|

"پردیس احمدیه" با تیپش نشون داد یه اکتور واقعی و یونیکه؛ واسه شوهر کردن چه لیستی داره!

pardis ahmadie shayanews

پردیس احمدیه بازیگر نقش ساحل در پوست شیر می باشد که حالا برای اکران این سریال در سینمای لوتوس مال با استایلی جالب حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- پردیس احمدیه بازیگر جذاب و دسوت داشتنی ایرانی می باشد که این روزا با بازی در سریال "پوست شیر" حسابی بولد شده و هوادارای بیشتری پیدا کرده. پردیس احمدیه یه دختر دهه هفتادی با استعداده که با بازی در فیلم "لاک قرمز" دیده شد و شهرت یافت اما اونقدری خوب ایفای نقش کرد که همه باورشون شد این دختر واقعا این مدلیه در حالی که پردیس احمدیه در خانواده ای مرفه زندگی میکنه اما خب بدون حضور پدر. پردیس احمدیه در لاک قرمز سن و سال کمی نداشت اما تونست کاراکتر دختری نوجوان رو به تصویر بکشه چرا که چهره ای به شدت بیبی فیس داره و حتی در پوست شیر هم 11 سالی از اونچه که هست کوچیکتر نشون داده شد.

شیا بگین اوووو مگه پردیس احمدیه چند سالشه که خب باید بگیم خانوم بازیگر جوان و چذاب ما از دهه هفتای های سینماست که البته تقریبا لب مرز به دنیا اومده و در سال 71 چشم به جهان گشوده در حالی که نقش ساحل تنها بیست سالش بود!! میگین نه؟ پس در ادامه تصاویری از وی به همراه دیگر بازیگران جذاب پوست شیر رو مشاهده می کنید که نشون میده این تیم چقدر قوی بودن و پردیس بانو هم چقدر جوجو فیس.

پردیس

وقتی پردیس احمدیه با این حرکت صدای فالووراشو در میاره!

اما همونطور که میدونید ساحل و نعیم یا همون پردیس احمدیه و هادی حجازی فر نقش پر و دختر رو داشتن و در این تصاویر هم به شدت با هم احساس نزدیکی دارند در حالی که حرف و حدیث هایی هم ایجاد شد اما خیلیا به نکته مثبتش که چقدر انگاری پدر دخترن اشاره داشتند. 

پردیس احمدیه در صفح اینستاگرامش هم تصاویری از خود به اشتراک گذاشته که در این بین خانوم پانته آبهرام دیده نمیشه و بسیاری از کاربران اشاره داشتند که چرا خانوم بهرام رو منتشر نکرده.

پردیس

پردیس

پردیس

پردیس

وقتی پانته آ بهرام یکیو برکنار میکنه ناجووور!

خب قضیه از این قراره که میدونید در چند ماه اخیر بانوان بازیگر بسیاری بودند که کشف جاب کردند. در این بین خیلیا مورد توجه قرار  گرفتن اما پانته آبهرام نیز در بهمن ماه پارسال بود که بری اولی بار حجاب از سر برداشت و بعد دیگه سر و صدای حاشیش خوابید تا ایکه دوباره خانوم خانوما برای حضور در اکران پوست شیر که در سینمای لوتوس مال برگزار شد، بدون حجاب اومد و مقابل دوربین عکاسان قرار گرفت. باز اتفاقی نیوفتاد تا اینکه مشخص شد ظاهرا مدیریت لوتوس مال برکنار گشته!

پردیس

استایل های چشم دوز پردیس احمدیه که خیلی خاصه!

پردیس احمدیه برخلاف اونچه که ازش در فیلم و سریال ها می بینیم، شخصیتی به شدت خاص داره و این روحیه خاص بودنه رو هم بیشت در استایلش میشه دید و فهمید! قطعا ظاهر هر کسی نشون دهنده شخصیت و سلیقه و ذات اون چهره هستش و پردیس احمدیه هم سبکی متفاوت رو برای خود انتخاب کدره که هم هنر باشه و هم چشم رو به خودش بدوزه! ممکنه براتون سوال شده باشه که دقیقا از چه مدل تریپی صحبت می کنیم که خب در ادامه جدید ترین نمونه آن را مشاهده می کنید که گویای موارد گفته شده هستند.

download+(9)

اگر قصد ازدواج با پردیس احمدیه رو دارید پس این معیار هارو دارا باشید!

شاید در ظاهر پردیس احمدیه یه دختر خیلی معصوم و مظلوم به نظر بیاد، ولی در واقعیت اصلا اینطور نیس. پردیس خانوم از دخترای خیلی جسور و البته مغروره که هیچ حد و حصری نمیتونین واسه غرورش تعیین کنین. این بازیگر تو عکساش هم بسیار سعی داره این موضوع رو به رخ بقیه بکشه و از هر لحاظ چه تیپ و استایل، چه اخلاقیاتش رو بکوبونه تو صورت کاربرا!

اگه بخوایم یه مثال در این باره بزنیم باید گفت چند وقت پیش که برای برنامه دورهمی دعوت شده بود، یه بخشی بود که آقای مدیری ازش پرسید چه ملاکهایی برای همسر آینده ات داری و خانوم هم نه گذاشت و نه برداشت، یهو شروع کرد به ردیف کردن انتظاراتش! بانو جان یه رویکردی داشته باش به خودت، آخه اینقد جسور هم دیگه حرف و حدیث دار میشه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی