|

نیوفیس زیادی زوم فرشته حسینی و رفقاa؛ خانوم با نوید حسابی کیفش کوکه!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بازیگر مشهور ایرانیه که اصولا خط قرمز خاصی برای استایلبش نداره و اینبار با حیوون خونگی خشنش و تیپ عجیبش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فرشته حسینی همیشه از بازیگرای پر حاشیه و عجیبی بوده که ظاهر و باطنی متفاوت از باقی همکاراش داشته. البته که این سبک خانوم بازیگر از همون بدو تولد نبوده و بعد از اینکه با ستاره سینمای ایران ازدواج کرد این چنین شد. شنیدین وقتی یک خانومی همسر آقای دکتر میشه، بهش میگن خانوم دکتر؟ ظاهرا فرشته حسینی هم دست کمی از این شرایط نداره و درسته که فرشته حسینی یکی از بازیگرای پرده نقره ای ایران بود اما خب نقطه اوج و عرش خانوم خانوما وقتی شد که با نوید محمدزاده رفت زیر یک سقف!

فرشته حسینی حالا لایف استایلی کاملا متفات از پیشش داره و خانوم بازیگر درحالی که اصالتی افغانستانی داره، در سینمای ایران و میون اجتماع بزرگ اهالی سینما جا شده اون هم په جای خوب و بزرگی! نوید محمدزاده با توجه به اینکه شکل و شمایل خودش و همسرش نشون میده، چندان اعتقاد خاصی به پوشش سفت و سخت و معمولی نداره. چرا که فرشته بانو بارها شده که با استایل هایی جسور ظاهر شده و جالبیش هم اینجاست که کسی کاری به کار خانوم بازیگر نداره. در ادامه نمونه هایی از تصاویر جدید وی را مشاهده می کنید که خارج از کشور حضور دارد و مورد توجه قرار گرفت. ناگفته نمونه برخی از کاربران هم به تعداد زیاد گوشواره های خانوم بازیگر گیر دادن که چقدر سوراحخ سوراخ شده!

campec.ir_s instagram 2023-4-27 story

Untitled

فرشته حسینی تابو شکن یا هَردمبیل پوش؟

فرشته حسینی بعد رسیدن به این شهرته از آسمون رسیده، حالا با افاده و استایل و رفتارهای دیده میشه که چندان با اون فرشته یکسال پیشش هم مطابقت نداره چه برسه به فرشته حسینی که چند سال پیش در ابدای ورودش به این عرصه بود! فرشته حسینی در حال حاضر به شدت جسور شده و در هر عکس و ویدیویی که دیده میشه به شدت مغروره و در حالی که سیس عقاب گرفته، مشخص نیست برای چه چیزی چننی ژست های پررر از غروری میگیره!

مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری از این چهره که در کنار مردی ناشناس ایستاده و فیس و تیپی عجیب داره! در حالی که فرشته بانو تا چند سال پیش اصلا تو ای فاز و نول ها نبود و به مانند هنرمندان عادی افغانستانی و یا ایرانی استایل و رفتار داشت.

Untitled (2)

وقتی لاو لایف نوید محمدزاده و فرشته حسینی همرو محو خودش کرده!

البته که همونطور که گفتیم فرشته حسینی ایرانی نیست اما پیشرفت کاری خانوم بازیگر در ایران بوده و یه هزار سالیه که تو ایرانه به همین علت کمی تا قسمتی یه مدل دیگه فکر میکنه.و البته که همه این ها دلیل خوبی برای ظاهر این بازیگر جوانمون نیست چرا که مثلا دیدین در این چند ماه اخیر چقدر بازیگر خانوم کشف حجاب کردند اما فرشته حسینی همچنان رعایتش رو داره.

فرشته بانو یه دختر دهه هفتادیه که سن و سال بالایی نداره و در نیمه دوم این دهه متولد شده. خانوم بازیگر که با همسرش یک دهه کامل اختلاف سنی داره به نظر میرسه به خوبی و خوشی زندگیشون رو میگذرونن و بدون هیچ حاشیه در رابطه با علاقه ای که میونشون هست، میرن جلو.

و اما کارنامه جذاب کاری رشته حسینی با نوید و بی نوید!

فرشته حسینی تا به حال در شش فیلم سینمایی و یک سریال سشبکه خانگی ایفای نقش کرده که خب نشون میده خانون بازیگر راه خودش رو خوب بلده بره جلو ولی خب این مدلیه که به قول برخی از کاربران یخ طور بازی میکنه. حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا خانوم بازیگر برخلاف اونچه که در واقعیت هست، شیطنت خاصی نداره، زیاد نمیخنده، عصبانی شدن و خوشحالیش خیلی شبیه به همه و همه و همه این موارد باعث شده تا این چهره جوان ما چالش های زیادی در کارنامه کاریش نساخته باشه.

فرشته حسینی تحت هدایت بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران به نام های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان، دانش بازیگری رو یاد گرفت و با نقش آفرینی در فیلم رفتن، به کارگردانی نوید محمودی، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش شد!

اما گفتیم کارنامه کاری، که خب باید بگیم در این سوابق کاری فرشته حسینی در فیلم و سریال هایی همچون قورباغه، شکستن همزمان بیست استخوان، سونامی،هفت و نیم و یلدا اشاره کرد.

Untitled

شگفتانه ای که احتمالاً از نوید محمدزاده ندیده اید! 

قطعا هر کسی و هر چهره ای از جایی شروع کرده و از ابتدای به دنیا اومدنش شاخ و نامدار نبوده! البته که اگه فکر می کنید نوید محمدزاده از اول این مدلی بوده سخت در اشتباهید چرا که آقای بازیگر به مرور با شهرتی که پیدا کرد تصمیم گرفت تا سبکی خاص برای خودش داشته باشه و حالا لباس پوشیدن وی شده به نوعی امضای نوید محمدزاده!

ویدیویی از نوید محمدزاده در اوایل دهه نود وقتی که هنوز مجری برنامه "دوستان" در شبکه جام جم بود رو ببینیم که نوید خان تو دهه نود چه تغییر شگرفی داشته!

کودکی سرسخت فرشته حسینی وقتی پای کار کردن خوابش میبرده!

فرشته حسینی در حال حاضر لایف استایلی مرفه و مشهور و جذابی دارد اما ظاهرا خانوم بازیگر کودکی بسیار سختی داشته چرا که فرشته حسینی میگه در کودکی برای تامین هزینه های مدرسش مجبور بو.ده تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کنه تنها بتونه خرجش رو در بیاره و به همین علت حتی گاهی از خستگی زیاد، روی چرخ خیاطی خوابش میبرده!

فرشته حسینی از مادر و پدری افغانستانی و مهاجر در تهران متولد شده و حتی لهجه افغانستانی هم داشته. وی حالا در کنار نودی محمدزاده یه سبک زندگی داره که شاید خیلی از بازیگرن خانوم دیگر، چنین نباشند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مرضیه ناظری ارسالی در

    ینی قشنگ وقتی داشتم مقاله فرشته حسینی رو میخوندم قیافه خودم میامد جلو چشمم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها