|

استایل دیده نشده از پریناز ایزدیار وقتی پیش هوادارش جَوگیر شده؛ چهره عهد بوقش ببین!!

parinaz izadyar shayanews

پریناز ایزدیار این روزها در حالی که دو فیلم پر بیننده بر روی پرده سینما دارد، اینبار در کنار هوادارش با تیپی دیده نشده ظاهر شد که عجیب بود.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- پریناز ایزدیار از بازیگرای خوش چهره و خوش پوش ایرانیه که تو این چند سال اخیر و در دهه نود تونسته جایگاهی به شدت جذاب و درست حسابی و البته محبوب برای خود بسازه. جالبه که پریناز ایزدیار ابتدا کار خود را با بازی در سریال "پنج کیلومتر تا بهشت" شروع کرد که یه کار تلویزیونی بود اما بعدتر با "زمانه" شهرتی دیدنی پیدا کرد و دیگه رفت واسه خودش! حالا یعنی چی؟ یعنی پریناز ایزدیار دیگه پس از زمانه تو تلویزیون دیده نشد و خانوم خانوما به قدری سینما و شبکه خانگی رو بغل کرد که گویی در اونجا به دنیا اومده!

پریناز ایزدیار این روزا دو فیلم بر روی پرده سینما داره که یکیش ملاقات خصوصی هستش و دیگری سه کام حبس که هر دو هم از پرفروش ترین فیلمای پرده نقره ای می باشد. پریناز ایزدیار از کم حاشیه ترین بازیگرانی می باشد که سرش تو کار خودشه و کلا به هیچیییی کار خاصی نداره! اصلا یکی از دلایلی که این چهره تا به این اندازه پر کار شده و تو هر فیلمی دیده میشه اونهم به عنوان نقش اصلی، همین کم حاشیه بودنش هست که حسابی بار و بندیلش رو بسته. این روزگار گذشت و گذشت تا اینکه پریناز یزدیار به تازگی در کنار هوادارش دیده شده البته با استایلی جنجالی که به شدت مورد توجه قرار گرفت و نظرات مختلف داشت.

hashiye_va_havashi_s instagram 2023-5-23 story (1)

پریناز ایزدیار پارتی یا استعداد؟ خانوم بازیگر چجوری تو هر فیلمی حضور داره؟

از اینه که بگذرین و برگردیم به موضوعیت پر کاری خانوم بازیگر باید بگیم که ایشون به تازگی هم سریال نمایش خانگیشون به اتمام رسیده. سریال "جیران" که یکی از طولانی ترین سریال های شبکه خانگی بود با نقش آفرینی پریناز ایزدیار در نقش اصلی جیران صورت گرفت و تونست کلی مخاطب رو جذب خودش کنه.

اما نکته اینجاست که اگه تنها یک نگاه به کاراکتر های ایفا شده توسط پریناز بانو بی اندازید می بینید که ایشون تو همممه جا اون دخترخوبه داستان هستند و  هیچ وقتم نقش منفی بهشون نمیدن!

جیران جیران

این در حالیه که پریناز ایزدیار همیشه ام تو یک قالب گریم و لحن دیده میشه که از دید مخاطب ضعف به حساب میاد که بازیگر نمیتونه چالشی بازی کنه به خصوص وقتایی که بازیگر چند نقش پشت بند هم بازی میکنه و ناخوداگاه مخاطب نقشارو قاطی میکنه! خب اینهمه پشت بند هم بازی نکنید خانوم بازیگر!!

ملاقات خصوصی ملاقات خصوصی

سه کام حبس

انتقادات به کنار، کمی بیشتر با زیبارویی پریناز ایزدیار و البته اعتماد به نفسی ستودنی

از اینها که بگذریم درسته که تا به اینجا انتقادات و نکات منفی بود اما حتی اگر طرفدار هم باشید قطعا میدونید که هیچ صدی وجود نداره و همیشه برای همه مواردی مثبت هست و مواردی منفی نیز هست که در رابطه با پریناز ایزدیار کاربران زیادی بودند که به موارد بالا اشاره داشتند. پریناز ایزدیار چهره ای زیبا و نچرال داره که در عین سادگیش جذابیتی سینما پسند و مورد علاقه مخاطب هم درش دیده میشه. پریناز بانو تا به حال حواشی خیلی خاصی نداشته و همیشه تلاشش بر این بوده تا با توانایی خود پیش بره. جالبه که پریناز ایزدیار ماه رمضان سال 1390 بود که برای اولین بار؛ یعنی پریناز بانو سرعتی به شدت تو کار و بارش داشته و جالبه که چهره این بازیگر نه تنها با سنش بالا نرفته بلکه انگاری جوان و جذاب تر هم شده که خب این خودش میتونه یکی از دلایل محبوبیت وی باشه.

unknown_290976956_5225285444227975_5962852160259973339_n

دو فیلمی که از بیننده زیاد ترکوند! اما با محتوایی شبیه به هم! جهت درآمد؟

پریناز ایزدیار در ملاقات خصوصی نقش دختری به نام پروانه رو ایفا میکند که در عطاری پدرش مشغول به کار است و با پدرش که در زندان هستش به طور مخفیانه در ارتباطه. این ارتباط با یکسری جهت گیری ها وصل میشه با پسری به نام فرهاد و فرهاد هم برای استفاده از پروانه برای رد و بدل کردن مواد مخدر ارتباطی عاشقاته برقرار میکند و در نهایت هم به ازدواج میرسونه تا به اونچه که میخواسته برسه ...

و اما روایت فیلم سه کام حبس که این فیلم نیز پریناز ایزدیار نقش اصلی رو داره. "سه کام حبس" به کارگردانی سامان سالور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش دراومد و موفق به دریافت چهار جایزه شده است. این اثر روایت زندگیِ خانواده نسبتاً ضعیفی هستش که در طناب اعتیاد و خرید و فروش آن، زندگی‎شون به یکباره رنگ خوشی رو از دست میده و نسیم ناچاراً وارد دنیای خرید و فروش موادمخدری میشه که همسرش سفره اون رو در زندگی‎شون پهن کرده و ...

unknown_273715272_121769207051518_2929403607851406649_n

جالبه که در هر دو فیلم مواد مخدر موضوع فیلم محسوب میشه و پریناز ایزدیار هم زنی که سوژه هستش. در اینجاست که مخاطب صداش در میاد و در رابطه با شکل هم بودن نئقش ها و سوپرمن بودن پریناز در هر فیلم شکایت دارد!

unknown_273512984_4538720496256004_1626950515088728086_n

کمی بیشتر با زیرخاکی پریناز ایزدیار

همیشه برای مخاطب دیدن و دونستن در رابطه با سلبریتی ها جالب به نظر میومده. قطعا هر بازیگر و هر انسانی یه بیوگرافی و گذشته ای داشته و داره و نکته اینجاست که معمولا هممون به مثلا دوره نوجوانی دوستمون میخندیم در حالی که خودمون هم اون تایم همون شکلی بودیم و با مد اون سال پیش رفتیم که حالا برامون عجیب به نظر میاد. تصویری از پریناز ایزدیار منتشر شده که برای سالهای دور خانوم بازیگره و چهره ای به شدت متفاوت از حال حاضرش داره. پریناز ایزدیار از متولدین شال 1364 می باشد که هوز ادواج نکرده و مجرد است.

پریناز+ایزدیار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • یاسر ارسالی در

    انگار تو این دنیا موندنی هستن و هیچ وقت نمیمیرند

  • یوسف ارسالی در

    پریناز ایز بیاد مگه نقش خواهر رو تو برادران لیلا بازی نکرده . خب اگه اینطوره که از دیدگاه منتقدین نقشش همچین مثبت هم نبوده خصوصا اون سکانسی که زد تو گوش پدرش .

  • سارا ارسالی در

    عالی❤

  • ..... ارسالی در

    بچسبید زندگی خودتونو درست کنید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی