|

استایل پاشنه دار و مرغی ترانه علیدوستی وقتی پاش رسید اونور آب؛‌ چه بد رهنما رو خیتید!

tarane alidoosti shayanews

ترانه علیدوستی بازیگر جذاب ایرانیه که البته این روزا دیگه شده جنجالی ترین و اینبار با خروجش پاشنه بلندی پوشید که حاشیه دار تر هم بشه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترانه علیدوستی بازیگر مهشور و محبوب ایرانیه که البته بیشتر سوابق کاریش محبوبیت داره و به خصوص بعد از حوشی سریال "شهرزاد" و ماجرای دستمزد بالا، باعث شد تا نگاه بسیاری از مخاطبین به خانوم بازیگر بد و منفی بشه. ترانه علیدوستی در حال حاضر مِن جمله هنرمندانی هستش که دست به کشف حجاب زد و اینجوری نیز مورد توجه قرار گرفت. این چهره که در حال حاضر فیلم و سریالی در اکران نداره، تنها در فیلم "براداران لیلا" دیده میشه که اونهم اجازه اکران پیدا نکرد! ترانه علیدوستی از بانوان پر کار در این سالها می باشد که کارش رو هم از همون سینما شروع کرد و کلا سمت و سوی تلویزیون نیومد!

البته که این ترفند و بهونه خانوم بازیگر خیلی هم مورد پسند قرار نگرفته و به نظر میاد حق برخی از هنرمندان به مانند لیندا کیانی که کلی تو تلویزیون تلاش کردن تا به سینما رسیدن، خورده شده! ترانه علیدوستی از دیگر حواشی که داره در رابطه با استایلاشه، چرا که خانوم بازیگر تو این چند سال اخیر به شدت تغییر رویه دادن و دیده میشه که جدیدا به مانند قبل انتخاب لباس نداره! در ادامه اما ظاهری زیبا از وی مشاهده می کنید که کمی تا قسمتی به نسبت باقی نکات مثبت تری داشت.

1-3

ترانه علیدوستی چجوریاست که یهو به سرش میزنه بیریخت پوش شه؟

اما چرا میگیم تو این چند سال اخیر ظاهرش تغییراتی منفی داشته؟ چون ترانه علیدوستی همیشه چهره ای بوده که به مراسمات خارجی و جشنواره کن و ... رفته! خانوم بازیگر در سال های پیش با انتخاب آیتمای بسیار زیبا تر به جا تری دیده میشد اما حالا ظاهرا با توجه به اینکه افزایش وزن داشته و افزایش غرور بسیار زیادی هم داشته، انگاری یه حس اینکه هررررچی بپوشم حله ای داره!!

قطعا برای یک هنرمند تنها توانمندی در کارش نیست که مهمه، بلکه پرستیژ و ظاهری که داره نیز اهمیت بالایی داره که خب بسیای از  مخاطبین به هین موضوع انتقاد داشتند که در جشنواره کن خانوم ترانه علیدوستی به عنوان نماینده ایرانی چرا تا به این اندازه نفامناسب لباس پوشیده بود!

شوخیبااستایلصورتیرنگترانهعلیدوستیدرکن

انتقاد هیچ، ترانه علیدوستی این ویژگی عجیبو داره!

اما همیشه هم انتقاد نمیشه! مثل ترانه علیدوستی همچنان از بازیگرای پرطرفداری هستش که در اینستاگرامش نیز بیش از 7 میلیون و 200 هزار دنبال کننده دارد. این بازیگر چهره ای نچرال داره که اعتماد به نفس خودش رو حفظ کرده و نه تنها عمل جراحی زیبایی نداشته بلکه حتی خیلی هم کم آرایش و ملیحه. ظاهرا در سینمای ما خانوم ها یا خیلی نچرال طور هستند و علاقه ای به عمل و آرایش و فیلتر ندارند و یا همه این ها را با هم دارند مثل خانم بهاره رهنما و بهنوش بختیاری!

اما جالب هم اینجاست که همیشه هنرمندانی مثل ترانه و لیلا حاتمی و... به جشنواره های خارجی میرن و بازیگرانی که بالا نام بردیم حتی دیگر در سینمای خودمان هم کمتر مراسمی دعوت میشن! نحوه انتخاب زندگی و ارایش و استایل هر شخص به خودش مربوطه اما خانوم هایی مانند رهنما و بختیاری انتخاب کرده اند تا با تبلیغات عظیم و گاهی نادرست در اینستاگرام راه خود رو ادامه دهند که چندان هم در نظر مخاطب و مردم محبوبیتی دیگر ندارند.

Untitled

ترانه علیدوستی و برادر فوت شده در چهارشنبه سوری!

ترانه علیدوستی دارای یک برادر به نام پویان بود که سال 1383 در مراسم جشن چهارشنبه سوری بخاطر انفجار مواد محترقه فوت کرده است. این ماجرا حوالی زمانی رخ داد که ترانه مشغول بازی در فیلم چهارشنبه‌سوری اصغر فرهادی بود.

ترانه-علیدوستی-1024x886-1

ترانه علیدوستی یک فمنیستم تموم عیار! شیش دونگ

خب میدونیم که ترانه علیدوستی از خانومای فعال حقوق زنانه و البته فمینیسم! وی حتی بر روی دستش لوگوی فمینیسم رو هم تتو زده که یبارم براش دردسر شد!

مثلا مدتی پیش ترانه علیدوستی مصاحبه ای با یکی از منتقدان سینما انجام داده که بعد از مصاحبه اش با مجری بی بی سی اولین حضور او در مقابل دوربین و حاشیه سازی دوباره او به شمار میاد. خانوم تو این مصاحبه با یه آب و تابی درباره تفاوتی که بین زن و مرد در سینما و ایران قائل میشن، صحبت میکنه که انگاری کلا تو خارج زندگی میکرده و تازه تشریف آورده اینجا. بسیاری از کاربران معتقدن که حرف این خانوم بازیگر درسته ولی نباید بابیان اون به بقیه حواشی دامن زد. اما از اونجایی که ترانه خانوم ثابت کرد به حاشیه سازی علاقه بسیار زیادی داره، پس تخته گاز داره میره تو مصاحبه کردن از این برنامه به اون برنامه!

اما کمی بیشتر با ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی متولد 22 دی 1362 در تهران، بازیگر است. دیپلمه کامپیوتر می باشد و در مدرسه رشته تجربی خوانده است به زبان انگلیسی مسلط است. این بازیگر زن بازی در تلویزیون را خیانت می داند و بر انی عقیده است که: قبلاً هم گفته‌ ام که کار نمی کنم و انتخابم را کرده‌ ام، حتی سریال‌ های سطح بالاتر ما نهایتاً دستخوش یک جهت گیری بی‌ موردی در پخش می‌ شوند.

ترانه-1-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها