|

بهنوش بختیاری هم کرونا گرفت+عکس

Behnoosh Bakhtiari Shayanews

بهنوش بختیاری خبر از ابتلایش به ویروس کرونا را داد.این درحالی است که وی مدتی قبل مایعی را به عنوان داروی ضد کرونا تبلیغ می کرد!

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش بختیاری بازیگر مطرح سینما و تلوزیون است. بهنوش بختیاری از دسته سلبریتی های ایرانی است که در فضای مجازی بسیار فعال است و صفحه شخصی اینستاگرامش بیش از 9 میلیون فالوور نیز دارد. بختیاری چندی پیش با انتشار یک فیلم از خود همراه با یک بطری با مایعی بی رنگ ادعا داشت که داروی ضد کرونا است و برای تنفس و کبد و ...مفید است که بسیار هم خبر ساز شد و  هم مورد انتقاد و تمسخر هم  قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز»،حالا بهنوش بختیاری هم پس از رامبد جوان و مهران مدیری، با انتشار عکسی، خبر از ابتلایش به ویروس کرونا را داد. بختیاری در این استوری کمی هم از دلخوری هایش برای نبود واکسن نوشت.

behnoosh_bakhtiari_2629777715951782077_395388544

تبلیغ داروی ضد کرونا توسط بهنوش بختیاری 

به دلیل خطر ابتلا به شیوع بیماری کرونا بسیاری از اقلام بهداشتی مانند ماسک، محلول ضد عفونی کننده و … از سوی مردم خریداری شده و نایاب شده‌اند.

در این میان اتفاقات ناخوشایندی هم رخ داده است از افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها ، احتکار ، گرانفروشی و … همین وسائل بهداشتی، اما آنچه در این میان بسیار ناراحت‌کننده و تاسف آور است کاسبی و سواستفاده برخی افراد با بهره بردن از ترس و نگرانی مردم در شرایط خاص پیش آمده است.

انسان وقتی در موقعیت خطر و نا ایمن قرار می‌گیرد به هر حرفی که احساس کند شاید نجات دهنده باشد اعتماد می‌کند و اینجاست که اتفاقات ناخوشایند و فرصت طلبان دام خود را پهن می‌کنند.

1585519433433-nazweb-ir-nazweb-ir

چند وقت پیش ویدیوئی در صفحه اینستاگرام بهنوش بختیاری استوری شد که واقعا تعجب آور و یا بهتر است گفته شود شرم آور بود. خانم بازیگر یک محلول گیاهی در دست گرفته و از تاثیرات آن بر دستگاه تنفسی گفته و در لابلای این حرفها اشاره می‌کند به بیماری‌های ویروسی و مشخصا از ویروس کرونا هم اسم آورده و بعد محصول مورد نظر را تبلیغ می‌کند و …

وی در این ویدیو با شلوغ بازی به تبلیغ پکیج‌های چون کبد چرب و بیماری‌های تنفسیمی پردازد اما در نهایت به بیماریهای ویروسی و ویروس کرونا اشاره می‌کند!

محمد دلاوری، مجری تلویزیون در رابطه با اقدام عجیب بهنوش بختیاری در تبلیغ کالا با موضوع کرونا در شبکه پنج سیما اینطور گفت: عقل هم چیز خوبیه! البته از یه سلبریتی انتظاری نمیره آدم باهوشی باشه.

1585519433403-nazweb-ir-nazweb-ir

پرسش این است که این محلول یا مایع درمانی چیست؟ آیا استانداردهای سلامت و بهداشت و درمان را داراست که وی در صفحه‌ای با چند میلیون فالوئر آنرا تبلیغ می‌کند؟ آیا اساسا اجازه دارد در این زمانه پر از استرس و نگرانی بابت ویروس کرونا با چنین دستاویزی به فروش محصول بپردازد؟ آیا هیچ وزارتخانه‌ای، نهادی، سازمانی و … نباید نظارتی حداقلی بر چنین رویه‌هایی داشته باشد؟

behnooshi-bkh-photokade-com

آیا هیچ کسی نباید به خانم سلبریتی بگوید بر چه اساسی چنین ادعایی را مطرح می‌ کنی؟

شاید داروی مورد تبلیغ بهنشو بختیاری هیچ مشکلی نداشته باشد و فقط در حیطه همان کبد چرب و تقویت سیستم تنفسی کارآمد باشد، ولی مشکل این سواستفاده زمانی و واژگانی از ویروس کرونا و ارتباط دادن به آن است که ناامیدی را در دل آدم می‌کارد!

با توجه به اینکه چین به عنوان مبدا شروع این بیماری کرونا وکشورهای اول صنعتی جهان رسما اعلام کرده‌اند که هیچ دارویی برای پیشگیری و یا درمان ویروس کرونا 19 وجود ندارد دیدن چنین ویدیوهایی فقط نشان از فرصت‌طلبی افراد دارد.

این قبیل سلبریتی‌ها که از هر موقعیت و فرصتی فقط به فکر گرفتن آگهی و طبیعتا پول در آوردن استفاده می کنند این کار شان را واقعا با هیچ واژه‌ای نمی‌توان توصیف کرد؟ چگونه ؟ چرا؟ و به چه قیمتی؟ آیا هیچ خط قرمزی برای شما وجود ندارد؟

افزادی مانند بهنوش بختیاری آزادند هرگونه که دوست دارند زندگی کنند و هر محصولی را تبلیغ کنند ولی مخاطب باید قطعا هوشیار باشد تا بنابر موقیعت حساسی که اکنون با آن مواجهیم فریب چنین تبلیغاتی را نخوریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    مرسی مرسی که جواب داده درست گفته همه چیز که تبلیغ نیست این شاید مشکل خودش نیست چرب سیاه آش تنفسی آقایی که صحبت کرد درست گفته خیلی ممنون یه نوع سیاست از قید ممنوعیت تبلیغات است هنوز واکسن نیست بجز پیشگیری خود فرد

  • ناشناس ارسالی در

    کسی که تونست جواب خانم بختیاری آبدهی همین آقای بود که صحبت کرده خیلی قشنگه آب شدن شاید پژوهشگری شاید دکتری باشید هیچ وقت به حرف کسی نرفت و دارو به درد خود بختیاری میخوره هنوز خودت چین

  • ناشناس ارسالی در

    ما دوست نداریم اظهار نظر کنیم � کی را که چه کسی راست می‌گوید ولی آقایی که گفتم این دارو تبلیغ است درست می‌گوید اشتباه است �انی فرصت طلب هستند و دارند سودجویی می‌کنند خیلی قشنگ گفتن خیلی مرسی دستت درد نکنه مردم ما مردم ما باید آگاه باشد که دنبال تبلیغات نرن بالاخره پزشک تنها در صورتی که میدونی من فقط یه کار گرم ولی میدونم پزشکی که میگه درست میگید هنوز در واکسن یا ویروسی هنوز ویروس درمان پیدا نکرده ویروس با بیماری فرق داره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی