|

"بهاره رهنما" باز ازونور بوم افتاد؛ تعطیلات آتیشیه خانوم که تو پیج مخفیه نشون میده!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما از بازیگرای عجیب سینماست که هر دم ظاهری جدید دارد و حالا انگاری تو تعطیلات برای خانوم محدودیت ها برداشته شده و با سیس جدید اومد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بهاره رهنما بازیگر مشهور و جذاب ایرانیه که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته. اما از نکات جالب بهاره رهنما همیشه این بود که با وجود داشتن همسری نویسنده و شاخ، از طرفی هم برادرشوهری مشهور و نویسنده، چرا بیشتر تو تلویزیون بازی داشت و کمتر تو سینما؟ این رو هم بگیم که اتفاقا هر نکته ای در بهاره رهنما بد بوده باشه و یا منفی، این نکته به شدت مثبته که خانوم بازیگر خودش رو به مانند بسیاری از همکارانش از تلویزیون و سریال های جعبه جادو دور نکرده که فقط درآمد و شهرت آنچنانی سینما رو بخواد! (البته این نظر قبلن خانوم خانوما بود!)

بهاره رهنما رو شاید بشه گفت تنها هنرمندیه که هیج هنرمندی براش کامنت نمیذاره اما با این حال بیش از 5 میلیون دنبال کننده داره. بهاره بانو که در این چند سال اخیر به شدددت با اونچه که سال ها پیش ازش می شنتاختیم فرق داره، حالا هر چند روز یکبار با موضوعی جدید مخاطبش رو سورپرایز میکنه. بهاره رهنما در اینستاگرام فعالیت بسیار زیادی داره و تو بیو پیجش هم زده "فعال حقوق زنان". اما اینکه دقیقا چه فعالیتی در این جهت داره خدا داند! اما با توجه به اینکه بهاره رهنما رو تا همین چند روز پیش با حجابی کامل می دیدیم و حالا خانوم خانوما با کلاه عکسشون رو منتشر کردن به شدت مورد توجه قرار گرفت و ظاهرا اینکه فعال حقوق زنان هستن خیلی برای زنان خوشایند نیومده چرا که می بیینم نظراتی که از سوی خانومها میاد، به این چند رویی بهاره رهنما حس و انرژی بد دارند!

campec.ir_s instagram 2023-6-3 story

بهاره رهنما و هزار شاخه ای که فتحشون کرده!

اینکه هر آدمی میتونه و حق این رو داره که برای زندگی خودش انتخاباتی داشته باشه خب یه موضوع کاملا عادیه و اصلا حرفی درش نیست! اما اینکه کسی اونها تا به این سن و سال رسیده باشه و هنوز هم به دنبال از این شاخه به اون شاخه پریدن باشه اصلا و ابدا جای بحث نداره چرا که موضوعی نه چندان جالبه! 

بهاره رهنما رو هم احتمالا بدونید و شاید هم ندوندی که به شدددت اهل این موضوع هستش و با توجه به این تا همین مدتی پیش به شدت شال و روسری خود را سفت و بدون نشون دادن یک تار مو میبست، اینچنین تغییرات واقعا جای تعجب داره که چرا بهاره رهنما دوباره به حالت کارخانه داره برمیگرده و نه تنها شل حجاب میشه، بلکه بد حجاب میشه چرا که بهاره رهنما اصلا این مدلی نیست که به ظواهر معمولی قانع باشه و اصولا ترجیحش بر اینه که با آرایش های غلیظ و لباس هایی عجیب و پیرسینگ بر روی صورت و تزریقات ژل فراوون و ... روزگارش رو بگذرونه.

بهاره رهنما

تعطیلات آتیشی بهاره رهنما که تو پیج مخفیه نشون میده!

تصاویر بالایی رو دیدین؟ هر دو از پیج اصلی بهاره رهنما نبود، بلکه پیجی دیگر به نام بهار استایل هستش که نزدیک به 60 هزار دنبال کننده داره و باز هم تو بیو با جملاتی که از پشتیبانی زنان میگه پر شده! در حالی که فقط و فقط عکس و استوری های خوشگذرونی و چیتان پیتان های خود خانوم بازیگر هستش!!

Untitled

و اما استوری بهاره رهنما در تعطیلات!

سیر تغییر و تکامل بهاره رهنما از قدیم تا به حال!

خب شاید اصلا شما هم خیلی وقته که قبلا بهاره رهنما رو فراموش کرده اید! پس بهتره یکم از حال حاظر این چهره در بیایم و برسیم به قدیم ندیماش که چه شکلی بود و حالا اینکه هر شکلی بود به کنار، حداقل یک رنگ بود! نه هزار رنگ!

بهاره رهنما رو مشاهده کردین؟ حالا یه در ادامه یه تصویر قدیمی هم از خانوم بازیگر اون زمان که هنوز همسر پیمان قاسم خانی بود ببینیم تا تفاوت عجیب رو احساس کنید. ناگفته نمونه بهاره رهنما تو خونوادش ژنی چاق هستند و به مادرش رفته اما موضوع اینجاست که خانوم بازیگر برای کاهش وزن یه بار بالون گذاشته که بدتر شده و بعد هم به فکر عمل اسلیو افتاده و در نهایت به گفته خود 40 کیلو کاهش وزن پیدا کرده.

بهاره رهنما حالا اندامی بسیار متناسب تر از اونچه که در فیلم و سریال ها میدیدیم داره اما خب انگار خانوم بازیگر کلا تغییرات رو دوست دارند و به یه سبک و کمی متفاوت شدن اکتفا نمیکنن!! بهاره رهنما در اینباره با انتشار عکسی از خود در اینستاگرامش نوشت: «بعد چهل کیلو کاهش وزن ... خودمم الان خصوصا تو عکسا برا خودم غریبه ام.»

بهاره+رهنما+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا متاهل است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها