|

وقتی سانیا سالاری لبارو پروتزید و یه فیگور نابی هم زد تنگش شد مدلینگ؛ بابا قناررری!

sania salari shayanews

سانیا سالاری که همیشه عشق زرد قناری داره و برای مخاطب میشه بولد، اینبار با پروتزای غلیظش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- سانیا سالاری شاید به اسم براتون کمی تا قسمتی غریبه باشه اما دیگه قطعا اگه سریال بین باشید چهره سانیا سالاری رو می شناسید چرا که خانوم خانوما هم در سریال شبکه خانگی "گیسو" ایفای نقش داشته و هم در سریا تلویزیونی "دلداگان" نقش آفرینی کرد. سانیا سالاری اما چند صباحی میشه که بیخیال بازی و بازیگری شده چرا که خیلی تو این بند و بسط دیده نمیشه، بلکه تنها اینستاگرامه که از این چهره جذاب رونمایی داره!

سانیا سالاری از هنرمندان کم حاشیه ای هستش که خیلی بی سر و صدا اومد و شد بازیگر. سانیا سالاری اما در عوض با استفاده از ژست های عجیب و چهره ای غریب و ست استایل های باحالی که داره مورد توجهی به شدت زیاد قرار گرفته چرا چون خانوم خانوما شیفته یکسری فیگورای از پایین به بالا هستش با تریپایی که بیشتر با رنگ زرد هستن و چهره هایی که سیس عقاب دارن و پروتز از سر وروشون بالا میره! در ادامه ابتدا تصوری از این بازیگر با چهره پروتزیش مشاهده می کنید که جالب بود.

Untitled

فیگوریای که سانا سالاری ساخته فقققط واسه خودش! این ژست واس ماس!

اما گفتیم سانیا سالاری ژستاش عجیبه چرا که خانوم بازیگر تو پیجش اکثرا صورتشو میگیره بالا و به عکاس میگه بگیر بگیییر!! و یا مثلا این مدلیه که خیلی چهرش رو نشون نمدیه و رخ تو رخ دوربین نمیشه، بلکه با سیس عقابش همیشه در حالت نظارت اونوره!! حالا کدوم ور؟ خدا داند!

Untitled (1)

sania-salari-khanoom-2

وقتی خانوم ابتدا قناری بوده بعد شده بانووو!

سانیا سالاری از اون مدل خانوماست که چندان به آرایش و عمل های زیبایی و فیلتر کردن عکس و ... توجهی نداره و از اعتماد به نفس خوبی برخورداره و از طرفی ژستای عجیب غریب میگیره جوری که انگاری این فیگورا شدن امضای سانیا خانوم و اصلا اگه ساده عکس بگیره امتیاز این مرحله رو از دست میده!!

همونطور که در تصاویر بالایی مشخصه سانیا سالاری حالا با توجه به چهره و رنگ پوستی که داره رنگ زرد قناری خیلی بهش میاد و خیلی زیادم ازش استفاده میکنه. خانوم خانوما نصف عکساش با زرد هستش و ترفندای مختلفم میزنه تا مثلا هم کسی بهش در رابطه با حجاب گیر نده و هم جذابیت خودش رو حفظ کرده باشه و البته جلب توجه زیادی کنه! در ادامه نمونه هایی از موارد گفته شده را مشاهده می کنید.

Untitled (2)کمی بیشتر با سانیا سالاری

سانیا سالاری متولد 20 تیر 1368 در بوشهر، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین سینما می باشد، از تئاتر با چهره های صاحب نامی شروع کرد و حالا به تلویزیون رسیده و در رویایی درخشش می باشد. ایشان وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته تدوین و کلاس‌ های بازیگری را زیر نظر مهتاب نصرپور و کارگاه های هنری محمد رحمانیان گذرانده است. سانیا مجرد است و ازدواج نکرده با این حال یه جورایی خودش را مامان می دونه!

در واقع الان دوره و زمونه جوری شده که همه بازیگرا و سلبریتی ها انگار باید یک یا چند حیوون خونگی داشته باشن و اصلاً نداشته باشن بی کلاس به حساب میان. سانیا هم از این قضیه مستثنی نیست و یه سگ کوچلو جذاب داره و هر از گاهی عکس و ویدیو ازش منتشر می کنه تا همه بدونن!

آیا دیده شدن که بعضی از بازیگران به آن فکر می‌کنند، برای شما مهم است؟ یعنی حاضر هستید کیفیت کار را با دیده شدن عوض کنید؟

بازیگری شغلی است که دیده شدن یکی از ویژگی‌های آن است؛ قطعاً برای من هم مهم است اما برای من بیشتر مهم است کاری را انجام دهم که متن، نقش و کارگردان خوبی داشته باشد.

به‌عنوان بازیگر خودتان را چطور به‌روز نگه می‌دارید؟ اهل کتاب خوندن هستید؟

اهل کتاب خواندن هستم؛ رمان می‌خوانم. سال‌هاست شعر و رمان خواندن مورد علاقه من بوده و از همراهان همیشه من است.

121177281_268088384430817_6252265357378905356_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی