|

سود ۱۸۰ میلیون دلاری!

خبری جالب از ارز دیجیتال ایرانی ها!

arzdigital

بازار ارز دیجیتال در کشور ایران به چه صورت میباشد؟چند میلیون نفر ایرانی سرمایه گذاری کرده اند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-ارزهای رمزنگاری شده یک سرمایه گذاری محبوب در میان ایرانیان است و تخمین ها نشان می دهد، تعداد کسانی سرمایه گذاری کردند حدود 12 میلیون نفر است. مدیر اجرایی گفته است که اکثر معامله گران ایرانی خدمات صرافی های رمزنگاری داخلی را ترجیح می دهند.ایرانی ها می گویند روزانه 180 میلیون دلار سود ارزدیجیتال انتقال می دهند، علیرغم فقدان قوانین مناسب برای بیشتر و موضع دولت در این مورد، تعداد فزاینده ای از ایرانیان در ماه ها و سال های گذشته روی صندوق ها ی غیرمتمرکز سرمایه گذاری کرده اند. به گفته حامد میرزایی، مدیر عامل بیتستان، یکی از صرافی‌های رمزنگاری کشور، حدود ۷ تا ۱۲ میلیون ایرانی صاحب ارزهای دیجیتال هستند. 

میرزایی اخیراً به نقل از مجله پیوند گفت: تراکنش‌های روزانه ارزهای دیجیتال ایرانیان بین 30 تا 50 تریلیون ریال (181 میلیون دلار) تخمین زده می‌شود، در حالی که هیچ قانونی برای تجارت ارزهای دیجیتال وجود ندارد. بر اساس گزارش پورتال تجاری انگلیسی زبان فایننشال تریبون، مدیر اجرایی همچنین خاطرنشان کرد:بیش از 88 درصد معاملات از طریق پلتفرم های صرافی داخلی انجام می شود. میرزایی تصریح کرد: این مبلغ از مجموع کل معاملات بازار سرمایه در جمهوری اسلامی بیشتر است.

این کارآفرین بلاک چین همچنین به رسانه‌های ایرانی انتشار پیدا کرد: «تقریباً ۷ تا ۱۲ میلیون ایرانی صاحب ارزهای دیجیتال هستند».مقامات ایرانی در اوایل سال جاری نگرانی خود را در مورد جذب سرمایه از بازارهای داخلی دارایی های رمزنگاری شده ابراز کردند. در اوایل ماه مه، پلتفرم های معاملاتی ارزهای دیجیتال متهم به سوء استفاده از وضعیت نوسان بازار سهام شدند. در آن زمان، بانک مرکزی ایران (CBI) به ایرانیان توصیه کرد که از ارزهای دیجیتال خودداری کنند و به آنها هشدار داد که این سرمایه‌گذاری‌ها به عهده خودشان است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها