|

قبل و بعد رضا رویگری / کیان مختارنامه از ازدواج دهه پنجاه رسید به عروس دهه نودی

رضا رویگری بازیگر مشهور و جذاب اریانی که این روزها در بستر بیماری به سر میبره، با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خیلی از بازیگران محبوب و کاربلد سینما و تلویزیون هستن که دیگه از پا افتادن و به دلیل سن بالا و یا نبود پیشنهاد کاری نمیتونن به ادامه شغل حرفه ای که داشتن بپردازن. مثلا یکی از نمونه های بارز در اینباره رضا رویگری می باشد که این روزها حال و احوال خوشی ندارد. رضا رویگری بازیگر و خوانده ایرانی می باشد که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته. اما اگر بخوایم دو تا از جذاب ترین نقشاش رو مثال بزنیم باید به سریال "مختار نامه" و همچنین "به کجا چنین شتابان" اشاره داشته باشیم که رضا رویگری رو به شکلی کاملا هنرمندانه دیدیم. رضا رویگری از دست هنرمندانی محسوب میشه که طرفداران بسیار زیادی داشت و داره و همچنین هنرمندی چند بعدی می باشد که هم در ژانر مثبت و هم منفی ایفای نقش داشته و در هر صورت عالی بازی میکنه. 

رضا رویگری چهره از دهه بیست می باشد که خب با یه حساب سر انگشتی میشه فهمید سن و سال بالایی دارد. وی در سال 1325 متولد شد و یک دی ماهیست. که هم در زمینه بازیگری و هم خواندگی فعالیت درجه یکی داشته. وی اواخر سال 1340 بود که کار خود را به شکل حرفه ای آغاز کرد و در اوایل انقلاب نیز با سرود "الله الله" شهرتی متفاوت پیدا کرد. رضا رویگری تا به حال دو ازدواج داشته که خب ازدواج دومش با خانومی بسیار جوان و فاصله سنی زیاد بود. رضا رویگری در سال 1353 صاحب فرزندی پسر شد و در سال 1391 نیز با خانوم تارا کریمی مزدوج شد. رضا رویگری در سال های اخیر تغییراتی به شدت محسوس و قابل لمس داشت و حتی مدتی هم به دلیل بیماری که داره حاشیه ساز شد. خیلی ها بر این نظر بودند که همسرشون لطف بزرگی کردن که در کنار رضا رویگری موندن، اما خب خیلی ها هم بر این نظر بودن ایشون جهت دیده شدن و شهرت در کنار رضا رویگری موند! در ادامه مشاهده می کنید رضا رویگری رو از سالها قبل تا به حال. 

رضا رویگری

رضا رویگری رضا رویگری و همسر اول
رضا رویگری رضا رویگری و همسر دوم

رضا رویگری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها