|

جهان گردی خانم بازیگر؛ مارال فرجاد با تیپی اروپایی و کم حجاب! +عکس

maral farjad shayanews

مارال فرجاد که در حال حاظر در حال جهان گردی است عکسی از خود در ایتالیا باتپی اروپایی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مارال فرجاد بازیگر جوان سینما و تلویزیون است که در فیلم «خوب، بد، جلف» با آرایشی غلیظ ایفای نقش کرد. مارال فرجاد خواهر مونا فرجاد و دختر جلیل فرجاد بازیگر پیشکسوت سینما می باشد.

به گزارش «شایانیوز» مارال فرجاد چند ماهی می شود که در حال جهان گردی است و به کشور های مختلفی سفر می کند. خانم بازیگر ظاهرا واکسنش را زده و حالا به خوش گذرانی هایش می پردازد. مارال فرجاد تصاویر زیادی از خود در مکان های گردشی به اشتراک می گذارد. وی به تازگی عکسی از خود در ایتالیا با ظاهری اروپایی منتشر کرده که در ادامه مشاهده می کنید.

مارال فرجاد

مارال فرجاد

بیوگرافی مارال فرجاد:

مارال فرجاد متولد مرداد 1361 در تهران، بازیگر است .مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است. اصالتا اهل مرند و ترک زبان می باشند. او بازیگر را از سال 1377 با حضور در مجموعه کت جادویی ساخته محمدحسین لطیفی در تلویزیون آغاز نمود. 

مارال فرجاد

ازدواج و همسر مارال فرجاد

مارال فرجاد متاهل اسـت اما بـه گفته خودش چندان با کار در خانه و آشپزی کاری ندارد. او می گوید: غذای رستوران را دوست دارم اما در خانه، نه خیلی دوست دارم غذا درست کنم و نه خیلی اهل تنوع غذایی هستم. مـن اصلا در خانه غذا درست نمیکنم. بلد هستم اما بـه خودم می‌گویم وقتی یک بازیگر کارهای بـه آن سختی را انجام میدهد خب غذا پختن برایش کاری ندارد. اما تنبلی‌ام می آید.

مارال فرجاد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها