|

طلاق خانوم و آقای بازیگر بعد یه عمر عشق و عاشقی

این روزها با توجه به اینکه طلاق دو بازیگر مشهور بسیار حاشیه دار شده، با کامنت هایی جالب از سوی کاربران روبرو شدیم!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای بازیگرا و سلبریتی ها دنیای بزرگیه که هر روز اتفاقی جدید درش رخ میده. ایران و اونجا و اون یکی جا هم نداره، سلبریتی جماعت در هر کجای این کره خاکی هم که باشند باز همیشه و همیشه موضوعی برای مورد توجه قرار  گرفتن دارند. این موضوعات از دوستی و استایل و ازدواج گرفته، تا طلاق و نوع زندگی و سبک سفر رفتن و ... بولد میشه. مثلا این روزها بوی طلاق میاد! بوی طلاق دو بازیگر مشهور که یکی خانوم هستش و دیگری آقا.

البته که هر دو چهره پس از سالها زندگی مشترک با همسران خود حالا به این نتیجه رسیدن که خب یکیشون حواشی بیشتری داره و دیگری از بی حاشیه تریناست و طلاقش هم به دلایلی دیگر برملا شد. بله در رابطه با روناک یونسی و امیرحستن صدیق صحبت می کنیم. روناک بانویی که چند ماه گذشته هم یکبار این حاشیه در اطرافش چرخید ولی خب دوباره برگشت به آغوش خونواده و زندگی مشترک!

Untitled

روناک یونسی مِن جمله هنرمندانی می باشد که سالهاااست از ایران رفته و در حال حاضر کانادا زندگی میکنه. این بازیگر دهه پنجاهی که بعد از بازی در سریال "سقوط آزاد" با محسن میری ازدواج کرد خیلی زود تند سریع از کشور خارج شدن و اوایل دهه نود رفت که رفت! 

این بازیگر در حال حاضر دو فرزند پسر داره که از قشر های خاص جهانن، یعنی مو فرفری می باشند! روناک یونسی تا همین پارسال پیارسال تصاویری متعارف تر منتشر می کرد تا اینکه نمیدونیم چرا ولی یهو شکوفا شد و با عکس های کاملا اروپاییش مورد توجه قرار گپرفت. این بازیگر که همسری ورزشکار داره، کم کم و نم نم برای خود فیزیکی ورزشی ساخت و حالا با ظواهری اینچنین ددیه میشه. 

روناک یونسی چند صباحی میشه که همسر خود را آنفالو کرده و همچنین بلعکس که خب بسیاری از صفحات هم خبر از طلاق وی از همسرش دادند!

Untitled

اما امیرحسن صدیق! بازیگری که با بازی در سریال زی زی گولو نوستالژی دهه شصتیا و دهه هفتادیا ایفای نقش کرد و مشهور شد. این بازیگر مرد که سالهاست در این عرصه شگفت انگیز حضور دارد و اکتیو است، از بی حاشیه ترین هنرمندان محسوب میشه. قطعا جنجالی بودن و نوبدن بازیگر دتس خودشه چرا که دقیقا امیرحسین صدیق می تونیم بفهمیم همه چیز دست خود شخصه!

یکی مثل آقای محمدرضا گلزار در  راستای جنجالی شدن خیلی ترفندا زده و یکی هم به مانند امیرحسین صدیق علاقه ای به دیده شدن ها این مدلی نداره! البته که خبر طلاق وی هم مستقیم شنیده نشد و توسط همسرش برملا گشت. 

همسر امیرحسین صدیق یعنی خانوم باران خوش اندام رو همه و همه همسر آقای بازیگر میدونستن تا اینکه تصاویری از ازدواج وی در کنار مردی دیگر رونمایی شد و حاشیه دار گشت. باران خوش اندام بعد از تعجب خیلی زیاد کاربران با انتشار پستی در اینستاگرام صحبت هایی عجیب داشت و نوشت: شروعی دوباره..
برای شما که از جدایی بنده و اقای صدیق عزیز آگاه نبودید، ودر سکوت خبری زندگی و جدایی رو گذروندیم، شاید کار بنده شبیه عجله کردن باشد، اما بنده هم سهم خودم طولانی در غار تنهایی و سکوت بودم. و دفن شدم. اکنون دومرتبه سر از خاک بیرون نهادم و شدم آنی که هستم.. با شروعی دوباره

اما کامنت های جالبی که کاربران همیشه در صحنه نوشتند که خب یکی ازباحال تریناش نوشته کاربری بود که گفت: ایشون تو یک سال طلاق گرفت، رفت تو غار، دراومد شوهر کرد بعد من فقط تو یک سال یه مانتو خریدم!!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی