|

حاصل عشقولانه پریناز و رادان چه شکلی میشه؟ چشم زن بهرام روشن حریم سلطانی رفتن تو کار!

Jeyran television series shayanews

پریناز ایزدیار و بهرام رادان از بازیگرای جذاب سریال جیران هستند که این روزا خیلی بولد شدن به همین علت میخوایم ببینیم بچشون چه شکلی میشه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا سریال شبکه خانگی "جیران" حسابی داره میترکونه و میشه گفت یکی از پر بینده ترین سریال ها در شبکه خانگی محسوب میشه که خیلیم طولانی شده و حالا حالا ها هم ادامه داره. اما در این کار از اونجایی که در رابطه با حرمسرای ناصرالدین شاه هستش و خب اسم سریال هم مشخصه، تلاش میکنه تا رابطه این شاه قجری رو با سوگلیش جیران به تصویر بکشه و تا به حال هم تونسته خوب مخاطبش رو بجذبه! اما در جیران دو بازیگر اصلی چه کسانی هستند؟

پریناز ایزدیار در جیران، جیران بانو هستش و بهرام رادان هم خاقان ابن خاقان! این دو بازیگر هر جفتشونم مِن جمله هنرمندانی می باشند که به شدت مشهورن و محبوب و با توجه به اینکه سالهاست در این شغل و عرصه اکتیون و پرررر کار، خب تونستن هوادارای زیادی رو تسخیر خود کنند! برخی هستند به مانند سحر قریشی که هوادار جمع کردنشون صرفا به دلیل چهرشون هستش اما بازیگرانی چون پریناز ایزدیار و بهرام رادان علاوه بر فیس زیبا و جذابی که دارند، استعداد و توانایی بالایی در به تصویر کشیدن نقش مورد نظرشون دارند.

994869_636

پسر جیران و خاقان ابن خاقان این شکلیه!

حالا از پری خانوم و بهران خان که دربیایم و برسیم به جیران باید بگیم که اگه از دنبال کنندگان این سریال بوده باشید میدونید که این زوج عاشق فرزندی پسر به دنیا آوردن که خب کشته شد و جیران هم دیوانه! از طرفی شاه عاشق و مجنون ما حسابی رفته تو لاک خودش و بی تابی میکنه برای نبود جیران خوش سیماش. 

اما کاربران همیشه در صحنه طی یک حرکت جالب و شوخی ای سرگرم کننده، چهره ای از فرزند پسر پریناز و بهرام ساختن که خب میشه گفت وقتی دوتا خوش فیس باهم ازدواج کنن باید هم فرزندشون به این قشنگی بشه!

Untitled

بهرام+رادان+در+جیران

حالا اصلا چرا جیران اینهمممه بیننده پیدا کرده و جیب عوامل و بازیگراشو پررر پول؟!

خب میدونیم که دیگه یکی از نقاط قوت و جذب کننده برای یک فیلم و یا سریال، نوشته مثبت یه عددی بودنه! مثلا +18 و یا +15 که خب جیران جان گزینه دومی هستش! این مورد به شدت در مخاطب تاثیر گذاره تا در هر سن و سالی که هست بره و ببینه این کار مگه چیا نشون میده که چنین زده؟! از طرفی هم حسن خان فتحی اومده و حسابی زده وسط خال و از اونجایی که ریز به ریز علایق مخاطبش رو مورد بررسی قرار داده تونسته تا به اینجای کار، هرچند که کش پیدا کرده اما بینندش رو پای خودش نگه داره و هر هفته مجبورش کنه تا دلش بخواد جیران رو بخره!

photo_2022-06-02_23-19-01

حسن فتحی چه کرده همرو دیوونه کرده! دیالوگ اروتیک چی میگه!

مثلا حسن فتحی در سریال جیران اومده و از آرایش های بسیااار غلیظ برای بانوان استفاده کرده که خب با توجه به این که چون در رابطه با حرمسرا داره نشون میده تعداد خانومای جَوون و حتی سن بالاش کم نیستن و خیلی زیادن، این گزینه تاثیر گذاری زیادی در چهره اشخاص گذاشته و حسابی خوشگلترشون کرده! به طوری که برخی از اونها مثل نهال دشتی و یا فاطمه مسعودی فر در این سریال زیباتر از خود واقعیشان هستند!

از طرفی لباس های زیبا و دیالوگ هایی که رد و بدل میشه و گاهی به خط قرمزها ورود میکنه و گاهی هم حسابی مخاطبش رو متعجب، باعث شده تا جیران جذاب تر از باقی سریال ها بشه و به نوعی حریم سلطان دو دیده بشه! خیلی ها بر این نظرند که جیران یه کپی برداری ناشیانه از سریال ترکیه ای حریم سلطان هستش که خب اون کار هم به شدت با هوادارای ایرانی روبرو شد و دیدنش! 

Untitled (1)

سریال جیران با توجه به اینکه یک سریال تاریخی محسوب میشه اما نه چندان جدی، با هوشمندی نویسنده و البته کارگردان محترمه درش تخیلاتی هم زده شده که خب به مذاق بیننده حسابی خوش میاد چرا که میشه گفت جاهاییش طنز هم هست. میون شاهان ایرانی ناصر الدین شاه با کلی زن عقدی و زن صیغه ای و کشتن امیر کبیر محبوبیت زیادی به نسبت بقیه برای مخاطب داره که با چاشنی های اضافه شده در نهایت جیران ساخته میشه که خیلیم جذابه!

در ادامه سکانسی رو می بینیم که با نظرات نظرات ضد و نقیضی را از سوی منتقدان و کاربران همراه شد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی