|

عشق و حال سردار آزمون و مهدی قایدی با نامزداشون تو دُبی! +فیلم

mehdi ghayedi shayanews

ویدیو منتشر شده از سردار آزمون و مهدی قائدی در یک رستوران لاکچری در شهر دبی را بببینید.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی قایدی ستاره باشگاه استقلال با قراردادی ۵ ساله راهی الاهلی امارات شده تا «یکی» از گران‌ترین انتقالات تاریخ فوتبال باشگاهی ایران صورت بگیرد. در مورد رقم قرارداد قایدی با الاهلی حرف و حدیث زیاد است و فعلا هیچ کدام را نمی‌توان به طور دقیق تایید کرد.

به گزارش «شایانیوز» مهدی قائدی و سردار آزمون قبل از شروع فصل جدید از وقت آزاد خود استفاده کردند و همراه همسرانشان به دوبی رفتند.در ویدئویی که از این دو بازیکن مشهور منتشر شده، سردار و مهدی در یک کافه در دوبی مشغول بریدن کیکی هستند که به مناسبت حضور آن ها در این کافه آماده شده است.

مهدی قایدی و سردار آزمون، دو امید گلزنی تیم ملی فوتبال ایران در دیدارهای حساس پیش روی در اردوهای گذشته نشان دادند رابطه گرم و صمیمی با یکدیگر دارند و علی رغم آن که مهدی قایدی به تازگی به جمع ملی پوشان تیم ملی اضافه شده، اما رفاقتی ویژه بین قایدی و آزمون برقرار است.

مهدی قایدی و سردار ازمون

روز گذشته در محل اردوی تیم ملی در تهران و پیش از آن که ملی پوشان به کیش سفر کنند، قایدی و آزمون در مقابل دیدگان اسکوچیچ به شوخی با یکدیگر پرداختند و به سبک کشتی گیران فرنگی در مقابل هم دیگر زورآزمایی کردند و در میان سرمربی تیم ملی هم در نقش یک داور نظاره گر این اتفاق در اردوی تیم ملی بود.

مهدی قایدی و سردار ازمون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    به ماچه بیکارید یک کم از خانواده های داغداربچه هاشون از دست دادن باکرونا عکس بگیرید وبزارین این بی بندوبارهابه ماچه

  • ناشناس ارسالی در

    من از تتلو خوشم نمیاد ولی بدنم نمیاد بعضی از آهنگاش بعضی واقعیتها و میگه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها