|

چرا تا مشهور میشوند پروتز میکنند اونهم کیلویی؟ خرم سلطان از افسردگی تا ازدواجی عجیب!

مریم اوزرلی بازیگر سریال حریم سلطان می باشد که در طول کار خود با حواشی بسیاری همراه بود، از افسردگی گرفته تا چهره ای که افتضاح شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در مجموع باید گفت سریال های ترکیه ای خیلی ساله که در جهان طرفداران خودش رو پیدا کرده. فیلم های ژانر ترسناکی که میسازه رو هم میتونیم از دست کارهای پرطرفداری بدونیم که مخاطبین بسیاری رو جذب خود نمودن. البته که هر دو موضوع میون ما ایرانی ها به شدت پرطرفدارن، چرا که هم سریال های ترکیه ای رو پشت بند هم می بینیم و هم از طرفداران پر و پا قرص فیلم های ترسناکشون هستیم! 

قطعا هم من و هم شما میدونمی که یکی از پررر بیننده ترین سریال های این کشور سریال "حریم سلطان" بود که در ترکیه هم بیننده قابل توجهی رو به سمت خود کشوند. این سریال تاریخی که دوره سلطنت عثمانی رو نشون میده و ایل و طایفه سلطان سلیمان رو به تصویر میکشه، احتمالا هر چند بار هم که بازپخش بشه بیننده خاص خودش رو داره! بیننده ای که تعدادشون خیلی زیاده! 

مریم اوزرلی

چرا حریم سلطان از ماه پیکر پرطرفدار تر شد؟

اما دلیل بیننده فراوونی که این کار داشت چی بود؟ چرا سریالی به مانند "ماه پیکر" که اتفاقا دانش نسل های بعدیه همون سلطان سلیمان رو نشون میداد به اون اندازه مورد توجه قرارنگرفت؟ قطعا یکی از دلایل محکمی که میشه در رابطه با این موضوع دونست وجود بازیگری همچون مریم اوزرلی در نقش خرم سلطان بود!

شما هم قبول دارید که اگه مریم اوزرلی در این سریال هم ایفای نقش داشت، "ماه پیکر" میتونست مورد توجه بیشتری قرار بگیره؟ البته که کاراکتر خرم سلطان به خودیه خود در کنار سلیمان این جذابیت رو ایجاد کرده بود اما به نظر میرسه این بازیگر مو قرمز میتونست اعجوبه ای بیش از اینی که هست بشه و نشد!

انصراف از حریم سلطان بخاطر افسردگی!

چرا که مریم اوزرلی حتی حریم سلطان رو هم نصفه و نیمه رها کرد، چون از جایی به بعد دیگه نخواست کار کنه و دچار افسردگی شده بود!

چهره خرم سلطانی واقعی
چهره خرم سلطانی واقعی

سانسور و باگ هایی که صدای رئیس نخست وزیرشون رو هم درآورد!

سینمای ترکیه بازیگر زیاد داره. اونقدری زیاد که میتونه سریال های 300 قسمتی بسازه و توش یه عالمممه بازیگر اصلی بریزه! اما سریال هایی که با نکات باگ دار و عجیب بسیاری همراه هستند. جالبه بدونید در سریال ها ترکیه ای خون سانسور میشه چرا که خشونت رو نشون نده و از طرفی هم مشروبات الکی رو مصرف میکنن و نشون هم میدن، اما با سانسور!!

و یا مثلا پخش سریال حریم سلطان در ترکیه با واکنشات شدیدی مواجه شده بود. حتی رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه به شدت از این سریال انتقاد کرده و اون رو تحریف تاریخ ترکیه و مغایر با ارزشهای این کشور خونده بود!

مریم اوزرلی

کمی هم بیشتر با مریم اوزرلی و سن کم و خونواده دو رگه اش

اما کمی هم برسیم به خود مریم بانو. مریم اوزرلی با اصالتی ترک اما متولد آلمان است چرا که پدری ترک به نام حسین و مادری آلمانی به نام اورزولا دارد.

مریم اوزرلی این روزها 40 سال سن دارد و جالبه که در سریال حریم سلطان 28 ساله بود. این بازیگر زن در حالی که سن زیادی نداشت اما تونست با مهارت کامل و بدون نقص خرم سلطان رو به تصویر بکشه و مخاطب رو هر چه بیشتر جذب این کار کنه. وی دو برادر و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد که خب به نظر میرسه زیباترین چهره در خونواده رو داراست!

مریم اوزرلی و پدر مادرش
مریم اوزرلی و پدر مادرش
مریم اوزرلی و خواهرش
مریم اوزرلی و خواهرش

و اما داستان جذاب ازدواج عجیب و خیانت شریک احساسی مریم اوزرلی

قطعا ازدواج و نوع رابطه احساسی چهره های مشهور در سراسر جهان برای مخاطب مهمه و جالب. مریم اوزرلی با جان آتش که مدیر یکی از شرکت‌ های بزرگ بیمه‌ ترکیه هستش آشنا شد و هتل رو ترک کرد و به خونه ای که دوست پسرش گرفته بود اسباب کشی کرد.

مسئله آشنایی اونها با هم جدی شده و دوست پسرش رو برای آشنایی با خانواده به آلمان برد و البته به گفته خود او دو عروسی با شکوه خواهند گرفت که یکی در ترکیه و یکی در آلمان خواهد بود اما مدتی بعد پس از ترک ترکیه اعلام کرد که روابطش رو با دوست‌ پسرش، جان آتش، قطع کرده چرا که جان به خانوم بازیگر خیانت کرده‌ و با کسی دیگه در ارتباط می باشد. همچنین اعلام کرد که از جان آتش باردار شده و قصد داره که بچه رو به دنیا بیاره! در تاریخ ۱۰ فوریهٔ ۲۰۱۴ مریم صاحب دختر شد و اسم او را لارا گذاشت.

مریم اوزرلی

تغییر و چهره افتضاح شده مریم اوزرلی حاصل اتمسفر شهرت بود؟

خیلی ها بر این باور بودند که مریم اوزرلی چهره ای بسیار زیبا دارد که البته باید اعتراف کرد واقعا هم این بازیگر دو رگه صورتی زیبا داشت و با همین ویژگی مخاطب رو میخکوب سریال حریم سلطان کرده بود. 

اما چیزی نگذشت که به یکباره مریم اوزرلی با چهره ای دیگر ظاهر شد. وی طرفدارانش رو حسابی شوکه کرده بود چرا که فیس عجیب و غیر قابل باور این بازیگر زن بعد از بوتاکس تفاوتی از زمین تا آسمون با قبلش داشت. 

مریم اوزرلی به دلیل تزریق بیش از حد استاندارد ژل به لبها و بوتاکس به جاهای مختلف پوست صورتش به این شکل دراومده بود که به نظر طرفدارانش تغییری افتضاح بود!

مریم اوزرلی

مریم اوزرلی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی