|

وقتی مرجانه گلچین با ژست و ریخت اینستایی ظاهر میشه؛ صورتش با فیلتر از آینه صاف تره

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین از کمدین های خانوم هست که بیشترین فعالیت اون در قاب تلویزیون بوده و در حال حاضر هم سریال چشم بندی از ایشون داره پخش میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از بازیگرا هستن که با دیدنشون آدم یاده دوره ها و لحظات خوبش تویه زندگی میفته چرا که وقتی فیلم و سریال های اون ها رو تماشا میکرده خونواده دور هم جمع بودن و زندگی یه رنگ و صفای دیگه ای داشت، مثلا امکان نداره که ایرانی باشید و سریال هایی رو که سیروس گرجستانی مرحوم توشون نقش آفرینی کرده بود رو یادتون نیاد، با این مجموعه ها یهو همه ی خونواده جمع میشدن جلو تلویزیون و برای دقایقی هم که شده میخندیدن و دور هم یه چای و میوه هم میخوردن، در این بین یکی دیگه از بازیگرهایی که لحظات شادی رو تویه زندگی ما یادآوری میکنه، مرجانه گلچین هست. مرجانه گلچین یکی از کمدین های خانوم هست که هنرش در این زمینه واقعا نامبروانه، چرا که اگر دقت کرده باشید تعداد کمدین های زن تویه کشور ما خیلی کم هست حالا این میتونه به دلیل محدودیت هایی که برای خانوم در ژانر کمدی وجود داره، باشه ولی با همه ی این اوصاف خانوم گلچین خب از پس نقش های کمدی برمیاد و حسابی مخاطب رو مجذوب و پیگیر داستان نگه میداره.

خانوم گلچین تو زندگیه شخصیش از اون خانوم هایی هست که با گذر عمر و بالا رفتن سنش به جای آروم تر شدن، شیطون تر میشه و کلا میشه گفت که آدم اکتیو و فعالیه و با یه جا نشستن کلا میونه نداره چرا که مثلا موقعی که در حال بازی تویی فیلمی نباشه یهو میبینی که خانوم میزنه تو کار مدلینگ و خیلی ناگهانی اینستا از عکسای مدلینگ ایشون میترکه و همه راجبه تغییرات برگ ریزون این بازیگر حرف میزنن که اگر عکس های ایشون رو وقتی برای مدلینگ میکاپ میرن رو ببینید واقعا در ثانیه های اول تشخیص این که آدم تویه عکس ایشون هست یا نه برای آدم سخت میشه، از این گذشته خانوم گلچین تویه پیج خودشون هم خیلی پر شور و نشاط عمل میکنن و بعضی وقت ها که سر کیف باشن یه سری از کلیپ های طنز و بامزه ای رو که خودشون دیدن و براشون جالب اومده برو هم حتی اد استوری میکنن تا مخاطباشون هم لذت ببرن! اما بجز اینا خانوم خانوم ها یه وقتایی یه سری عکس هایی هم از خودشون میذارن که برای کاربرها جالب میاد که در ادامه براتون بیشتر راجبش میگیم.

IMG_20230614_115356

مرجانه گلچین بلوند و با ژست به دنیا اومده

خب خیلی از بازیگرها و سلبریتی ها هستن که بعد از این که یه تغییر تویه ظاهر و استایلشون ایجاد میکنن از خودشون عکس یا کلیپی منتشر میکنن و بالطبع تغییراتی که توشون به وجود اومده به چشم مخاطبا میاد که شروع میکنن به اظهار نظر در خصوص این تغییراته حاصل شده، مثلا خانوم بهاره رهنما از اون بازیگر هایی هست که همیشه دوس داره به روز بگرده و خیلی تغییرات مختلفی تویه ظاهر و استایلش ایجاد میکنه که خب مسلما کاربرها هم در این مورد نسبت به ایشون اظهار نظرهای متفاوتی دارن و بیانش میکنن.

IMG_20230614_115150

مرجانه خانوم هم مثل خانوم رهنما دوس داره که مد روز بگرده و دلش حسابی جوونه و به همین خاطر هر از گاهی این بانو رو با تیپ های شگرف و متفاوت و حتی شوخی های بامزه تویه کپشن پست هاش میبینیم که خب باعث میشه تعجب کنیم، ولی ایشون میتونن الگوی خوبی برای خانوم ها باشن چرا که به او نها یادآوری میکنن که بالا رفتن سن نباید باعث از بین رفتن شور و نشاط در اونها بشه، حالا خانوم خانوم ها به تازگی هم یه عکس از خودشون منتشر کردن که تویه این عکس که از فاصله ی دور افتاده سنشون بسیار پایین از تر از حد معمول دیده میشه که خیلی از کابرها در اول میگفتن این عکس خودشون نیستن و حتی یکی از کاربرا گفته بود که: خانم گلچین این عکساتون رو کم روتوش و فتوشاپ کنید خیلی مصنوعی و غیر طبیعی میشید، طبیعی بهتره! حالا عکس رو ببینید، نظر شما چیه؟ آیا ایشون در استفاده از فیلتر زیاده روی کرده؟

IMG_20230614_115122

وقتی مرجانه تو پشت صحنه تئاتر بدون فیلتره

اگه یادتون باشه یه زمان تویه ایران این حرف مد شده بود که خارجی ها اصلا آرایش نمیکنن و فقط افرادی که سنشون بالا میره آرایش میکنن تا به قولی چین و چروک هایی که به وجود اومده رو بپوشونن، ولی الان دیگه این حرف روی کار نیست چون دیگه اینستا نذاشته جایی برای این حرفا باقی بمونه و از خارجیاش تا ایرانیاش همه آرایش میکنن و البته شاید ایرانی ها یکم غلیظ ترررر! حالا خانوم گلچین هم دوس داره که جوون تر به نظر برسه که این موضوع اصلا بد نیست، ولی وقتی عکس بدون فیلتر و معمولی ایشون تویه پشت صحنه تئاتری که الهام پاوه نژاد روی صحنه داره منتشر شد که خیلی از کاربرا از خانوم گلچین انتقاد کردن و گفتن که بهتره قیافه ی واقعیه خودش رو بپذیره و دست از ادیت های فضایی روی عکسای دیگه اش برداره.

IMG_20230614_115329

IMG_20230614_115225

کمی بیشتر درباره مرجانه گلچین

مرجانه خانوم خانوم در حال حاضر 54 سال داره و یه ازدواج ناموفق داشته و الان مجرده و فرزندی هم نداره. خانوم گلچین فارق التحصیل رشته ی نوازندگی تار هست و به اصرار خواهرش منیژه به بازی توی تئاتر مشغول میشه و بعد از اون هم پاش به بازیگری باز میشه البته به مدت ده سال رو توی لندن زندگی میکنه و از این عرصه فاصله میگیره ولی بعد از برگشتنش به ایران باز هم اون رو از سر میگیره و الان هم شده کسی که ما میشناسیم. در حال حاضر هم ایشون بعد از مدت ها با سریال چشم بندی به قاب جادویی برگشته.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Mohamad ارسالی در

    ای شیطون بلا

  • پری ارسالی در

    ناز و محترم و دوست داشتنی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی