|

الهام حمیدی با هواپیما از یه برج کنار ساحل سر درآوورد مثل رویا؛ کل شهر زیر پایِ خانومه

elham-hamidi shayanews

الهام حمیدی یکی از بازیگرهای قدیمی سینما هست که تا به امروز آثار خوبی رو بازی کرده ولی این روزها خیلی از این عرصه فاصله گرفته و دور شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از بازیگرها هستن که یه مدت زیادی فعال و پرکار میشن ولی یه مدت هم به کل ول میکنن میرن و نهایت خبری که ازشون به گوش میرسه از طریق پیج اینستاگرامشون هست که حتی بعضیاشون فعالیتشون اونجا هم خیلی کم و محدوده، البته فقط بعضی هاشون چون یه عده هم بین این افراد هستن که با وجود این که بازیگری رو یه جورایی بوسیدن گذاشتن کنار ولی الان زدن تو کار بلاگری و دم به دیقه استوری های تبلیغاتی گذاشتن و این حرکتا که نمونه ی بارزش هم خانوم بهنوش بختیاری هست، اما اگر بخواهیم که یه نمونه هم برای دسته ی اول که یا نیستن یا خیلی کم هستن مثال بزنیم باید به الهام حمیدی اشاره کنیم که این روزا خیلی کژدار میشه یه خبری ازش تو پیجش دید!

الهام حمیدی از اون بازیگرهایی بوده که هم تو تلویزیون و هم تو سینما خوب داشت میرفت جلو و میدرخشید ولی یهو با ازدواجش کلا ورق برگشت و همه چیز عوض شد و خانوم که دیگه به جرگه ی متاهلین پیوسته بود، ترجیحش این بود که بیشتر وقتش رو با خونه زندگی و همسرش پر کنه و بعد هم که دیگه مادر شد و کلا یه فاصله ای بین ایشون و بازیگری ایجاد شد حتی فعالیتش تو اینستا هم کم شد! اما خب کارنامه ی هنری الهام خانوم تا وقتی که بازی میکرد خوب بود و میشه گفت که فیلم ها و آثاری قشنگی از این بازیگر به جا مونده، هرچند که هنوز خیلی میتونست بیشتر و بیشتر بدرخشه، بگذریم و البته برسیم به فعالیت های اندک خانوم حمیدی توی پیجش که یا نمیاد یا میاد خیلی سانتال مانتال و شیک میاد و هر از گاهی میره و مدل میکاپ میشه و با یه ظاهر خیلی شیک و فضایی ظاهر میشه ولی حالا به تازگی یه استوری منتشر کرده که در ادامه براتون بیشتر راجبش میگیم.

الهام+حمیدی+

تعطیلات یا مهاجرت الهام خانوم

این روزا کلا خبر مهاجرت خیلی داغه و یه جورایی هر روز یه عده دارن میرن و انگار یکم دیگه فقط ما میمونیم و شماهایی که این مطالب رو میخونید! خب حالا الهام خانوم هم یه استوری منتشر کرده که باعث ایجاد یه سوال تو ذهن مخاطب ها شده، حالا داستان از چه قرار بود؟ داستان اینه که خانوم خانوما یه استوری از خودش منتشر کرد که داخل هواپیما هست و یه مدت بعدش هم یه استوری دیگه منتشر کرد که توی محله خارجی هست و یه جورایی انگار که ساکن یه خونه شده باشه اونجا.

حالا سوال پیش اومده این هست که خانوم رفتن مسافرت و تفریح و یا مهاجرت کردن چون این روزا خیلی از سلبریتی ها هم در حال مهاجرت هستن و این تبدیل به یه موضوع عادی شده و الهام حمیدی هم که دیگه فعالیتی توی بازیگری نداره و شوهر و بچه هاش رو داره و یه جورایی زندگیش مشخصه پس احتمالش هست که ایشون مهاجرت کرده باشه ولی چه مسافرت و چه مهاجرت از محله و ارتفاعی که خانوم از زمین داره مشخصه که اعیونیه.

IMG_20230627_102357

وقتی الهام حمیدی بازی نمکینه ولی بالاخره از حضورش کسب درامد میکنه

خیلی از بازیگرها هستن که در حال حاضر از طریق پیجشون کسب درامد میکنن که خب این تبدیل به یه موضوع عادی و نرمال شده و از طرف دیگه این مسئله وجود داره که خیلی از برندها و کسب و کارها برای معرفی شغل و حرفه ی خودشون از بازیگرها به عنوان مدل یا سفیر استفاده میکنن که خوده این هم میشه یه درامد برای بازیگرها همونطور که نفیسه روشن این روزها سفیر معرفی یه شرکت تجهیزات آشپزخونه شده.

ولی در این بین یه کار هست که خب خیلی از بازیگرها اون رو انجام دادن که اون هم مدلینگ برای میکاپ هستش که تقریبا همه ی بازیگرها برای یه بارم که که شده سمتش رفتن و انجامش دادن. حالا در این بین الهام حمیدی هم از این قاعده مستثنی نیست و خانوم دفعات زیادی رو یا مدل میکاپ شده و یا برای معرفی برخی از سالن ها اون جا حضور پیدا کرده که میشه گفت خود این کار یه نوع کسب درامد خوب هست برای ایشون و زحمت آنچنانی هم نداره.

الهام5565

الهام حمیدی و سرمایه اش

سرمایه لزوما نمیتونه فقط پول و دارایی باشه به عنوان مثال سرمایه ی یه نفر میتونه کتاباش باشه، لباساش باشه و یا هر چیز دیگه ای، شاید با خوندن تیتر فک کردید که منظور ما از سرمایه این هست که ایشون چقدر دارایی داره که خب نه منظور ما این نبوده چون خانوم حمدی یه بار در خصوص سرمایه شون گفتن که آراستگی و مراقبت از خودم رو جز بایدهای زندگیم میدونم و برام مهم هست که لباس خاص و مناسبی هم بپوشم چون چهره، سرمایه بازیگر هست و مرد و زن نداره و من برای حفظ این سرمایه تلاش میکنم.

IMG_20230627_102406

خب قطع به یقین میشه گفت که خانوم حمیدی روی حرفش هست و برای حفظ این سرمایه زیادی تلاش میکنه چون قیافه ی ایشون تا به امروز تغییرات زیادی کرده و خانوم خیلی ریز و زیر پوستی خودش رو از این رو به اون رو کرده ولی خب این موضوع رو که یه سری کارهای ریز داشته که به دست دکتر انجام شده رو قبول نداره و خانوم خودش رو یه فرد نچرال میدونه.

الهام+حمیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها