|

نیوشا ضیغمی و جنجال شیر دادنش به بچه آهو ناناز؛ بازیگری رو بوسید گذاشت کنار؟

newsha zeighami shayanews

با گذشت ده دوازده روز از ویدیویی که نیوشا ضیغمی تو باغ وحش منتشر کرد و نشون داد که داره به یه بچه آهو شیر میده این جنجال هنوز هم ادامه داره!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نیوشا ضیغمی جزو اون دسته از بازیگرانی است که انگار داره تو همون مسیری قدم برمی داره که بهاره رهنما رفته! نیوشا خانوم ضیغمی که 43 سال سن داره و کار بازیگری رو از اوایل دهه 80 شروع کرد و تونست با حضور در سریال های تلویزیونی و هر از گاهی فیلم های سینمایی برای خودش نام و نشونی بدست بیاره و حتی زمانی هم در زمره بازیگران استار و بفروش هم قرار بگیره. کم کم اما نیوشا انگار خواسته یا ناخواسته از بازیگری و آرتیستی فاصله گرفت و کشیده شد به سمت اینستاگرام و تبلیغ و از این حرف ها درست مثل رفیق و دوست نزدیکش بهاره خانوم رهنما.....

بهاره رهنما البته انگار فهمید که مسیر رو اشتباه رفته و برگشت به سمت سینما و در اولین قدم هم فیلم عطر آخر اردیبهشت رو کارگردانی کرد که از قضا نیوشا خانوم ضیغمی هم تو اون فیلم ایفای نقش داشت.

17690808_938

بهاره+رهنما+و+نیوشا+ضیغمی

وقتی نیوشا خانوم میره تو فاز تبلیغ

نیوشا خانوم ضیغمی حالا کاملاً شده یه اینفلوئنسر اینستاگرام و اگه به پیجش سری بزنید کلی تبلیغ جور واجور هست. مثلاً آخرین پستی که خانوم بازیگر تو پیجش منتشر کرده تبلیغ یه رستوران ترکیه ای تو شمال تهرانه و اونجور که نیوشا واسشون مایه گذاشته ذهن رو مبره به این سمت که شاید اصلاً  صاحب و مالک این رستوران خود خانوم بازیگر باشه؟

newshazeighami_352807297_9386859298053512_7835152853981396643_n

ماجرای نیوشا ضیغمی و کلاه مهندسیش

نیوشا خانوم ضیغمی در ادامه فعالیت های پر رنگ اینستاگرامیش اخیر عکسی از خودش منتشر کرد عجیب و دهن وا کن! خانوم بازیگر همون طور که می بینید یه کلاه مهندسی به سر کرده و مثل مععمارای ساختمونی ژست و قیافه گرفته! البته اینم بگیم که نیوشا خانوم دیپلم معماری دارن و خیلی با این فضا ها ناآشنا نیستن. هر چند که این عکس هم احتمالاً تبلیغاتی است و خانوم بازیگر خواسته برای یادگاری و تکمیل آلبوم شخصیش با کلاه مهندسی هم یه فوتو گرفته باشه

نیوشاضیغمی

ماجرای شیر دادن نیوشا ضیغمی به بچه آهو و جنجالی که در پی داشت

حدود ده روز پیش بود که نیوشا ضیغمی پستی منتشر کرد و نوشت که «امروز اومدیم باغ وحش صفادشت خیلی جذاب بود» انتشار این کپشن و ویدیویی از خانوم بازیگر پشت قفس حیوانات موجی از واکنش های منفی رو تو کامنت ها برای نیوشا در پی داشت و خیلی ها ازش انتقاد کردن که دیدن حال نزار و وضعیت حیوون ها تو قفس آخه چه جذابیتی داره؟ اما این پایان ماجرا نبود انتشار ویدیویی از شیر دادن نیوشا خانوم به یه بچه آهو واکنش ها رو صد چندان کرد و حتی صحبت از احتمال تحت تعقیب قضایی قرار گرفتن خانوم بازیگر هم پیش کشیده شد.

1597519_573

محمد داسمه، وکیل حامی محیط زیست در باره این حرکت نیوشا ضیغمی نوشت: وضعیت حقوقی تهیه فیلم و عکس از حیات وحش که مصداق نگهداری این گونه‌ها در منزل است، کاملا در قانون مشخص شده است.

این کارشناس حقوق محیط زیست با اشاره به اینکه این فیلم حتی اگر در باغ وحش هم تهیه می‌شد مصداق ترویج قاچاق حیات وحش و تخلف محسوب می‌شود، بیان داشت: باغ وحش‌ها دارای دستورالعمل‌ها و ضوابطی هستند که مسوولان آن موظف به رعایت آن‌ها هستند. داسمه تاکید کرد: این اقدام قابل تعقیب به لحاظ کیفری است مجازات کیفری هم دارد.

شایعه تلخ درباره نیوشا ضیغمی و زندگی خصوصیش

نیوشا ضیغمی اواخر دهه هشتاد بود که ازدواج کرد. خانوم بازیگر تا پیش از فیلم "پرتقال خونی" مجرد بود اما انگار آتیش عشق همسر جان اونقدری تند بود که اومد و شد سرمایه گذار یکی از فیلم هایی که نیوشا بانو بازیگرش بود و این شد باب آشنایی و بعد ازدواج نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان. اما حالا انگاری چند صباحی میشه که حرف و حدیث هایی در رابطه با طلاق نیوشا ضیغمی زده میشه و این در حالیه که هنوز خانوم بازیگر به طور قطعی و مستقیم تایید نکرده اما خب تکذیبی هم در کار نبود.

172147_222

وقتی نیوشا ضیغمی صدف طاهریان رو شست گذاشت کنار

چندی پیش بخشی از یک مصاحبه نیوشا ضیغمی درباره صدف اهریان دوباره تو فضای مجازی وایرال شد و حسابی مورد توجه قرار گفت. خانوم بازیگر در گفتگو با یکی از رسانه‌ها، در خصوص صدف طاهریان گفت: من ایشان را اصلاً بازیگر نمی‌دانم. به نظرم اسمشان را اصلاً نیاورید؛ چرا که اصلاً بازیگر نیستند. واقعاً نمی‌دانم ایشان چه زمانی بازیگر بوده‌اند! فقط تصاویری از او را در اثری دیدم که نقش مهمی هم در آن نداشت. من ایشان را نمی‌شناختم تا اینکه از ایران رفتند.

او تصریح کرد: چرا ما یک آدم الکی را بزرگ می‌کنیم. خود ما این آدم‌های بی‌مغز را بزرگ می‌کنیم. زمانی که این آدم را نمی‌شناسم چرا باید درباره‌اش صحبت کنم. من این افراد را قاطی آدم های سینما نمی‌‌دانم. آدم های الکی را نباید بزرگ کرد.

585

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها