|

وقتی ریحانه پارسا کمی از لخت شدن دست بر می دارد!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا در پیج جدیدش با نام دیوا پارسا عکس هایی از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ریحانه پارسا دختر جوانی که در سال 97 با بازی در نقش اصلی سریال «پدر» به شهرت رسید و دیده شد. سریال پدر چهره ای جدید را به مردم معرفی کرد که البته نوع فیلم نامه و نقش ریحانه هم در معروفیتش بی تاثیر نبود.

به گزارش «شایانیوز» ریحانه پارسا پس از دیده شدن با انتشار عکس هایی با ژست های نامتعارف و خاص و آرایش های غلیظ باعث شد تا برسر زبان ها بیوفتد و به گونه ای جلب توجه کرد. اما این رفتار پارسا باعث شد تا مخاطبان زیادی را در فضای مجازی جذب کند و حالا ریحانه پارسا دیگر کاملا معروف شده و به هدفش رسیده است.

ریحانه پارسا

اما این خواسته اصلی ریحانه نبود و او به دلیل مشکلاتی که در خانواده و زندگی واقعی اش داشته، می خواست راه دیگری را پیش بگیرد. پارسا پس از چندی به ترکیه مهاجرت کرد و حاشیه های پشت سرش بیشتر شد اما زمانی که به طور کامل حجاب را از سر براشت این خبر در فضای مجازی غوغایی به پا کرد و به مرور مخاطبان وی بیشتر و بیشتر شد تا اینکه پارسا شروع به انتشار عکس های برهنه خود کرد و هر روز لخت تر شد. در ادامه عکس های جدیدی که پارسا از خود منتشر کرده را مشاهده می کنید.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

 ریحانه پارسا

ریحانه پارسا زمانی که در ایران بود رابطه اش با مهدی کوشکی خبرساز شد و این دو بازیگر در سال 98 اعلام کردند که ازدواج کرده اند. اما چون ریحانه 17 سال از مهدی کوشکی کوچک تر بود و این اتفاق به طور یهویی و تنها در فضای مجازی اعلام شد، شک و شبه ایجاد کرد که وقتی ریحانه به ترکیه رفت اعلام کرد ازدواجی در کار نبوده!

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی
ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

ریحانه پارسا در ترکیه همراه با برهنه شدنش وارد سایت های شرط بندی شد و با شاخ های مجازی مثل پویان مختاری در ارتباط صمیمانه ای بود. اما ریحانه به مرور از این شاخه به آن شاخه پریدنش خسته شد و حالا او دیگر حتی از اسم واقعی اش هم فرار می کند و در صفحه اینستاگرامش نام خود را دیوا پارسا گذاشته است.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا به گفته خودش در نوجوانی قربانی تجاوز شده و آزار و اذیت و محدودیت های خانواده اش و طلاق پدر و مادرش باعث شد تا همچین راهی را در پیش بگیرد. او حتی در گفته هایش نفرتش را نسبت به پدرش بیان کرده و هیچ علاقه ای به داشتن خانواده اش ندارد.

ریحانه پارسا

دکتر نیلوفر الله وردی،دکترای تخصصی مشاوره و روان درمانی در تحلیل رفتار ریحانه پارسا گفت: ریحانه پارسا به دلیل مشکلاتی که پشت سر گذاشته و کودکی که در آن آسیب دیده باعث شده تا روحیه ای خشمگین داشته باشد و این خشم و هنجار شکنی را در سنین بالاتر بروز داده است. ریحانه برای دیده شدن دست به هرکاری می زند از کاملا برهنه شدن تا انجام کارهای غیر معمول.

ریحانه پارسا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • امید ارسالی در

    اصلا هیشکی جز یه مشت بچه کم سن و سال به این توجهی نمیکنن و اصلا ایشون هبچ هنر و مهارتی ی ندارد جز لخت شدن.... چرا آدما با استعداد و هنرمند و محبوب و مشهور و معروف واقعی از این کارا نمی‌کنند..... واقعا چرا مثلا حمیرا یا گوگوش یا بازیگران مهم از این کارا نمیکنند

  • ناشناس ارسالی در

    کاشکی هم زیبا و جذاب بود پیش خودش میگه من چقدر زیبا هستم. واقعا خیلی بدبخت است.

  • ناشناس ارسالی در

    اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

  • یسنا۱۳۸۲ ارسالی در

    خداعقلشون بده اینجورآدمامریضن دلم براشون میسوزه ازهمگی تقاضای دعادارم خداشفاشون بده 😒😏

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها