|

مرجانه گلچین و ژستای نونهالیش خانوم رو چه فسقل فیس کرد؛ با کیکش میشه کله شکوند!

مرجانه گلچین از موفق ترین بازیگرهایی هست که برای نقش های طنز اون رو میشناسیم برای خودش تو این زمینه یه کاراکتر خلق کرده و بازی میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کمدی کار کردن تو کشور ما یه مقدار زیادی از حد سخته یعنی تا دلتون بخواد فیلم تو ژانر اجتماعی و درام و این داستانا داریم که هم به خوبی بدبختی رو و هم به خوبی خوشبختی رو نشون میدن ولی نوبت که به کمدی میرسه اصولا زیاد توش خوب عمل نمیکنیم و این روزا هم تو برخی از طنزها مرزهای اخلاقی رو رد میکنن که یه جورایی یه خنده بیارن به لب مخاطب و بازدید رو ببرن بالا ولی خب شاید خلیا این روزا تلویزیون نگاه نکنن ولی بیاید قبول کنیم که بهترین و در چارچوب ترین طنزها توی قاب تلویزیون پیدا میشن مثل سه دونگ سه دونگ، خانه به دوش و... اما جالبه که توی اکثر سریال های طنزی که تلویزیون میسازه وجود یه عده از بازیگرا تثبیت شده هست و انگار یه جورایی چرخ طنز قرار نیست بدون اینا بگذره که یکی از این بازیگرا مرجانه گلچین هست و این روزا هم اگر طرفدار تلویزیون باشید داره سریال چشم بندی با هنرنمایی مرجانه خانوم پخش میشه.

مرجانه گلچین از اون بازیگرهایی هست که یه مقدار دیر اومد تو بازی ولی کولاکی به پا کرد که شاید خیلی ها با وجود سال های سال بودن تو این عرصه نتونسته باشن کاری که این خانوم کرد رو بکنن! چون مرجانه خانوم یه شخصیت و کاراکتر جدید خلق کرد که قبل از این نبود بین کمدین ها و ادا و اوطوارهای خاصی داره که اصلا خواه ناخواه بیننده خنده اش میگیره از کارهای خانوم خانوما شاید باورکردنی نباشه که خانوم گلچین توی اینستاگرامش هم ادا و اصول های منحصر به فرد خودش رو داره که شاید هر بازیگری اینطوری نباشه مثلا خانوم هر عکس و پستی که دلش بخواد رو منتشر میکنه و اصلا به این که فالوور جذب کنه و یا از دست بده فکر نمیکنه و کلا این ذات شیطون و جوون خانوم خانوما توی مجازی هم به چشم میاد و این رو میشه از مدل شدن برای میکاپ های مختلف و خلیجی که هر از چند گاهی خانوم میره برای تست کردنشون متوجه شد، حالا هم به تازگی مرجانه خانوم یه عکس از خودش منتشر کرده که جالبه و در ادامه میخواهیم راجبش صحبت کنیم.

IMG_20230625_100212

وقتی نه کله ماله خودته و نه بدن!

این روزا وقتی به پیج هنرمندان و بازیگران سر میزنی یه عالمه عکس رنگ و وارنگ میبینی با استایل ها و آرایش های متفاوت که مورد دیده شده با وجود همه ی این ها باز هم از فیلتر استفاده میکنن! که خب متاسفاانه این موضوع ناراحت کننده هست چرا که این افراد قیافه ی واقعی خودشون رو قبول ندارن و یه جورایی به مخاطب هم این حس رو انتقال میکنن که واقعی بودن اصلا قشنگ نیست و هر کسی که میخواد دیده بشه و به چشم بیاد باید یه تغییر و دستکاری حتی شده با فیلتر ایجاد کنه! یادش بخیر یه زمانی میگفتن که تو کشورا خارجی فقط افراد میانسال و سالخورده آرایش میکنن که یه جورایی زیبا تر دیده بشن و چین و چروک ها رو بپوشونن ولی با یه نگاه به ایران میفهمی که این موضوع در اینجا اکثر مواقع برعکس هست! 

IMG_20230625_100157

ولی خانوم مرجانه گلچین که در حال طی کردن میانسالی خودش هست این قانون خارجی ها رو در پیش گرفته ولی خب یه مقدار غلیظ تر منظورمون چیه؟ یعنی خانوم خانوم ها این روزا اکثر عکس هایی که میذاره رو یا روتوش میکنه و یا فیلتر روشون میندازه که خب این هم یه مقدار مورد داره چون این خانوم باید گذر سن رو به عنوان یه پدیده طبیعی قبول کنه و حتی در این مورد الگویی برای فالوور های خودش باشه، حالا همه این ها به کنار مرجانه خانوم به تازگی یه دستی هم توی فوتوشاپ برده که خب میشه گفت این یکی دیگه بیش از حد شورش دراومده چرا که خانوم صورت میکاپ شده اش رو که به عنوان مدل اینجوریش کرده بودن رو روی تن دیگه فوتوشاپ کرده و از این ها به کنار روی اون صورت بازهم روتوش و ادیت زده و قبلا هم یه عکس اینجوری فوتوشاپی پست کرده بود که امیدواریم این رویه خاتمه پیدا کنه خانوم عکس های طبیعی و نرمالی از خودش بذاره.

IMG_20230625_100055

IMG_20230625_100124

وقتی مرجانه گلچین به جای آرد گچ میریزه تو دسر

اگر یادتون باشه یه برنامه ای قبلا پخش میشد در سینمای خانگی به اسم شام ایرانی که یه شب آشا محرابی، نعیمه نظام دوست و نگین معتضدی مهمون خونه ی مرجانه گلچین بون و خانوم خانوم ها برای دسر یه چیزی شبیه پنکیک تدارک دیده بود که به قدری سفت بود که میشد به عنوان آجر بزنی تو سر یه نفر و کله اش رو بشکنی و البته که با شوخی و خنده میگذروندن شرکت کننده ها ولی خب در این بین نگاه های معنی دار مرجانه که مشخص بود داره حفظ ظاهر میکنه خیلی سوژه شد و کاربرها رو یاده رفتاراش تو سریال هاش انداخت!

IMG_20230625_100221

وقتی مرجانه رو تو فیلم ها عروس میکنن ولی تو واقعیت خبری نیست!

مرجانه خانوم که در حال حاضر 54 سال داره یه ازدواج ناموفق داشته و چندسالی رو هم در خارج از کشور زندگی کرده قبل از رفتنش تو عرصه ی بازیگری ورود میکنه ولی خب با مهاجرتش یه وقفه تقریبا ده ساله میفته که بعد از بازگشتش به ایران دوباره برمیگرده به سمت اون چیزی که بهش علاقه داشته و داره یعنی بازی، اما یه موردی که وجود داره این هست که خانوم خانوما تو اکثر سریال ها نقش یه مادر و همسر رو ایفا میکنه که تو واقعیت هیچ کدوم از این ها نیست یعنی خانوم مجرد هستن و فرزندی هم ندارن که به نظر خیلی از کاربرا این دل جوونی و سرزندگی خانوم خانوما از مجرد بودنش هست که نشات میگیره!

IMG_20230625_100136

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی