|

قصرای شاهانه ای که این سلبریتیا ساختن و شدن خدای رو زمین / از آنجلینا تا جانی دپ

احتمالا برای شما هم جالب باشه که بدونید مثلا چهره ای مثل جانی دپ چطور قصر شاهانه ای برای خودش ساخته که در این مطلب باهاش آشنا می شیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو همه کشورها سلبریتی و چهره های مشهور زیادی هستند که تو حوزه های مختلف مثل بازیگری و خوانندگی و حتی اینفلوئنسر و … فعالیت دارند. قطعا برخی از اونها محبوب ترن و برخیشون از شهرت کمتری برخوردارن اما همیشه اون دست از هنرمندانی که هوادارای بیشتری دارن، سبک زندگیشون از دل لباس و استایل و برندی که استفاده می کنن گرفته، تا مدل رفتارشون و خونه زندگی و ماشینی که دارن مورد توجه طرفدارا قرار میگیره و خیلیا میخوان که شبیه به اونها جلو برن!

همیشه استایل و نوع ترکیب بندی لباس بوده که بیشتر تو دایره توجهات قرار گرفته، اما اینبار ما به سراغ لایف استایل برخی از چهره ها میریم تا ببینیم و بدونیم تو خونه زندیگشون چه سلیقه ای دارند که خب میزان لاکچری بودن بعضیاشون واقعا حیرت انگیزه چرا که معمولا این چهره ها از متراژ خونه های بسیار بزرگ استفاده می کنن که طراحی و دکور فوق العاده ای داره.

بهترین-خانه-های-جهان

سلیقه فوق العاده جانی دپ

همونطور که بالاتر اشاره شد، خونه هنرمندان معمولا اونقدری بزرگ هست که قصر های تخیلی رو تداعی میکنه. مثلا خونه جانی دپ این چهره به شدت محبوب و دوست داشتی که هواداران بسیاری در سطح جهان داره، از یه طراحی بی نظیر با اتاق های بسیار بزرگ ایده پردازی شده. جالبه که بدونید وسایل و لوازم لوکسی که تو خونه این بازیگر مشهور به کار برده شده از دست وسایل منحصر به فرد و آنتیک می باشند. جانی دپ خونه خود را با یه پنت هاوس بسیار مجلل تکمیل کرده و در رنگ ها نیز سعی بر این داشته تا رنگارنگ طراحی فضا کنه و به این شکل یه ظاهر فوق العاده خاص به خونه داده که از طرفی هم در هر واحد شاهد دو اتاق خواب با رنگا و طرحای متنوع  هستید. این خونه با توجه به اینکه خیلی رویاییه، یک استخر مجزا و 14 حمام و 9 اتاق خواب داره که با توجه به سبکش متخصصین و طراحان خبره ای در اون دست داشته اند.

جانی-دپ-4

جانی-دپ-3

جانی-دپ-2

جانی-دپ

آنجلینا جولی و سبکی رویایی

میدونید که آنجلینا جولی نیز یکی از بازیگران بسیار بسیار محبوب و دوست داشتنی است که در جای جای جهان هواداران خاص خود را دارد. آنجیلا پس از طلاق از همسر سابقش بردپیت، تو خونه 25 دلاری خودش ساکن شد. آنجلینا جولی با توجه به اینکه شش فرزند دارد، نه تنها فضای داخل خونه رو بلکه حیاط و محوطه ای به شدت مفرح و زیبا برای بازی و سرگرمی فرزندانش طراحی کرده است. قصر باشکوه آنجلینا جولی یه فضای رویایی داره که اتاق ها و آشپزخانه و دیگر قسمت ها به شکل خاص و کلاسیک می باشند. کابینت های آشپزخونه این بانوی هنرمند، از ترکیب کلاسیک و مدرن هستش که در باقی قسمت ها نیز این دو دیزاین رو به راحتی میتونید مشاهده کنید. 6 اتاق خواب و 8 سرویس بهداشتی و دو استخر خانوادگی قسمت های مختلف این خونه شاهانه هستند که قطعا توسط طراحان خلاق و بسیار زبر دستی طراحی شده است. 

آنجلینا-2

آنجلینا

آنجلیا-جولی-2

آنجلیا-جولی

شکیرا و علاقه وافر به تم روشن

شکیرا همسر سابق پیکه می باشد که خب جنجالات بسیاری داشتند. این خواننده مشهور کلمبیایی در میامی آمریکا یکی از خونه های بسیار زیبا رو به خود و خونواده اش اختصاص داده. دکوراسیون خونه شکیرا از اونجایی که بیشتر از رنگ های روشن سفید و کرمی استفاده شده، علاقه وی رو به این روند طراحی خونه نشون میده که خب طراحی ساده و منحصر به فردش باعث مدرت بودنش شده. جوری که این تناژ رنگی در اتاق وزش این خونه بزرگ به وضوح دیده میشه. جالبه که رنگ سفید براق در آشپزخونه اش استفاده شده و این ترفند با توجه به اینکه انعکاس نور داره فضایی آرام و سرزنده ساخته. شکیرا در قسمت نشیمن خونه اش نیز گریزی به طراحی سنتی و دوستانه زده به طوری که حتی از قلیان هم در این فضا استفاده نموده. اگر سری به حیاط خونه شکیرا بزنیم باید بگیم که درست در مقابل استخر، یه میز نهارخوری قرار داده شده و نورگیر های قسمت های بهداشتی جوری هستند که گویی زیر نور خورشید در حال استحمام هستید! 

شکیرا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها