|

خوشتیپیه عجیب و بالیوودی فرشته حسینی تو تعطیلات رویایی؛ نوید چه کوچولووو شد!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بازیگر مشهور سینمای ایران می باشد که در تعطیلات جذابی به سر میبره با انتشار تصویری جالب همرو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فرشته حسینی بازیگر همیشه در صحنه ایرانی می باشد که البته در سینمای ایران رشد یافته و در اصل اصالتی افغانستانی دارد. اما چرا گفتیم همیشه در صحنه چون فرشته حسینی از تایمی که با نوید محمدزاده ازدواج کرد دیگه کلا افتاد رو بورس. خانوم بازیگر در حالی که تا پیش از ازدواجش چندان اسم و رسمی شهرت یافته نداشت، درست بعد از خوندن عقد 180 درجه متفاوت شد چرا که درهای حواشی و شهرت و جذابیت دوجدان به روی فرشته حسینی باز شدن.

میدونید که حالا فرشته بانو رو همه می شناسن و در دنیای هنر هم که اصلا مگه امکان داره کسی با کسی بره زیبر یک سقف و همه متوجه نشن؟ به خصوی اینکه دو شخصیت خاص و جالب به مانند فرشته و نیود هم باشند! اما فرشته بعد از تاهل حالا ظاهر و باطنی متفاوت از قبلش داره و در ادامه مشاهده می میند خانوم بازیگر دهه هفتادیمون رو در حالی که رفته سفر و با استایل باحالش مورد توجه قرار گرفت.

فرشته

فرشته حسینی با نوید وارد دنیای جدیدی از استایل شد!

فرشته حسینی بعد از اینکه از مجردی دراومد انگار به کل وارد دنیایی جدید شد. خانوم بازیگر قبلنا که اول با استایل افغانستانی دیده میشد و بعد تر با استایل ایرانی اما ساده. ولی رسید روزی که این چهره رو دیدیم با سبک لباسی که به شدت متفاوت و خاصه. فرشته حسینی حالا آنچنان استایل هایی رو در نظر میگیره و میپوشه که نه تنها مردم معمولی چندان پسندشون نیست، بلکه حتی بازیگرانی هم که ادعای خاص پوشی دارند و خودشون رو هنرمند و متفاوت می بینند هم اینچنین نیستند.

فرشته حسینی و نوید محمدزاده تنها زوج بازیگر در ایران هستند که کلی خط قرمز و هنجار رو رد گردن و حالا برای خود در استایل دارای امای شخصی می باشند هرچند که بقیه خوششون نیاد و یا به دور از قوانین باشه!!

Untitled (4)

همونطور که دیدن این بازیگر دهه هفتادیمون خیلی زیاد تغییر ظاهر داده و حالا اصلا و ابدا شبیه به فرشته حسینی چند سال پیش نیست! 

وقتی نوید محمدزاده هیشکی جز فرشتش براش مهم نیست!

اما جدا از اینها بسیاری از نظرات هستند که در رابطه با فشته حسینی و نوید محمدزاده جورواجورن! حالا یعنی چی؟ سعنی مثلا یکسری از کاربران هستند که هوادار چهره و ظاهر و اخلاااق فرشته حسینی می باشد در حدی که اصلا فرشته رو برای نوید زیاد میدونن و به نظرشون این دختر با استعداد و خوووشگل باید انتخاب بهتری در ازدواجش میداشت.

از طرفی برخی هم هستند که میگن نوید محمدزاده استعداد شاخ ایرانیه که تا به حال در فیلم و سریال های زیادی ایفای نقشی سنگین داشته  با وجود اعتبار و پولی که دالره اصلا فرشته در حدش نبوده و برای خانوم بازیگرمون زیادیه! 

قطعا تمام اینه حرفی بیش نیست و علف باید به دهن بزی شیرینی بیاد که اومد. نوید فرشته روحیه ای شبیه به هم دارن که تا جای ممکن علاقشون رو هم در فضاهای مختلف نشون دادن تا همه بدونن چخبره!

فرشته

497648_993

بریم یکم تو قدیم ندیمای فرشته و نوید! محمدزاده چه جوجو بوددده!

قطعا هر کسی و هر چهره ای از جایی شروع کرده و از ابتدای به دنیا اومدنش شاخ و نامدار نبوده! البته که اگه فکر می کنید نوید محمدزاده از اول این مدلی بوده سخت در اشتباهید چرا که آقای بازیگر به مرور با شهرتی که پیدا کرد تصمیم گرفت تا سبکی خاص برای خودش داشته باشه و حالا لباس پوشیدن وی شده به نوعی امضای نوید محمدزاده!

ویدیویی از نوید محمدزاده در اوایل دهه نود وقتی که هنوز مجری برنامه "دوستان" در شبکه جام جم بود رو ببینیم که نوید خان تو دهه نود چه تغییر شگرفی داشته!

و اما فرشته حسینی در ابتدای ورود

فرشته حسینی تا پیش از بازی در فی"قورباغه" هم سابقه بازی داشت و کانارمه کاری خوبی داره ما بعد از قوری بود که این چهره به شدت شهرت یافت. خانوم خانوما اتفاقااا بعد از این سریال بود که کم کار شد و یه جورایی دیگه فقط به حاشیه سازی بسنده کرد. اما در ادامه ویدیویی جالب از این چهره مشاهده می کنید که مال قدیماشه و هنوز فرشته حسینی با لهجه زیبایی که داره صحبت میکنه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی