|

ژست غلتانِ سانیا سالاری با یه لباس براااق که چشمو میزنه؛ موهای حیوون خونگیش پشمکه!

sania salari shayanews

سانیا سالاری بازیگر سریال گیسو مس باشد که بعد از شهرت سراغ انتشار تصاویری عجیب رفت و حالا خانوم بازیگر با ظواهری خاص سوژه میشه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سانیا سالاری از بازیگرای خوش فیس و خوش استعدادیه که تا به حال در فیلم و سریال هایی ایفای نقش داشته اما با بازی در سریال شبکه خانگی "گیسو" بود که بیشتر بولد شد و شهرت یافت. سانیا سالاری به مانند همه همکارانش لایف استایلی کاملا جدا از اونچه من و شما در نقش ها ازش می بینیم داره و به کل شخصیت و ظاهرش متفاوت از کاراکترهایی هستش که به تصویر میکشه. سانیا سالاری در سریال "دلدادگان" هم ایفای نقش داشت که با بازی جذابش نشون داد راه درستی رو انتخاب کرده اما ظاهرا مدتی میشه که خانم خانما هم در این عصه شگفت انگیز کمرنگ شدن و تنها از شهرتشون در جهت لایک و کامنت گیری استفاده می کنند.

سانیا سالاری از فعالین اینستاگرامه که تصاویری بسیاری از خود منتشر میکه. خانم بازیگر کلا علاقه وافری به عکاسی داره و دائما با ژست های جالب و خاص و البته دوربیی حرفه ای تصاویر خود را ثبت میرسونه. در ادامه نمونه ای از تصاویر خانم بازیگر رو مشاهده می کنید که به مانند قناری زرد شد و با ژست نکاه به آسمون کار رو تموم کرد!!!

Untitled

وقتی ژستای سانیا سالاری مناسب اونوراست!

شاید اگه تا به حال وارد پیج اینستای سانیا خانوم شده باشین، با طیف رنگی زرد فوتوهاش مواجه شده باشین. چرا که این بازیگر علاقه بسیار زیادی به رنگ زرد داره و بیشتر تیپایی که میزنه واسه عکسای متفاوت با همین رنگه و واسه همین هم خیلیا با یک شوکه عجیب و غریبی به او و عکسای جینگول مستونش نگاه میکنن. سانیا سالاری علاوه بر اینکه تو خفن بازی از طریق تیپای زرد قناری خیلی شاخه و رودست نداره، با ژستای ولیده و ژیگولش دیگه رسما میشه گفت باس بپره اونور آب و اینجا اصلا تحمل این حجم از ژستای اروپایی رو نداره!

dw

بیوگرافی سانیا سالاری

سانیا سالاری متولد ۲۰ تیر ۱۳۶۸ در بوشهر بازیگر تئاتر و تلویزیون می باشد. وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته تدوین و کلاس‌ های بازیگری را زیر نظر مهتاب نصرپور و کارگاه های هنری محمد رحمانیان گذرانده است.

0tWg6xQZIFKO

سانیا سالاری اینجوری خودشو به روز نگه میداره!

اهل کتاب خواندن هستم؛ رمان می‌خوانم. سال‌هاست شعر و رمان خواندن مورد علاقه من بوده و از همراهان همیشه من است.

حیوان خانگی کوچولو و کیوت سانیا سالاری

الان دوره و زمونه جوری شده که همه بازیگرا و سلبریتی ها انگار باید یک یا چند حیوون خونگی داشته باشن و اصلاً نداشته باشن بی کلاس به حساب میان. سانیا هم از این قضیه مستثنی نیست و یه سگ کوچلو جذاب داره و هر از گاهی عکس و ویدیو ازش منتشر می کنه تا همه بدونن!

تبریک خاص سانیا سالاری به آزالیا عزیزش

سانیا سالاری یک خواهر بسیار جذاب داره که بی شباهت هم نیست به خودش آبجی خانوم اسم عجیبی داره و نامش آزالیا است. آزالیا سالاری دانشجوی دکتری حقوقو البته وکیل پایه یک دادگستری هم هست و میشه گفت کاملاً آدم حسابی است.

سانیا برای تولد خانوم دکتر کوچولوش نوشت:

 خَطاب اَر هست خواهر جان
جوابش: جانِ خواهر جان
خواهرکم ، همدمم ، همنفسم ، یارِ خوشی ها
و ناخوشی ها......
بزرگترین آرزوی من آرامش و لبخندِ همیشگی برای توست....
خانم دکتری که تا ابد برای من همون آزالیای کوچولوی خودم می مونه.....
داشتنت معجزه ی زندگیه منه ..
تولدت مبارک عشق زیبا و کوچولوی من ....

unknown_301256706_1683529705366026_6120762845656213864_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی