|

تغییر چهره عجیب الهام حمیدی بی آرایش که بالاخره بینیشو عمل کرد؛ بدلش چه کپشه!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر مشهوریه که همیشه بر این نظر بوده هیچ حرکت خاص بر روی چهرش نزده تا اینکه بینی عملی خانوم همه چیز رو لو داد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام حمیدی همیشه از دست بازیگرای به نام و جذابی بوده که با بازی در سریال های مثبت تلویزیون تو ذهن مخاطب نقش بسته. خانوم بازیگر رو همیشه و همیشه با کاراکترای به یاد داریم که یا همسر پیامبران بوده و یا اون مامان خوبه و همسر مهربونه داستان رو به تصویر میکشیده. البته که الهام حمیدی فیلم هایی همچون "سه درجه تب" و " اخلاقتو خوب کن" رو هم تو کارنامه کاربش داره و که اما حتی تو این ها هم باز اخر داستان دختر خوبی میشده و دست آخر میشه گفت کلا خدا الهام حمیدی رو مثبت آفریده ولی خب خانوم بازیگر جهت شیطنت در زندگی واقعی خود جوری دیگر هستند.

الهام حمیدی از دست هنرمندانی هستش که خیلی بر این ادعاست که چهره ای نچرال و طبیعی داره و حتی برای انی موضوع در لایو هم صحبت هایی داشت اما خب بسیاری از کاربران بر این نظرند خانوم خانوما در حالی که ابروهایی به شدت بالا کشیده دارند چطور میشه در مقابل تصویر قبلشون خدادادی این مدلی شده باشن؟! از طرفی هم به تازگی تصویری از وی منتشر شده که بینی بسیار قلمی دارن که خب در این مورد مشخصه با فیلتر یه حرکتایی زدن و عمل نیست، اما همچنان چهره ای به مانند الهام حمیدی و یا ترلان پروانه بر این ادعا می باشند که دستی به فیسشون نبردن! خب عزیز جان پس چجوری انقدر پوستت کشیدست و ابروهات بالا؟!

hashiyeh_irooni_s instagram 2023-6-24 story

تغییر الهام بانو با میکاپ های مختلف، یکی به دست الهام حمیدی و دیگری به دست آرایشگر! 

از طرفی هم الهام حمیدی به وفور دیده شده که مدل برای میکاپ بوده و با چهره ای به شدت تغییر کرده تصاویرش رو به اشتراک گذاشته.و خب قطعا بانویی با سن 46 ساله اگه به طور طبیعی باشه چهرش که اصلا نمیتونه برای مدلینگ میکاپ دعوت بشه! از طرفی هم الهام بانو در لایف استایل شخصی خود به شدت تو حال و هوای میکاپ های سنگین هستند و این روند اونقدری پیش رفته که گاهی نه تنها زیبایی به صورت نمیدن، بلکه زیبایی خدادادیش رو هم کم میکنه! اون هم کسی که بارها مدل ارایشی شده!

در ادامه می بینیم نمونه میکاپ هایی که توسط دست خود خانوم بازیگر انجام شده با میکاپ هایی که به دست میکاپ ارتیست معروفی همچون مریم رهنما.

Untitled+(1)

الهام حمیدی و استایل های عجیبش! واقعیه یا داره مسخره بازی درمیاره؟

اما همه اینها به کنار، قطعا کسی که به زیبایی صورتش خیلی اهمیت میده به زیبایی لباس و استایلش هم زیاد توجه میکنه و الهام حمیدی به گفته خود قبلنا طراح لباس هم بوده و حالا اگر میبیبند خانوم بازیگر خیلی تو این راستا فعالیت دارن به همین جهت می باشد.

اما چجوری؟ اینجوری که مثلا الهام حمیدی رو در مراسمات زسینمایی می بینیم در حالی که با مانتویی به شدت رنگی و طرح های عجیب دیده میشه. و یا مثلا خانوم بازیگر با مانتویی جلوی دوربین گوشی و عکاسان حاضر میشن که گویی این واقعا استایل الهام حمیدی هستش یا داره مسخره بازی در میاره؟ در ادامه یکی از بارز ترین نمونه های موارد گفته شده رو می بینیم.

campec.ir_s instagram 2023-5-30 story (1)

بله بله! الهام حمیدی ابروهایی فابریک داره!

اما همونطور که بالاتر هم اشاره کردیم الهام حمیدی یه قبل و بعد عجیب داره در حالی که فرم ابروهاش کاملا متفاوت شده و خانوم بازیگر همچنان میگه کاری با ابروها و فیسش انجام نداده!

الهام+حمیدی

الهام حمیدی هم بدل دار شد! شباهتی عجیب

خیلی از بازیگران و چهره ها هستند که خب یه چهره بسیار شبیه به خود نیز در خارج از کشور و یا بلعکس دارند. مثلا لیلا اوتادی شباهت بسیاری به اسکارلت جوهانسون داره. حالا به تازگی تصویری از الهام حمیدی در کنار دوستش منتشر شده که به گفته کاربران شباهت بسیاری به هم دارن و او را همزادش نامیدند!

Untitled+(1) (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • زیبا ارسالی در

    منظورتون از بدون آرایش چیه !الهام حمیدی همین الان هم کلی آرایش روی صورتش هست . اون کرم و رژ گونه نارنجی رنگ و سایه چشم مشکی و اون ریملی که رو مژه هاش هست

  • شیدا ارسالی در

    چرا اینقدر خبرهای خوب میزارید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها