|

ابراز عشق بهرام رادان به زنش با این عکسی که تو افق ازش گرفت / فازه باکلاس خانوم خداست

bahram-radan shayanews

بهرام رادان از اون دسته از بازیگراست که از همون اول هم خیلی بترکون و سریع به شهرت رسید که یکی از دلایلی این موضوع میتونه جذابیت بالاش باشه.

لینک کوتاه کپی شد

بهرام رادان با وجود این که سن و سالش اونقدرا زیاد نیست ولی به قدری پرکار بوده در سال های فعالیتش که انگار قرن هاست به عنوان یه بازیگر آقا رو میشناسیم و الحق و الانصاف هم که هنرنمایی های خوب و شایسته ای هم تا به الان از خودش به جا گذاشته که کارنامش رو درخشان تر کرده ولی یه نکته ای هم راجبه بهرام رادان وجود داره که باعث معروف شدن هر چه بیشتر آقای بازیگر شده و اون بی حاشیه بودن ایشون هست که این روزا واقعا نعمته چرا که دیگه چه بازیگرا و چه بلاگرا وقتی که یه مقدار از یاد ها میرن شروع به حاشیه سازی برای خودشون میکنن تا دیده بشن که خب این مدلی بودن اصلا توی شخصیت بهرام رادان نیست.

با این حساب بهرام رادان رو میشه از با استعدادترین ها و بی حاشیه ترین ها در سینمای ایران دونست ولی موضوعی که وجود داره محسنات این بازیگر همین جا تموم نمیشه چرا که ایشون علاوه بر این ها باز یه نعمت خدادادی هم برخورداره که به کلی آقا رو تافته ی جدا بافته میکنه و اون یه جفت چشم به رنگ طبیعته که اون رو بین همه ی بازیگرا خیلی خاص کرده و باعث قرار گرفتن آقا توی لیست جذاب ترین بازیگرهای مرد ایرانی شده که واقعا هم شایسته ی ایشونه. با این حساب میشه گفت خدا حسابی برای آقای رادان وقت گذاشته. حالا در ادامه قصد داریم که در خصوص این روزای آقای بازیگر براتون صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهرام رادان

عکس هنری که بهرام رادان تو دل آفریقا از خانومش گرفت

اینستاگرام اپلیکیشنی هست که خیلی ها از طریق اون یه جورایی احوالات خودشون رو با افراد دیگه به اشتراک میذارن که در برخی از مواقع این احوالات بین خیلی ها مشترکه مثلا امکان نداره که بارون بیاد و حداقل دو سه تا از کسایی که شما فالو دارینشون با بارون اون هم در حال رانندگی عکس و استوری نذارن همراه با متن های عاشقانه و یا دپ! یا وقتی که یه تعطیلاتی پیش میاد از هر ده تا استوری فقط یازده تاش مربوط به اون دسته از دوستانی هست که در حال رفتن به شمال هستن! بنابراین میشه گفت که یه جورایی رخداد مدار هم هست اینستاگرام و نسبت به هر رخدادی محتوا توش تولید میشه.

اما برسیم به بهرام رادان و خانومش که برخلاف رخدادها عمل میکنن حالا یعنی چی؟ این دو نفر اونقدرا که باید و شاید باهم دیده نمیشن و از نادر عکس های دو نفره شون میشه به به همون عکس های عروسیشون اشاره کرد و در حالی که خیلی ها منتظر بودن که این دوستان اینستا رو با عکس های دونفره شون سوراخ کنن ولی از این خبرا نبود و با همون روال قبل و بدون این که زندگی خصوصی شون رو وارده مجازی کنن زندگی میکنن که جالبه. حالا تو یه عکس خاص اون هم در پیج مینا خانوم همسر آقا ی بازیگر یه عکسی شکار شده تو دل آفریقا که مشخصه کاره خوده آقای دوماده ولی از خودش هیچ خبری نیست!

بهرام رادان

زن بهرام رادان و فازه باکلاسی که داره

گفتیم که از طریق اینستاگرام میشه جویای احوال خیلی ها بود و از پیج این افراد هم پی به یه سری از علاقمندی هاشون برد چرا که بالاخره در این فضا خیلی ها از این موضوعات صحبت میکنن و سرگرمی هاشون رو نشون میدن مثلا یه نفر سرگرمی و تفریحش سفر کردن و کشف کردن جاهای جدید هست، یه نفر دیگه دوست داره که بره کنسرتای مختلف و عشق آهنگ و موسیقی داره و همه ی خواننده های ایرانی و خارجی رو میشناسه و میتونه در مورد توانایی اون ها صحبت کنه و... حالا در این بین بگیم از زن بهرام رادان که خانوم علاقه ی شدیدی به این که نمایشگاه های مختلف عکاسی و نقاشی رو دنبال کنه داره و یه جورایی فازش های کلاسی هست!

بهرام رادان

زن و شوهر و کسب و کارشون

این که بازیگرا از افراد پولدار یه جامعه باشن کاملا مشخص هست ولی در مورد بهرام رادان اینطور که دیده و شنیده میشه گویا آقای بازیگر از اول هم جزء قشره پولدار بوده و با بازیگری یه جورایی پولش رو بیشتر کرده و خب توی عرصه ای هم که استعدادش رو داشته درخشیده ولی یه موقع فکر نکنید که مینا خانوم هم به خاطره این موضوع بیکار نشسته خیر ایشون هم برای خودش کسب و کار جدا و شیکی داره و مزون دار هستن این خانوم زیبا و خب با این حساب میشه گفت که زن و شوهر حسابی پول رو پول میذارن.

بهرام رادان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی