|

قد کشیدن عجیب غریب "بهاره رهنما" وقتی همه جور تغییری ازش برمیاد؛ تحول چهره فقط ایشون!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما هنرمندی فعال در زمینه های مختلفه که هربار هم با ظاهری جدید دیده میشه و اینبار نیز قد کشیده شده خانم بازیگر مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما همیشه و همیشه از دست هنرمندان به شدت پر حاشیه ای بوده که جالبه خوبم میدونه کجا چیکار کنه! چرا که مثلا این روزا می بینیم به بانوان بسیاری بابت حجاب تذکر داده میشه. این در حالیه که خب برخی قوانین کشور رو زیر پا گذاشتن و کشف حجاب کامل کردن، اما برخی به مانند خانوم نازنین بیاتی هم که کشف حجاب نکردن همچنان در مقابلشون صحبت هایی میشه که میرن تو حاشیه. مثلا می بینید که نازنین بانو رو در شهر مشهد راه ندادن، اما بهاره رهنما به راحتی هر جا که دلش بخواد میره و تا به حال هم هیچ حاشیه ای در این باب نداشته که کسی بخواد بهش تذکری بده! اما در عوض بهاره رهنما از سوی مردم و فالووراش خیلی مورد توجه منفی قرار میگیره و هر چی از اون سمت بهش گیر نمیدن، از این سمت زیر هجوم نظرات گاهی فشرده میشه!

بهاره رهنما شخصیتی چننننند گانه داره. این چندی که گفتیم یکی دو تا سه تا نیست و تعداد بیشمای از خانوم بازیگر رویی جدید دیده شده که چندان هم این میزان تغییر به مذاق کاربر خوش نیومده. ظاهرا هر چقدر هم که در کشورمون همرو آب ببره بهاره بانو رو خواب میبره و اصلا عین خیالش نیست زندگی چطور میگذره! مثلا این روزها می بینیم که خانوم خانوما یه یک ماهی میشه با فیلم جدیدشون حسابی دارن مورد توجه قرار میگیرن چرا که در بوق و کرنا پر کردن من فیلممممم ساختم! این در حالیه که بهاره رهنما رو در ادامه با جدیدترین عکسش می بینیم در حالی که همچنان دبی به سر میبره.

b.rahnama_354561559_727844836016137_314464405640670363_n

بهاره رهنما و قد و قامتی که یهو شد لوبیای سحرامیز!

بهاره رهنما کلا یه مدل خاصیه! مثلا اینجوری که هر دم با یک استایل و لباس و آرایش جدید دیده میشه! خانوم بازیگر اونقدر این روند رو رفتنو تکرار کردن که به قول یکی از کاربران باید گفت بهاره رهنما تنها هنرمندیه که هیچ هنرمندی براش کامنت نمیذاره. جالبه که اکران های داخلی و خارجی خانوم بازیگر هم اونقدر ها مورد توجه دیگر بازیگران قرار نگرفت و خود خانوم رهنما و عوامل فیلمشون فقط بولد شدند!

بهار رهنما که به تازگی برای اکران فیلم "عطر آخر اردیبهشت" رفت دبی، با تصاویر قدیش حسابی فالووراشو سوپرایز کرد. البته که زاویه دوربین و عکاس هم خوب بود و باعث شد تا این چهره کشیده تر به نظر بیاد.

b.rahnama_s+instagram+2023-6-17+story+(1)

بهاره رهنما با هر دم تغییری عجیب دارد! تا دیروز محجبه و حالا اروپایی!

شاید براتون سوال بشه که مگه بهاره رهنما باز چه تغییری داشته که باید در پاسخ بهتون بگیم این چهره مشهور ایرانی چند ماهی رو به یکباره و کاملا یهووووویی محجبه شد. این روند به قدری جلو رفت که تناقضی عجیب در ظاهرش شکل گرفته بود و بهاره رهنما رو می دیدیم در حالی که با لباس هایی کوتاه و نه چندان هنجار، با موهایی کاملا پوشیده و سبک بستن روسری به روش کاملا سفت و محکم!

قطعا خانوم بازیگر هر دو ظاهر رو بردن زیر سوال و چندان هم خوش پوش نمیشدن تا اینکه دوباره یواش یواش با مراسمات جدیدی که دارن میرن سوژه شدن. حالا می بیینم که بهاره رهنما نم نمک به اونچه که بود داره برمیگرده و روسریش شل شده! به همین علت مدام و تا مدتها قراره حرف و حدیث بشنوه که چیشد دوباره تغییر کردی!!

ناگفته نمونه لاغری خانوم بازیگر نیز برای کاربراش جالب بود و خیلیا هنگ کردن چه از این رو به اون رو شده.

1

Untitled

بهاره رهنما بعد از بازیگری حالا با کارگردانی فیلم 15+ وارد میشود

بهاره رهنما بعد از تجربه بازیگری اونهم تو سالیان سال، اینبار نویسندگی و کارگردانی رو تجربه کرد! خانوم بازیگر در حالی که مدتی بود به شدت تو بازیگری محو افق شد و اصلا حضور نداشت، اینبار با کارگردانی فیلمی به نام "عطر آخر اردیبهشت" اومد و خودش رو میون اهالی سینما دوباره پررنگ کرد اما خب در قالبی جدید.

داستان فیلم : "داستان این فیلم درباره مهاجرت زن ۴۰ ساله‌ای است که در روز‌های آخر اقامتش در ایران، دورهمی دوستانه‌ای را برپا می‌کند، اما در این دیدار دوستانه راز‌های عجیبی برملا خواهد شد. بازیگرانی همچون نیوشا ضیغمی، فریبا نادری، بهناز یادگاری با حضور نیما رئیسی و افسانه چهره‌آزاد در این فیلم به ایفای نقش پرداختند."

ناگفته نمونه این فیلم به گفته خود بهاره رهنما مناسب افراد بالای 15 سال می باشد.

خواهر پنجه طلا بهاره رهنما که میکاپ میکنه بهشتی

اما بهتره کمی هم از بهاره رهنما دوری کنیم و برسیم به کسی که چهرشو خوشگل میکنه. مریم رهنما خواهر بهاره بانو می باشد که یکی دو ساله ازش رونمایی شده و هیچگاه حتی ازش حرفی نبود. بهاره رهنما حتی در مصاحبه ای عنوان کرده بود تنها یک خواهر به نام بهانه دارد اما حالا مریم رهنما با هنر دستی که داره حسابی ترکونده. مریم رهنما یکی از بهترین میکاپ آرتیست های ایرانی می باشد که سبک و امضای شخصی خود رو تو کار داره.

راستش رو بخوایم بگیم اینطور که به نظر میاد و مریم رهنما نشون میده، واقعا دست خوبی بر آتش داره. مریم رهنما سبکی خاص برای خود انتخاب کرده که سبک مورد علاقشه! حالا چه سبکی؟ دیدین این روزا مدل آرایش اروپایی و نچرال و نود خیلی ترند شده؟ مریم رهنما اصلا این مدلی نیست و تو همه میکاپ هایی که داشته سبک غلیظ و رنگ دار رو نشون داده! مریم بانو با آرایش بازیگران زن خودش رو مطرح کرد و به شهرت رسوند.

حالا هم که مثل بنز همچون خواهر جانش پول پارو میکنه! در ادامه تصویری از مریم رهنما در کنار خواهرش و شوهر خواهر سابقش مشاهده می کنید.

بهاره+رهنما (1)

بهاره+رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ز ارسالی در

    بهاره رهنما خیلی هم جذابه اینقدرگیر ندیدن بهش . ه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی