|

ورزش کردن محمدرضا گلزار با داداش الناز خانوم و یه لباس سِت! چه قاب مایه داری!

محمدرضا گلزار به تازگی عکسی از خودش و علی شاکردوست منتشر کرد که در بازشگاه ورزشی گرفته شده و به نظر میرسه این دونفر باهم صمیمی هستن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از بازیگرها هستن که حس مردم نسبت بهشون حد وسط نداره یعنی یا کلا خیلی دوسشون دارن و یا کلا ازشون خوششون نمیاد که محمدرضا گلزار یکی از این هاست! یعنی شما از اکثر افرادی که به فیلم و سینما اهمیت میدن بپرسی که نظرشون راجبه گلزار چی هست خیلی قطعی جواب میدن یعنی نمیگن نمیدونم و یا نظری ندارم! محمدرضا گلزار علاوه بر این که چهره ی جذاب و کاریزماتیکی داره، رفتارهای خاص خودش رو هم داره مثلا لحن حرف زدنش و صداش که بعضی ها خیلی باهاش مشکل دارن و احساس میکنن که گلزار یه آدم خودشیفته هستش که نگاه از بالا به پایین داره و خب این اخلاق ها توی محیط کاریش هم دیده میشه؛ مثلا گلزار به قدری به خودش و سلیقه اش ایمان داره که توی فیلم هایی که بازی میکنه خودش لباس هاش رو انتخاب میکنه و به کسی اجازه ی تصمیم گیری راجبه اون ها رو نمیده!

گلزار22

این روزا دیگه شاهد بازی گلزار توی فیلم خاصی نیستیم و اکثر طرفدارهای این چهره کارهای ایشون رو از صفحه ی اینستاگرامش دنبال میکنن و اگر یه سری به صفحه ی این آقا بزنید متوجه میشید که گلزار از اون دسته از آدم های لاکچری پسنده که باید از همه چیز بهترینش رو داشته باشه، از خونه و ماشین بگیر تا باشگاه خفنی که میره! برای داشتن همین چیزای ناب هستش که آقا با داشتن 46 سال انگار هنوز توی دهه ی سی سالگیش به سر میبره، میدونید که امکانات و رفاه کلا آدم رو جوون نگاه میداره، البته که نباید از زندگی سالمی که گلزار در پیش گرفته هم غافل بشیم، چون آقا یه ورزشکار خفن هستش که ولش کنی دم به دیقه توی باشگاه هست و در حال استوری گذاشتن و پز دادن با عضله هایی که ساخته، حالا تازگی ها یه استوری از باشگاه خفنش گذاشته که به همراه یه دوست بوده و این استوری برای کاربرا جالب بوده که در ادامه براتون بیشتر راجبش میگیم.

گلزار77

گلزار و عضله هاش توی باشگاه با علی شاکردوست

گلزار چن سالی هست که خیلی حرفه ای ورزش میکنه و حسابی هیکل رو ساخته، اون موقع ها که هنوز این نبود دخترا ازش خواستگاری میکردن، خدا بخیر کنه الان رو! آقا رضا البته از هر فرصتی استفاده میکنه که این زحمات رو تو چشم دیگران فرو کنه و حتی از در آوردن پیرهنش هم نمیگذره تا  خط خطی های بدنشو به رخ بکشه و بگه آره داداش ما اینیم! اما خب از یه جهت این موضوع خوبه چون شاید برای بعضی ها انگیزه بشه تا ورزش رو شروع کنن و بدونن که آقا گلزار هم یه روزه به این هیکل نرسیده و حداقل کسایی که از اینستاگرام دنبالش میکنن میدونن که چن ساله زیر نظر بهترین دکترای تغذیه و مربی ها داره تلاش میکنه که بدن روی فرمی داشته باشه و اون گلزاری که تو اکثر فیلم ها یه ذره شکمی که داشت از روی پیرهنش مشخص بود و دیده میشد، دیگه وجود نداره.

گلی

حالا شاهد باشگاه های رنگارنگ و لاکچری که گلزار میره هستیم که خب طبیعتا همشون هم توی شمال شهر هستن، مثل باشگاهش توی خیابون فرشته که با دیدن عکس هایی که آقا از خودش توی آینه میگیره و دیده شدن نما کاملا میشه فهمید که بله باشگاه در حد باشگاه های دبی باکلاسه، از اونا که شاید توی خواب فقط بشه دید! خب مسلما اینجور باشگاه ها شهریه ی خیلی زیادی هم دارن که یه جوون با درامد معمولی نمیتونه از پسش بربیاد و هر کسی که میره اینجور جاها از قشر مرفه هست و حسابی مایه دار که خب داداش الناز شاکردوست یعنی علی آقا هم جزء این دسته هست و گلزار تازگیا یه استوری از خودش و آقا علی توی باشگاه منتشر کرده و علی شاکردوست رو هم تگ کرده توی این استوری که به نظر کاربرها انگار این دوتا چشم رنگی ورزشکار باهم صمیمی هستن و رفاقت دارن که قبل از این تا به حال چیزی ازش گفته نشده بود.

گلزار66

گلزار و بیش فعالیش که جیبش رو پر پول میکنه

گلزار بیخودی یکی از پولدارترین بازیگرهای مرد ایرانی نشده، بالاخره برای داشتن کلکسیون ماشین، لباس های مارک از بهترین برندها و خونه ی اعیونی و آنچنانی، باید حسابی هم پول دربیاری که آقای گلزارمون راه و چاه پول درآوردن رو بلده و راه های مختلفی رو به خاطرش امتحان کرده، مثلا گلزار توی زمینه اجرا فقط بازیگر نبود و یه مدت رفت سراغ خوندن و سودای خوانندگی ولی میشه گفت زیاد موفق نبود و بیشتر آدما توی کنسرتش به خاطره گلزار بودنش شرکت کرده بودن نه به خاطره این که آقا صدای خوبی داره، این گذشت و بعد از اون یه گریزی به مجری گری توی صدا و سیما زد که اولین سابقه ی حضورش توی تلویزیون بود و میشه گفت که به خاطر ماهیت برنامه که مسابقه بود و جایزه ی میلیونی داشت و زیبایی گلزار و طرفدارهایی که داره این مسابقه خوب گرفت ولی خیلی ها گلزار رو به عنوان یه مجری قبول ندارن و انتقادهای زیادی به کار اون شد!

گلزار44

ولی گلزار از اون دسته از آدم هاست که برای رشد کردن و کسب درامد به هر دری زده و الان داره کیفشو میبره. از کارهای دیگه ای گلزار که با توجه به شهرت، قیافه و اندامش به اون رو آورد میشه به فعالیتش در عرصه ی مدلینگ اشاره کرد که با برندهای مختلفی در زمینه پوشاک، ساعت و حتی آبمیوه همکاری کرد و هنوز هم این ارتباط ادامه داره که با توجه به این موضوع میشه گفت که گلزار مدل خوبی هست. گلزار همچنین یه رستوران دار هم هست که رستوران اکلیپس توی خیابون دیباجی و رستوران انار تویه جردن ماله اونه، همچنین محمدرضا موسس یه مرکز سولار خفن توی ایران هم هست که حتی توی دبی هم شعبه داره، با این حساب میشه گفت که گلزار توی بیزینس سابقه ی طولانی داره و آقای بازیگر سعی کرده از شم اقتصادی که داره توی هر زمینه ای استفاده کنه تا برای خودش رفاه و آسایش به وجود بیاره و هر کسی میتونه از این نظر اون رو توی زندگی خودش الگو قرار بده و برای رسیدن به اهدافش، پول، موفقیت و موقعیت خوب در جامعه تلاش کنه.

گلزار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • افسانه ارسالی در

    آقای محمدرضا گلزارجان عزیز بافهم وشعوروبادرایته وکلی زحمت کشیده حقشه پولداری وثروتمندی ...نوش جونش...تاکورشودهرآنکه نتواند دید....سوپراستارجان کارش درسته...هم صداش خوبه وخاص خودشه وهم بازیگری وهم مجرریشون عالیه...چیه مجری های الان توتلویزیون خیلی خوبن؟؟؟؟...عزیزدلم ماه هستن...بی همتا...خدا پشت وپناهش وحامیش باشه....دورت بگردم سوپراستارعزیزم آقاگلزاجان..جون دلمی...❤❤😍😍❤❤

  • محسن ارسالی در

    الناز شاکردوست بدجور به گلزار گیر داده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها