|

ویدیو عجیب از پول ریختن رو سر رضا رویگری؛ پول تو دهن آخه!

reza roygari shayanews

رضا رویگری بازیگر محبوب که مدتی پیش با ویدیوی خانه سالمندان غوغا کرد حالا ویدیویی دیگر و غمبار از او منتشر شد که دارن در دهانش پول میزارن!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- رضا رویگری بازیگر باسابقه و بسیار محبوب ایرانی می باشد که قطعا شما هم او را به خوبی می شناسید. رضا رویگری سااال ها در سینما و تلویزیون فعالیت داشت اما چند سالی میشه که به دلیل بیماری ناجوری که دارد اصلا حال و احوال درستی ندارد و روز به روز نابسامان تر نیز شد!

رضا رویگری مدتی توسط همسرش به آسایشگاه کهریزک برده و با انتشار ویدیویی از او اینستا ترکید و همه از او و حرکت نه چندان جالب همسرش با خبر شدند و خیلی ها هم همسرش رو مورد قضاوت و ناسزا قرار دادند و برخی هم بهش حق دادن! اما بعد از مدتی آقا رضا خونه دار شد و یا بهتره بگوییم به او هدیه داده شد و مدتی بود که از رضا رویگری دیگر خبر غمباری دیده نشد تا اینکه به تازگی ویدیویی منتشر شده که این بازیگر محبوب اما کم توان کشورمون در یک جایی مثل قهوه خانه حضور دارد و عده ای هم ورش جمع شده اند و پول به سر آقا رضا ریخته می شود! 

از طرفی شخصی که به اسم گنده لات قدیمی تهران خطاب شده تو دهان رضا رویگری پول میزاره و صحنه هایی دلخراش و ناشایستی رو میسازن! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید. ناگفته نماند این ویدیو مشخص نیست برای چه تاریخی می باشد.

اولین ویدیو از مهمانی خانه جدید رضا رویگری

اما بعد از اینکه رضا رویگری خانه ای که به او داده شده بود را تحویل گرفت (با پرستاری تمام وقت) ویدیویی از او منتشر شد که جمعی به دیدار او رفته بودند و که اسد الله یکتا نیز بود و ویدیو با عنوان اولین مهمان در خانه جدید رضا رویگری منتشر شد.

و اما تصویری از خانه مجلل رضا رویگری دو یا سه سال پیش وقت که مدیران صدا و سیما به عیادتش رفته بودند.

Untitled

رضا رویگری با پای خونریزی شده...

رویگری از بازیگران خوش تیپ و با اقتدار سینمای ایران بود که با بازی در سریال «مختارنامه» در نقش کیان محبوب دل ها هم شد. اما آن چه که این روز ها آزار دهنده است ندیدن او در قاب تلویزیون است. رضا رویگری چند سالی می شود که در بستر بیماری است. در ادامه تصویری جدید از رضا رویگری مشاهده می کنید که در شرایط بد جسمانی هستند، ابته که این تصویر برای چند ماه پیش می باشد و از اولین تصاویری بود که حسابی غوغا به کرد و مردم رو غمزده. ناگفته نماند کاربران از دیدن این هنرمند عزیز و دوست داشتنی در این شرایط بسیار ابراز ناراحتی کردند.

اما نکته ای که در این تصویر وجود دارد این است که رضا رویگری علاوه بر اینکه بسیار شکسته شده بسیار کودک هم شده زیرا از چنین بازیگر با ابهتی بعید است این نوع لباس و اوضاع احوال!

persian_art_news_1631353830

واکنش کاربران به تصویر عجیب منتشر شده از رضا رویگری

انتار این تصویر تاسف بار از بازیگر نقش کیان مختارنامه با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی موجه شد. با هم نگاهی می اندازیم به واکنش برخی کاربران

farzaneh_darabi: مریم ناظران خیلی بیجا کرد این عکس رو منتشر کرد اصلا در شان آقای رویگری نیست.

miladrezza: اون چیه دادین دستش اخه تو عکس

reyhaneh_rategh76.pv: مرزهای سانسور جابجا شد.

afsaneh.baatefeh: مریم ناظران غلط کرد این عکس منتشر کرد !خوبه یکی عکس خودش وقتی حال و روز مناسبی نداره منتشر کنه ؟!

md.majiddd: به قول مدیری... این دنیا دیگه به درد نمیخوره

rominaz_seyf021: وااای چقدر خوشتیپ بود ب چ روزی افتاده..خیلی دوسش دارم.

46625882-parsnaz-com

و اما داستان آشنایی تارا کریمی همسر رضا رویگری با آقای بازیگر

تارا کریمی که در شیراز با رویگری آشنا شده با اشاره به اینکه قبل از آشنایی نمی دانسته وی بازیگر است می گوید: من اصلا ایشان را به عنوان بازیگر نمی شناختم و هیچ کاری از ایشان ندیده بودم.

راستش در افتتاحیه برنامه ای در شیراز رضا رویگری به عنوان مهمان دعوت شده بود و دوست من هم وظیفه میزبانی ایشان را برعهده داشت. وقتی برای استقبال از ایشان به فرودگاه رفتیم اولین بار ایشان را دیدم و طی چند روزی که آنجا بودند با هم آشنا شدیم.

وی ادامه می دهد:واقعا تا آن موقع نمی دانستم ایشان بازیگر است و او به من پیشنهاد تماشای فیلم “بوتیک” را داد و زمانی که این فیلم را دیدم یک جورهایی واقعا ترسیدم و فکر کردم نکند شخصیتش مانند شخصیت داخل فیلم باشد

برای همین تا یک مدت به تلفن هایش جواب نمی دادم تا اینکه خودش پیامک داد و من هم پرسیدم شخصیت شما همین طوری ست؟ و ایشان هم پاسخ داد آن فقط یک نقش است و سپس پیشنهاد داد “اجاره نشین ها” و بعد “مختارنامه” را ببینم.

hashiye_va_havashi_1635324601_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها