|

سپهر حیدری واسه زنش حسابی دست به جیب شد و بردش بهشت دست ساز عربا؛ عجیبن غریبا

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که پس از کلی شغل های لاکچری عوض کردن حالا با پروژه ای شاه اومد اینستاگرام!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سپهر حیدری رو اگه فوتبالی باشید که خب قطعااا می شناسید اما اگر هم نیستید باید بگیم که سپهر خان یکی از بازیکنان پیشکسوت تیم پرسپولیس می باشد که حالا شده مربی! البته که سپهر حیدری مربی تیم هیا اصلی نیست و جناب جنجالی در حال حاضر دارنده پنج شعبه مدرسه فوتباله که هم تو ایرانن و هم تو دبی. حالا چرا گفتیم جنجالی، چون سپهر حیدری همسری داره جذاااب و هزار حاشیه! به همین علت همسرش یعنی آقای حیدری رو هم در این راه کشونده و حالا این زوج یکی از ججالی تری زوج ها میون بازیکنان می باشند.

آرام جوینده همسر سپهر است. آرام بانو و سپهر خان تا همین چند صباح پیش در ایران زندگی میکردند اما حالا مدتی میشه که به دبلی مهاجرت کردن و شاید بیش از یک ساله که دیگه ایرانو بوسیدن و گذاشتن کنار! درسته که گفتیم آرام جوینده آتیش زیاد میسوزونه اما از خوبیای خانوم خانوما اینه که به شدت تو کار و بار فعاله و اصلا این مدلی نیست که بشینه و در انتظار جیب آقا باشه! 

88204903_103222651236813_6914518659199850389_n

وقتی سالن لوکس آرام جوینده خرج داره هوارتا ولی دخل هیچی!

آرام بانو کلا چه ایران و چه دبی هر جا که باشه جنب و جوش خودش رو داره. حالا چرا؟ چون آرام جوینده در ایران که بود سالن زیبایی خودش رو داشت حسابی براش خرج کرد تا یه سالن لوکس اون بال ماهالای تهران داشته باشه و مدیریت کنه، اما ظاهرا چندان براش سود دار نبود و بسته شد! حتی خانوم خانوما از بازیگرای خانوم هم دعوت داشت تا به دیده شدن سالنش کمکم بشه اما بعد از مدتی دید ای دل غافل همش فقط خرج کردنه بدون هیچ دخلی!

گذشت و گذشت تا اینکه آرام جوینده در دبی کار و بار خودش رو راه انداخت. این چهره که کلا تو کار زیبایی هستش و فعایلت دیگری رو دوست نداره، چند آنلاین شاپ ساخت تا بتونه محصولاتی رو از دبی خریدری کنه و به بانوان ایرانی بفروشه! جالبه که همسر سپهر حیدیر به یک آنلاین شاپ هم قانع نبود و تلاش زیاید داتش تا بتونه چند پیج و چند آیتم فروش داشته باشه اما این نیز طولی نکشید که به بئ بست خور چرا؟ چونئ قطعا تعداد کمی هستند که اینهمه برند داخل ایلان رو ول نیمکنن و از دبی سفارش بدن!!

Capture

Capture

وقتی سپهر حیدیر زنشو برده بهشت دست ساز عربا

همونطور که در باکس سوال و جواب آرام جوینده مشاهده کردید، همسر سپی خان در هر دو مورد پاسخ داده و حالا هم که کمی تا قسمتی کم پیدا شده اونطور که خودشون گفتن، در حال انجام کار و پروژه ای بزرگ هستند! جالبه که آرام جوینده مدام در حال تغییر شغله و همسرش سپهر هم حسابی پشتیبان خانوم خانوما! گرچه این زوج حواشی نامتعارف بسیاری دارند اما میشه گفت یکی از پر تلاش ترینها میون بازیکنان سابق و حاضر ایرانی می باشند.

اما در ادامه ببینیم تیکه ویدیوی که آرام جوینده منتشر کرد و تیکه ای بهشت طور از دبی رو نشون داد. آرام و سپهر لایف استایل مرفه و لوکسی دارند که گاهی ازش رونمای میکنند.

و اما آرام جوینده ای که با این تصاویر نقل محفل حواشی شده!

اما اگه بخوایم از حواشی این چهره بگیم باید اشاره کنیم به تصاویر نامتعارفی که آرام جوینده از خود به اشتراک میذاشت و میذاره. خانوم خانوما به قدری عاشق و شیفته استایل های اسکینی و جذب می باشد که مورد توجه کاربران قرار میگیره. البته مورد توجهی منفی، چرا که اگه تنها چند لحظه به کامنت هایی که برخی از کاربران برای این چهره زیر پستای خودش و همسرش میذارن دقت کنید متوجه ناجور بودن شریط خواهید شد. اینجوریاست که سپهر حیدری نیز میره تو حاشیه چرا چون همسرش نقل محفله!

Capture

همسر سپهر حیدری ورزش میکنه از سپی بیشتر!

آرام جوینده تو صفحه اینستاگرامش فعالیت زیادی داره و اصلا یکی از دلایلی که مورد توجه قرار گرفته و هی سوژه میشه، همین انتشار عکس و فیلم های اونجوریشه!! خب شما کافیه که کمی تا قسمتی فیس داشته باشید و هیکل! اینجوریاست که میای و از هر قدم و حرکتت عکس میگیری و با ژستای مختلف و چهره هایی که میسازی فالوور جذب میکنی!!

اما از طرفی براب محتوا ساری باید خب از موارد مختلف استفاده کنی، مثلا این مدلیه که از زار و زندگیت بزاری و یا راه به راه بچهات رو بیاری جلو دوربین و هر کجا که رفتی عکس و فیلم فراموشت نشه!! اینجوریاست که فردی از هیچ به نیم میلیون دنبال کننده میرسه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها