|

وقتی "نیوشا ضیغمی" یجور عجیب به حیوون نانازش شیر میده؛ چه باحال حاضره شد بره عروسی!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی از بازیگرای جذابیه که این روزا با یه کارای غیر بازیگری داره خودش رو نشون میده و اینبار هم با شیر دادن به بچه آهو!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نیوشا ضیغمی همیشه از بازیگرای مشهوری بوده که هوادارای خاص خودش رو داشته اما خب نه به اون میزان تعداد بالااا. برخی هستند به مانند محمدرضا گلزار که هر جا پا بذارن یه عالمه هوادار میرن دنبالش که البته جدیدا صداش دراومده خیلیاشون فیکن و با دریافت پول حاضر شدن سیاهی لشکر بشن! اما برخی هم هستند به مانند خانوم نیوشا ضیغمی که احتمالا اگه جایی برن سر و دستی براشون شکسته نمیشه ولی خب دنبال کننده های خودشو رو هم دارند. حالا چرا؟ چون نیوشا ضیغمی همیشه یه شخصیت نه چندان چالشی داشته.

خانوم بازیگر در تلاش بوده و هست تا با مواد حاشیه ای بولد بشه نه استعداد درونی و اونچه که از خود در بازیگری نشون میده! نیوشا ضیغمی مثلا این مدلیه که با صدای ظریفش و چهره نحیفش هممممه جا میشه اون دختر خوشگله داستان که یه عاشق پر و پا قرص هم داره. نیوشا بانو اما چند صباحی میشه که نه در سینما و نه در تلویزیون و نه در نمایش خانگی دیده نشده که خب این خودش جای تعجب داره که عایا خانوم بازیگر خودشون این روند رو خواستن و یا پیشنهاد کاری ندارن. اما در عوض می بینیم نیوشا ضیغمی رو در فضا اینستاگرام که هزار بار با موضوعی جدید خودش رو در توجهات پررنگ میکنه. در ادامه مثلا سوژه جدید رو مشاهده می کنید.

چرا نیوشا ضیغمی به اونچه که تو فیسش داره اصلا اعتماد نداره؟!

خب همونطور که مشخص بود نیوشا بانو انگاری حاضر و اماده شدن تا برن عروسی! این در حالیه که نیوشا ضیغمی در 99 درصد اوقات همین شکلیه و خب برای بسیاری از کاربران سوال میشه که چرا؟ چرا یک چهره بادی هر روووز موهاشو سشوار بزنه و با کیلو کیلو آرایش حسابی خودش رو در حد عروسی وار نشون بده؟

احتمال اینکه این موارد از کمبود اعتماد به نفس میاد نیست؟ خب برخی هستند به مانند نیوشا ضیغمی که حتی در فیلم و سریال های تلویزیونی هم آرایش خودشون رو دارن و از طرفی هم تو سینما هیچوقت نقشی با فیس زشت و نچرال ندارن، پس چی میمونه؟ اینکه خانوم بازیگر چندان به اونچه که در واقعیت هست اعتماد نداره!

newshazeighami

لایو جنجالی نیوشا ضیغمی چی میگه! خانوم کلی حرف خورد بابتش ...

اما جدا از اینها موضوع دیگری که به شدت تو پیج نیوشا ضیغمی مورد توجه منفی قرار گرفت این بود که خانوم بازیگر به تازگی رفته بودن باغ وحش و خب همونطور که تو ویدیو اول مشاهده کردین حسابی هم بهشون خوش گذشته بود.

اما انگاری به مذاق کاربران و فالووراش خانوم بازیگر خیلی خوش نیومد و این حرکت نیوشا ضیغمی با کامنت بسیاری از اونها مواجه شد که با نظرات منفی خود اعلام کردند اسارت حیوانات جذاب نیست و از این رنج کامنت ها. نیوشا ضیغمی که لایو گرفته بود و اون رو به اشتراک گذاشت در کپشن خود نوشت:

Untitled

همش که نمیشه انتقاد! نیوشا ضیغمی با این حرکت قشنگ دخترارو شاد کرد

از طرفی دیگر هم نیوشا ضیغمی همونطور که گفتیم تو کار و بار بازیگری به شدت کمرنگ شده و در عوض خانوم بازیگر رو در فعالیت های دیگر می بینیم که نشون میده هم به دنبال کم نشدن محبوبیتش هستش و هم مشهوریتش و هم درامد نجومی.

خب دیدین که نیوشا ضیغمی با انشتار موارد بالایی سعی بر این داره تا شهرتش رو از دست نده و اینچنین دیده بشه. از طرفی هم ویدیویی رو در ادامه می بینید که محبوبیت خوبی به خانوم بازیگر داد و به قول یکی از کاربران حتی اگه از روی ریا هم بود ولی قشنگ بود و زیبا نیوشا ضیغمی به تازگی پستی گذاشت که درش نشون میداد خانوم بازیگر به دعوت از رستورانی لوکس، رفتن و با دخترای زیبای سندروم داون یه جشن کوچیک گرفتن. این در حالی بود که بچها خیلی خوشحال شدند و نیوشا ضیغمی نیز مورد توجه قرار گرفت و هم از لحاظ حرکت قشنگی که کرد و هم به دلیل استایل جذابی که داشت حسابی کامنت گرفت.

نیوشا ضیغمی در این جشن از یک کت کوتاه به همراه کفش تابستونی و شلوار قد نود استفاده کرد که خب به مانند همیشه ام چهرش غرق در آرایش بود و در نهایت کلی تیپش به مذاق کاربران خوش اومد. نیوشا ضیغمی در حیطه استایل نیز فعالیت دارد و این درست همون مواردیه که گفتیم خانوم ضیغمی از طریقشون درامدی کلان دارند.

درآمد کَلوووون نیوشا ضیغمی از هر چیزی جز بازیگری!

اما درمدی که انقدر ازش گفتیم چه مورادی هستند؟ نیوشا ضیغمی مدتی رو تو این راه و روند پیش رفت که کلینیک زیبایی داشته باشه و خب واقعا هم دشات و شاید هم همچنان داره! خلاصه که خانوم بازیگر با ویدیویی از یک کلینیک زیبایی لاکچری و بزرگ در بالای تهران از این موضوع خبر داد اما خب چیزی نگشتد که سر وصداش خوابید. از طرفی مدتی بعد نیوشا ضیغمی با زدن یک پیج به نام نیوشا استایل، اومد و از تولید داخلی و طراحی داخلی و این موارد گفت که البته انگاری فقط حرفش رو زد و باز در این موضوع هم چندان پیش نرفت و ـمرحله جدیدی رو به فالوئراش نشون نداد! 

نیوشا ضیغمی حالا هم در تبلیغات عظیمی شرکت داره که باز هم در اونجا از تولید داخلی صحبت میکنه که البته فقط صحبت میکنه!!

نیوشا بانو البته با تبلیغات بسیااااااار، درامد بالایی رو تونست برای خودش بدست بیاره و حالا در رفاهی کامل خودش و دخترش زندگی کنند.

CVr60h9ALp09

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سهیل ارسالی در


    خیلی دوست دارم نیوشا ضیغمی رو از نزدیک ببینم،

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها