|

فیگور لَمیده "سانیا سالاری" با جوراب شلواری توپ توپیشووو؛ خانوم چرا تابیدی دور خودت؟!

sania salari shayanews

سانیا سالاری بازیگر خوش چهره که این روزا با خفن بازیاش کسی رو دستش پیدا نمیشه، جدیدا از تریپ اروپایی و ژیگولش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سانیا سالاری بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که شاید نام او چندان براتون آشنا نباشه، ولی اگه سریال پرطرفدار "دلدادگان" رو دیده باشین قطعا با نقش ارغوان کلی کیف کردین و بازی خوب او به دلتون نشسته. سانیا سالاری برای اولین بار با همین سریال دیده شد و استعدادهای او توسط منوچهر هادی، کارگردان معروف، کشف شد. از اونجایی که سانیا سالاری از فیس خاص و متفاوتی برخورداره در طی این مدت دیده شدنش تبدیل شده به یک مدل آرتیست یهویی که کسی تو خفن بازی به گرد پاش هم نمیرسه.

شاید اگه تابحال وارد پیج اینستای سانیا خانوم شده باشین، با طیف رنگی زرد فوتوهاش مواجه شده باشین. چرا که این بازیگر علاقه بسیار زیادی به رنگ زرد داره و بیشتر تیپایی که میزنه واسه عکسای متفاوت با همین رنگه و واسه همین هم خیلیا با یک شوکه عجیب و غریبی به او و عکسای جینگول مستونش نگاه میکنن. سانیا سالاری علاوه بر اینکه تو خفن بازی از طریق تیپای زرد قناری خیلی شاخه و رودست نداره، با ژستای ولیده و ژیگولش دیگه رسما میشه گفت باس بپره اونور آب و اینجا اصلا تحمل این حجم از ژستای اروپایی و وِلووو رو نداره!

dw

وقتی سانیا سالاری تو طبیعت فقط میتابه دور خودش!

سانیا سالاری از اون دسته بازیگراییه که پس از اینکه تو سریال دلدادگان به شهرت رسید و محبوبیت خفنش باعث تعجب خودش شد، یهو تو فضای مجازی تبدیل شد به یک فاز بگیرِ اعظم که میشه به جرات گفت این حجم تغییر و تحول تو اینستا نسبت به آنچه در واقعیته واقعا برای خیلیا غیر قابل هضمه.

درواقع سانیا خانوم چه تو سریال اولیش و چه تو سریال عاشقانه خیلی ملیح و در کمال آرامش بازی میکرد و شخصیت واقعیش هم همین مدلی به نظر میومد که وقتی عکسای جینگولش تو طبیعت رو با تیپای رها و ریلکس نیگا میکنین رسما شوکه میشین که ایشون همون سانیا خانومه که ما میشناسیمش؟! ولی خب اگه عادت دارین به پیگیری عکسای بازیگرای حالایی باید به این مدل تغییر و تحولات هم عادت داشته باشین...

95911559_266058914577086_2480603576609071814_n

ac-image-k6159357549572

ژستای آفتابگیر سانیا سالاری وقتی بدجور رخ به رخ آفتاب لَمیده!

سانیا خانوم در بسیاری از موارد با ژست و استایلایی ظاهر میشه که خیلی از کاربران و مردم تو این موضوع میمونن که چطوری بعد از به نمایش گذاشتن چنین خفن بازیایی دوباره میتونن در سریال یا فیلمی ایفای نقش کنن.

ولی خب از اونجایی که خیلی از بازیگرا در همین حال و هوا قرار دارن و تفاوت آنچنانی هم بین تیپاشون دیده نمیشه، امثال سانیا سالاری وقتی با تیپ و ژستای جدید از خودش رونمایی میکنه همه تو کفِش میمونن. چرا که او به نحوی رها و ریلکس تیپ میزنه اونم جلوی آفتاب که حد و حصر نداره. میگین نه؟! پس بیاین تا چند نمونه اش رو نشونتون بدم...

q

i

میخوای بیشتر راجب سانیا سالاری بدونی؟! بیا تا بِگمت...

سانیا سالاری متولد 20 تیر 1368 در بوشهر، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین سینما می باشد، از تئاتر با چهره های صاحب نامی شروع کرد و حالا به تلویزیون رسیده و در رویایی درخشش می باشد. ایشان وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته تدوین و کلاس‌ های بازیگری را زیر نظر مهتاب نصرپور و کارگاه های هنری محمد رحمانیان گذرانده است. سانیا مجرد است و ازدواج نکرده!

jj

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی