|

همسر جَوون و زیبای "رضا رویگری" آخر ولش کرد تو آسایشگاه؛ شرایطی که اشک آدمو درمیاره!

reza ruigari shayanews

رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما بعد از کلی درگیری با بیماره و مشکلات در آخر همسرش خانم تارا کریمی وی را به آسایشگاه کهریزک برد و رها کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- رضا رویگری بازیگر پیشکسوت و دوست داشتنی سینما و تلویزیون می باشد که سال ها در این عرصه فعالیت داشت و کارهای بستر خوبی از او دیده ایم. رضا رویگری اما مدت هاست که به بیماری دچار شده و دیگر توان بازیگری را مثل گذشته ندارد.

مدتی بود که این بازیگر مشهور به دلیل نادیده گرفته شدن توسط مسئولان سینما، شدیدا گله مند بود به همین دلیل چند باری ازش مصاحبه گرفته شد و رفت رو بورس اخبار و دیدگان! اما این موضوع هم دوام چندانی پیدا نکرد و دوباره همه یادشون رفت رضا رویگری کی بود و چی شد!

اما تو همه اون مدت همسرشون یعنی خانم تارا کریمی که 43 سال کوچیکتر از آقای بازیگر است همراه و همدم او بود به طوری که خیلی ها از این رفتار خانم کریمی متعجب بودند که با وجود اینکه هنوز سن کمی داره اما کنار رضا رویگری با شرایط مالی بد و بیماری هنوز وایساده و موندگاره!

hashiye_va_havashi_1635324601_2

تارا کریمی در آخر رضا رویگری رو روانه آسایشگاه کرد!

حالا به تازگی ویدیویی از رضا رویگری در آسایشگاه کهریزک منتشر شده که این بازیگر محبوب صحبت هایی تکان دهنده و بسیار دردناک دارند. ظاهرا خانم تارا کریمی در آخر ایشون رو رها کردند و تمام ارتباطات رو از ایشون منع کردن!

رضا رویگری در این ویدویو می گوید: همسرم منو گذاشت آسایشگاه کهریزک و خطم رو برداشته و شماره دیگه ای رو برام گذاشته که هیچکس ندارتش و...!

گلایه تارا کریمی قبل از ترک رضا رویگری

چند ماه پیش در تکاپوی همان مصاحبه ها و پیگیری ها گفتگویی هم با تارا کریمی همسر جوان رضا رویگری شد که سوالاتی ازش پرسیدند که شاید سوال خیلی ها بود اما نمیپرسیدند! در ادامه این گفتگو را مشاهده می کنید.

بیوگرافی رضا رویگری

رضا رویگری زاده ۶ دی ۱۳۲۵ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او همچنین در حرفه نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا آثارش را به نمایش گذاشته‌است. حاصل ازدواج نخست او، پسری به نام «کیارش رویگری» زاده ۱۳۵۳ است. وی در سال ۱۳۹۱ با تارا کریمی ازدواج کرد.

رضا رویگری: پدرم دوست داشت روحانی شوم

رضا رویگری در بخشی از این مصاحبه گفت: پدرم بسیار مذهبی بود و دلش می خواست روحانی شوم حتی در نوجوانی ماه رمضان در پشت بام خانه مان اذان می گفتم و در مسجد اعظم تجریش آموزش قرآن، دروس دینی و مذهبی آموختم.

persian_art_news_1631353830

بیوگرافی تارا کریمی

تارا کریمی متولد 1368 در شیراز است، او در زمینه مدلینگ فعالیت میکرد و مدتی رو برای انجام کارهای مدلینگ در خارج از کشور سپری کرد. تارا کریمی که در زمینه مدلینگ نیز فعالیت داشته یه تازگی با همسرش به تئاتر وارد شده و گویا میخواهد در شاخه بازیگری فعالیت کند.

وی در سن 23 سالگی و در سال 1392 با رضا رویگری ازدواج کرد. ازدواج این زوج به دلیل اختلاف سنی 43 ساله رضا رویگری با تارا کریمی حاشیه ساز شد و از دیدگاه برخی نیز این ازدواج یک ازدواج نامتعارف بود.

cinema.ketab.iran_1650903689

ماجرای آشنایی تارا کریمی با رضا رویگری از زبان خودش

تارا کریمی که در شیراز با رویگری آشنا شده با اشاره به اینکه قبل از آشنایی نمی دانسته وی بازیگر است می گوید: من اصلا ایشان را به عنوان بازیگر نمی شناختم و هیچ کاری از ایشان ندیده بودم.

راستش در افتتاحیه برنامه ای در شیراز رضا رویگری به عنوان مهمان دعوت شده بود و دوست من هم وظیفه میزبانی ایشان را برعهده داشت. وقتی برای استقبال از ایشان به فرودگاه رفتیم اولین بار ایشان را دیدم و طی چند روزی که آنجا بودند با هم آشنا شدیم.

وی ادامه می دهد:واقعا تا آن موقع نمی دانستم ایشان بازیگر است و او به من پیشنهاد تماشای فیلم “بوتیک” را داد و زمانی که این فیلم را دیدم یک جورهایی واقعا ترسیدم و فکر کردم نکند شخصیتش مانند شخصیت داخل فیلم باشد.

برای همین تا یک مدت به تلفن هایش جواب نمی دادم تا اینکه خودش پیامک داد و من هم پرسیدم شخصیت شما همین طوری ست؟ و ایشان هم پاسخ داد آن فقط یک نقش است و سپس پیشنهاد داد “اجاره نشین ها” و بعد “مختارنامه” را ببینم.

 409130415-parsnaz-com

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • امید ارسالی در

    شما آقایون هیچ وقت زن هارو نمیشه شناخت واین بستگی به روحیه ایشان دارد..

  • یه مهربون ارسالی در

    خدا کمکتون کنه آقای رویگری عزیز واقعا خیلی ناراحت کننده هست اینجور بازیگر و هنرمندی با این همه سابقه کاری عالی رها بشه تو آسایشگاه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها