|

ژیگول ترین لباس مجلسی طهرون به تَن مریم خدارحمی؛ بعد ستایش چه مژه میذاره بال بالی!

maryan khodarahmi  shayanews

مریم خدارحمی هنرمندی محبوب و آرومه که حواشی نامتعارفی نداشت تا اینکه با لباس مجلسی های جالبش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- خب برخی از بازیگران هستند چه آقا و چه خانوم، که بیشتر با چهره و فیسی که دارند مشهور شدن نه اونچه که در این فضا به عنوان اسم و رسم در ردره اند. مریم خدارحمی چنین هنرمندی می باشد که با بازی در سریال "سه پنج دو" شهرت یافت و بعد تر هم سریال "ستایش" بود که این چهره رو بولد تر کرد و نشون داد مریم خدارحمی به خوبی میتونه هم کاراکترای طنز رو ایفای کنه و به تصاویر بکشه و هم نقش هایی که جدی و اجتماعی هستند. مریم خدارحمی مِن جمله هنرمندنی می باشد که فیسی آشنا و معروف برای بازیگر دارد اما اونچه که نامعلومه اسم مرسم خدارحمی برای مخاطبه!

خب تو این عرصه میدونیم و میدونید که به شدت مافی و پارتی بازی وجود داره و هنرمندی که اهل دل نباشه حالا هرچند با استعدادی بالا، خیلی موفق نخواهد شد! مریم خدارحمی نیز در این حوزه ساده برخورد کرد و از ابتدا هم ساده اومد جلو و ساده موند و مثلا هنرمنانی همچون سحر قریشی برای دیده شد و پول چنگ به هر راه و روشی نزد! اما مریم خدا رحمی هم در این پیچ و خم شهرت و دیده شدن ترفندای خاص خودش رو به میزان کم داشت که خب در ادامه مشاهده می کنید مثلا مدلینگ شدن این خانوم بازیگر باعث شد تا بسیاری از کابران برای عکساش حرف و حدیث هایی در بیارن!

Untitled (1)

مدلینگ بازیِ مریم خدارحمی به همینجا ختم نشد و رفت واسه خودش!!

جدا از اینها خیلی از خانومای بازیگر و حتی آقایون بازیگر هم هستند که تیپ و ظاهر تو فیلم و سریالشون زمین تااا آسمون با استایل واقعیشون تو زندگی فرق داره و شاید اصلا اونجوری که همیشه مظلوم و ساده دیده میشن حتی یک درصد هم نباشن. 

مریم خدارحمی نیز اینگونه هستش و اگر نگاهی به صفحه اینستاش بندازید تصاویر شیطون و خوشرنگش رو مشاهده می کنید. این بازیگر جوان از رفیق فابریک های شهرزاد کمال زاده است و همین تازگی هم عکسی دو نفره تو کوه و کمر منتشر کردند و این هم در نوع خود جالب بود و با نظرات مثت و قربون صدقه کاربران همراه شد.

Untitled+(1)

 

از دیگر عجایب جالب و آروم مریم خدارحمی اینه که مثلا مریم بانو به شدت گیاهخواره و حامی حیواناتی که من و شما میکشیم و میخوریم! تعداد این دسته خاص در کشورمون و حتی جهان به شدت کمه و تقریبا هرکسی که سبک وگن رو دنبال میکنه سعی بر این داره تا دیگران رو هم به راه خودش ببره و به قول خودشون، بقیه رو به راه راست هدایت کنند!

البته که نظرات قابل احترامه و تو این دنیا حتی دوقلو ها هم شبیه به هم نیستند چه برسه به افراد مختلف با ذهنیت و سلیقه های مختلف! مریم خدارحمی در رابطه با این گیاهخواری در پیج خود عکس و ویدیو های بسیاری منتشر میکنه و اصولش بر این اساسه که فالووراشم وگن کنه.

93770796_236052154265753_2188460805170422040_n

کپشن خانوم خانوما در رابطه با تصویر بالا که گوشت خواران رو گمراه و نا آگاه میدونن!!

هر چه فکر کردم که چى بنویسم

بنویسم مرغ نخوریم ، تخم مرغ نخوریم تا دست ما هم همراه این جنایت نباشه

دیدم بارها گفته شده و کو گوش شنوا!

جز اینکه عده اى ناراحت شدن و نوشتن شما به تغذیه ى ما چیکار دارى!

حالا فقط باید نشست و نگاه کرد

تا روزى که به دل آدما بیفته

که دست از سر حیوانات بر دارن

چه مرغ چه خروس چه جوجه ى یه روزه

چه هر جاندارى که چشم داره

میبینه

درک میکنه و احساس داره

من خودم جزو گمراهان بودم و یک روز متوجه شدم که بدون خوردن و بهرکشى از حیوانات زندگیم خیلى قشنگتره

02-2

کمی بیشتر با مریم خدارحمی

مریم خدارحمی متولد 16 اردیبهشت 1362 در اصفهان، بازیگر سینما و تلویزیون است. خدارحمی بیش از چیزی که فکرش را کنید حامی حیواناته و پیج اینستاگرامی اش هم پر از فیلم و عکس هایی در اینباره می باشد.

تحصیلکرده دانشگاهی رشته تدوین می باشد که کار تصویر را از شبکه استانی شروع کرد، او مدتی بازیکن فوتبال بوده و تجربه عمل زیبایی بینی هم دارد. مریم خدارحمی هنوز ازدواج نکرده مجرد می باشد.

استایل+مریم_خدارحمی+در+یک+روستای+سرسبز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی