|

ژیلا شاهی بعد پوست شیر خوشتیپ شده نافرم؛ مژگان خانوم وسط طهرون با شومیز سیس میاد عقاب!

ژیلا شاهی بازیگر سریال پوست شیر می باشد که به تازگی در لوتوس مال تصاویری ازش دیده شد و با تیپ جذابی که داشت مورد توجه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- میون سریالای شبکه خانکی سریال "پوست شیر" خیلی هوادار داشت و به شدت ترکوند. اما ژانر های اجتماعی و پلیسی و کشت و کشتار بیشتر از سریالای طنز میگیرن و میتونن مخاطب رو جذب خودشون کنن که خب این کار دقیقا همه این موارد بود و شد نقل دل مخاطب! اما در پوست شیر میدونید که بازیگرای خفن زیادی ایفای نقش داشته اند که خب کمتر چهره ای ناشناخته بوده که اونهم احتمالا نقش مهمی نداشته! اما در این بین هنرمندی به نام ژیلا شاهی که نقش مژگان رو ایفا میکرد نیمه مشهور بود. چرا که خانوم بازیگر جذاب چندان سابقه کاری بووولد و تعداد بالایی نداشتن، اما حالا ژیلا شاهی رو خیلیا می شناسن و این دقیقا همون نقطه پرتابی هستش که برای هر بازیگری تو یه کار اتفاق میوفته! ژیلا شاهی یک آرتیست واقعیه که به خوبی تونست از پس کارش بر بیاد و مژگان رو با جذابیتی کامل به تصویر بکشه.

shahi-zhila-photokade-com-3 (1)

وقتی ژیلا شاهی کنار حامد بهداد حسابی میدرخشه!

اما ژیلا شاهی قطعا تو فیلم و سریال ایی مثل پوست شیر و قصر شیرین که بازی کرد با مقصود خلاصی نقش بهش داده شد. حالا چرا؟ چون خانوم خانوما چهره ای معصومانه داره که خب کاراکترای اینچنین بیشتر بهش میاد و چندان نمیتونه تو ظاهری منفی و تبهکارانه دیده شه. البته شاید خودش توانایی خوب درآوردن اونجور نقشارو داشته باشه اما گاهی ظاهر آدما همه چیز رو فاش میکنن.

ژیلا شاهی در فیلم "قصر شیرین" نیزی ایفیا نقش داشت که همراه با حامد بهداد همبازی شد و فیلمی درجه یک ساخته شد.

ژیلا-شاهی4

وقتی ژیلا شاهی هم وارد تونل خانومای خاص پوش بازیگر میشه!

ژیلا شاهی از حالا به بعد چهره ای بسیار مشهوره که قطعا هوادرای بسیاری رو هم جذب خودش میکن. اما خانوم بازیگر انگاری داره وارد تونل بازیگران خاص میشه چرا که این جهره به مانند بسیاری از همکارانش حالا با استایلی عجیب و متفاوت دیده میشه. اون تونلی هم که گفتیم تونل افکار خاص پوش می باشد که بازیگران ما به خصوص بانوان فکر میکنند تا سکانسی ایفای نقش کردند باید بزنن تو کار تیپ و لباسای شاخ و خاص تا از سایر مردم جدا بشن و آرتیست بودنشون بولد شه!!

در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از وی در کنار بازیگران پوست شیر که نشون میده خانم خانوما هم با استایل شومیز و شلوار وارد این تونل شدن!

پوست شیر

پوست شیر

پوست شیر

ژیلا شاهی با چهره ای معصومانه اما ظاهری قرتی

قطعا در یک فیلم و یا سریال چهره و شخصیت خود بازیگران نقش مهمی تو انتخاب نقشش داره. البته که برخی هم هستند به مانند پژمان جمشیدی که همممه جوره نقشی بهشون میاد اما بسیاری از هنرپیشه ها مثل ژیلا شاهی اینچنین نیستند و مژگان خانوم به دلیل فیس ساده و معصومی که داره برای این کاراکتر گزینه ای به شدت عالی بود. اما این چهره به دلیل کم حاشیه بودن خیلی عکس خاصی ازش دیده نمیشه و جنجالی هم پشت سر نداره تا اینکه تصاویری از وی در کنار رضا پروانه منترش شد. این بازیگران که حالا هوادارای بسیاری دارند در یکی از مراسمات سینمایی حضور پیدا کردند. که استایل خانوم خانوما مورد توجه قرار گرفت.

Untitled (2)

و اما کمی بیشتر با ژیلا شاهی و مامان جانش!

ژیلا شاهی متولد 22 اسفند 1364 در اردبیل،. فارغ التحصیل لیسانس رشته تاریخ می باشد که از 16 سالگی با کانون پرورشی کودکان وارد تئاتر شد و با فیلم "قصر شیرین" و سریال "پوست شیر" به شهرت رسید.

ژیلا شاهی (Zhila Shahi) در شهر اردبیل به عنوان یک تورک زبان به دنیا اومد، پدرش راننده ماشین سنگین (کامیون دار)  و عاشق شعر بخصوص اشعار شهریار بود. مادرش بانویی خانه دار می باشد و چندان با ورود دخترش به مسیر هنری موافق نبود. البته که این مخالفت از سوی خونواده تقریبا میشه گفت در بیشتررر بیوگرافی بازیگران خانوم ددیه میشه که خب امری طبیعی هستش اما قطعا وقتی استعداد و هنری در خون جاری باشه شخص رو به اون سمت و سو میکشونه و میبره، حتی اگه سد های مختلفی تو طول مسیر وجود داشته باشه.

unknown_14240600_1092472557498007_385161350_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها