|

(عکس) جذابیت دو نفره خانم و آقای بازیگر با فرزندشان تکمیل شد!

hadis miramini shayanews

حدیث میرامینی به همراه همسر و فرزندش عکسی جالب و دیدنی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حدیث میر امینی از بازیگران زن جوان سینما و تلوزیون و تئاتر است که با بازی در سریال «دلنوازان» در نقش یک دختر جسور و حاظر جواب بود و با همین نقش هم دیده و معروف شد.

به گزارش «شایانیوز» حدیث میر امینی که در سال 95 با مجتبی رجبی بازیگر سینما و مدیر فعلی شبکه جام جم ازدواج کرد و پس از چندی این دو هنرمند صاحب فرزند پسر برنا شدند. در ادامه عکس جالب و پر انرژی حدیث میرامینی به همراه همسر و فرزندشان مشاهده می کنید.

حدیث میرامینی

بیوگرافی حدیث میرامینی:

حدیث میرامینی متولد 19 بهمن سال 1367 درذ تهران استو وی دارای تحصیلات کارشناسی نمایش است و بازی در عرصه سینما را بیشتر از تلوزیون می پسندد. حدیث میرامینی ابتدا دستیار کارگردان بوده و بعد به دنیای بازیگری وارد شده است. 

حدیث میرامینی

حدیث میر امینی از اینکه خبر ازدواجش با مجتبی رجبی را رسانه ای کرد با انتشار عکس زیر در مورد همسرش اینگونه نوشت:به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم بیا کز چشم بیمارت هزاران درد برچینم ....

حدیث میرامینی

علایق حدیث میر امینی 

رنگ قرمز رنگ مورد علاقه ی حدیث میر امینی است و به غذاهای ایتالیایی هم علاقه فراوان دارد و بازیگر مورد ،  تفریح مورد علاقه ی میر امینی فیلم دیدن و ورزش کردن است و این بازیگر شنا را بیشتر از هر ورزش دیگری دوست دارد.

حدیث میرامینی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی