|

زیبایی نفسگیر "پریناز ایزدیار" سر سفره هفت سین لوکسش؛ با تیپ توپ دم دریا سیییس میاد!

parinaz izadyar shayanews

پریناز ایزدیار بازیگری جذاب و پر کاره که این روزا هر طرف سر بچرخونید خانم بازیگر رو می بینید و اینبار با سفره هفت سینش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- پریناز ایزدیار بازیگر جذاب ایرانیه که این روزا می بینیم در هر کجا دیده میشه. از شبکه خانگی بگیر تا سینما. البته که پریناز ایزدیار کارش رو از تلویزیون شروع کرد و با بازی در سریال "پنج کیلومتر تا بهشت" بود که دیده و شناخته شد. در این سریال پریناز ایزدیار نقش روح رو داشت و بعد تر هم در سریال "زمانه" ایفای نقش کرد که خب اینجا دیگه نقطه اوج و صعود خانوم خانوما بود به حدی که دیگه پریناز ایزدیار از اون پس در این جعبه جادویی پیداش نشد! پریناز ایزدیار رو این روزها هم در سریال شبکه خانگی "جیران" می بینیم که اتفاقا کاراکتر جیران رو هم ایفا میکنه و میشه گفت اصلی ترین نقش رو بهش دادن و هم در فیلم "ملاقات خصوصی" که بر روی پرده نقره ای در حال اکرانه و باز هم نقش اصلی!

یه جورایی میشه گفت ظاهرا سینما و شبکه خانگی شده برای تعدادی محدود از بازیگرنه که میان و یهو تو فیلم و سریال دیده میشن تا به حدی که مخاطب دیگه ممکنه کشش و گنجایش هضمشون رو نداشته باشه و قاطی کنه کی کجا کی بود!! از دیگر انتقاداتی که در رابطه با پریناز ایزدیار وجود داره اینه که خانوم بازیگر جوان و خوش چهره سینمای ما، خیلی خنثی طور هم دیده میشه چرا که پریناز ایزدیار تو همه نقش ها اون دختره خوشگله داستانه که یکی هم عاشقشه و هیچ چالش خاصی در گریم و رفتارش نداره!

parinazizadyar_273159616_290040299800048_7140702155237755754_n

فیس ده هیچ جلوعه پریناز ایزدیار! 

البته که تا به اینجا درسته انتقادات و نکات منفی بود اما حتی اگر طرفدار هم باشید قطعا میدونید که هیچ صدی وجود نداره و همیشه برای همه مواردی مثبت هست و مواردی منفی نیز هست که در رابطه با پریناز ایزدیار کاربران زیادی بودند که به موارد بالا اشاره داشتند. پریناز ایزدیار چهره ای زیبا و نچرال داره که در عین سادگیش جذابیتی سینما پسند و مورد علاقه مخاطب هم درش دیده میشه. 

پریناز بانو تا به حال حواشی خیلی خاصی نداشته و همیشه تلاشش بر این بوده تا با توانایی خود پیش بره. جالبه که پریناز ایزدیار ماه رمضان سال 1390 بود که برای اولین بار؛ یعنی پریناز بانو سرعتی به شدت تو کار و بارش داشته و جالبه که چهره این بازیگر نه تنها با سنش بالا نرفته بلکه انگاری جوان و جذاب تر هم شده که خب این خودش میتونه یکی از دلایل محبوبیت وی باشه.

استایل ورزشی پریناز ایزدیار
استایل ورزشی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار یه اینستا بازِ ژذاب!

پریناز ایزدیار در اینستاگرام به مانند خیلی از همکارانش فعایلت داره اما خیلی اکتیووو نه! پریناز بانو که گهگاهی از خودش عکس و ویدیو منتشر میکنه چندان علاقه ای به فیلتر بازی های این دوره زمونه نداره و هر چه که در چهرش هست همون رو به اشتراک میذاره. اما در ادامه تصویری از وی سر سفره هفت سین مشاهده می کنید که در نوع خود جالب بود.

parinazizadyar_276967201_932335704124214_5272368957654748151_n

تریپای خوش رنگ پریناز ایزدیار که انتخابشه

پریناز ایزدیار عموما استایل‌ هایی شسته و رفته و منظم داره و استفاده چندانی از تزیینات و عناصر حاشیه‌ ای در استایلش نداره. ولی جالبه بدونید که این بازیگر جوان با استایل جنجالی و رنگی رنگی خود در مراسم اکران فیلم مغز و استخوان ثابت کرد که همیشه این مدلی نیست. پریناز ایزدیار  در این مراسم با یک مانتوی سنتی و سبز رنگ حضور پیدا کرد، این مانتو بلند دارای طرح های گل گلی ترکمن بود و در قسمت پایین چین های ریز و ظریفی داشت. پریناز ایزدیار در این استایل خود هم باز مثل همیشه با یک انتخاب هوشمندانه استایل خود را تکمیل کرد و برای زیر مانتو یک پیراهن بلند مشکلی پوشیده بود.

پریناز+ایزدیار

فیس زیرخاکی پریناز ایزدیار که از سانتی مانتالای اون زمان بوده

قطعا هر بازیگر و هر انسانی یه بیوگرافی و گذشته ای داشته و داره و نکته اینجاست که معمولا هممون به مثلا دوره نوجوانی دوستمون میخندیم در حالی که خودمون هم اون تایم همون شکلی بودیم و با مد اون سال پیش رفتیم که حالا برامون عجیب به نظر میاد. تصویری از پریناز ایزدیار منتشر شده که برای سالهای دور خانوم بازیگره و چهره ای به شدت متفاوت از حال حاضرش داره. 

پریناز ایزدیار از متولدین شال 1364 می باشد که هوز اطدواج نکرده و مجرد است.

پریناز ایزدیار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها