|

مریم خدارحمی مظلوم تلویزیون چه ژیگول تو اینستا؛ خانوم سانتی مانتالِ و عشق دور دور!

maryan khodarahmi  shayanews

مریم خدارحمی بازیگر ساده فیلم و سریالاست که در واقه شیطونی ازش میباره و اینبار با موهای فر و دلبرش چشم همرو دوخت به خودش!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مریم خدارحمی رو میشه یکی از بازیگرای آروم و کم حاشیه ای دونست که کارنامه کاری کمرنگی هم نداره و در فیلم و سریالای زیادی ایفای نقش داشته اما موضوع اینجاست که چون در سریال های شبکه خانگی و یا سینما دیده نمیشه چندان به اون حد از شایستگی و شهرت نرسیده. مریم خدارحمی هم در نقش جدی و هم طنز بازی داشته اما انگاری اصلا به خانوم خانوما نمیاد که نمکی بازی کنه و با وجد اینکه تلاشش رو کرد اما در نهایت مریم خدارحمی اون چهره و حالات بانمک بودن رو نداره!

خیلیا هستن همانند بانو مرجانه گلچین که اصلا انگاری به دنیا اومدن تا خنده رو به لب مخاطب بنشونن و شادش کنن. مرجانه گلچین چه تو حرکات دست و بالش و یا میمیک صورتش و یا نوع لحن و صحبتش اونقدری طنز وجود داره که اصلا اگه غیر اینم بازی کنه باز مخاطب منتظره تا یجای کار بامزه شه! اما مریم خانوم خدارحمی این مدلی نیست و حتی در اینستاگرامش هم که عکس و فیلم به اشتراک میذاره بازم این سنگین بودنه احساس میشه!

حالا از این ها که بگذریم و برسیم به عکسای مریم خدارحمی در ادامه تصویری جذاب از وی مشاهده می کنید که با لباس محلیه اما از اونجایی که کاربران همیشه در صحنه زیادی نکته بین هستند به موهای فر و بلند خانوم بازیگر بیشتر اشاره کردن تا خودش!

maryamkhodarahmi-photokade-5 (1)

زمین گردیِ مریم خدارحمی وقتی نمیذاره زندگی به کامش بد بگذره!

اما مریم خدارحمی با وجود اینکه گفتیم کم کار و کمرنگ شده و اهل حاشیه ام نیست و عکسای جینگول مستون و یا نامتعارف هم منتشر نمیکنه اما 300 هزار دنبال کنده در صفحه اینستاگرامش داره که خب تو سبک کاریش تعداد بالا و خوبیه!

مریم خدا رحمی اصولا نمیذاره زندگی به کامش بد بگذره و مشخصه از اون مدل خانوماست که میگه دنیا دو روزه پس باییید خوش گذروند، چرا که مریم بانو به شدت اهل گشت و گذاره و هر چند وقت یبار میزنه به دل طبیعت یا تهرون گردی و عشق و حال میکنه.

البته که این بازیگر ژذابمون تنها تنها نمیره و گهگاهی با رفقای بازیگر و مشور بار بندیل میبنده و بعضی اوقات هم خانواده و ....! اما چیزی که مشخصه ایه که مریم خدارحمی با پارتنر و یا نامزد و شوهر جایی نمیره و یا اگر هم حضور داشته باشه قطعا پشت دوربینه چون مریم خانوم تو بیشتر مواقع تنها جلو دوربینن!

66648728_161221071681322_1143931422907480612_n

Untitled

Untitled (1)

مریم خدارحمی و پووول خوشمزه تبلیغات!

اما جدا از این ها مریم خانم نیز همانند بسیار از خانومای بازیگر نیز اهل سان های آرایشی و مدل شدن و میکاپ های بسیار غلیظی هستش که مورد پسند فالووره با لایک خور بالا!

وی بینی خود را عمل جراحی کرده و چهره نچرالی نداره اما در عین حال همچنان سادگی و زیبایی خود را دارد. در ادامه تصاویر خانم بازیگر را در حالی که برای میکاپ یک سالن حرفه ای مدلینگ شده است را مشاهده می کنید.

ناگفته نماند که در این دو سه سال اخیر میکاپ و مدلینگ میان بازیگران زن به شدت زیاد شده در حدی که هررر خانومی با هر چهره و اندامی تنها به دلیل اینکه مشهور هستند تبلیغات و معرفی قبول می کنند و برای مدلینگ دعوت میشن!

210882247_105409825063263_8642205549209500280_n

مریم بانو تو سریال ساده و مظلوم، تو واقعیت آس و شنگول!

خیلی از خانومای بازیگر و حتی آقایون بازیگر هم هستند که تیپ و ظاهر تو فیلم و سریالشون زمین تااا آسمون با استایل واقعیشون تو زندگی فرق داره و شاید اصلا اونجوری که همیشه مظلوم و ساده دیده میشن حتی یک درصد هم نباشن. 

مریم خدارحمی نیز اینگونه هستش و اگر نگاهی به صفحه اینستاش بندازید تصاویر شیطون و خوشرنگش رو مشاهده می کنید. این بازیگر جوان از رفیق فابریک های شهرزاد کمال زاده است و همین تازگی هم عکسی دو نفره تو کوه و کمر منتشر کردند و این هم در نوع خود جالب بود و با نظرات مثت و قربون صدقه کاربران همراه شد.

Untitled (1)

بیوگرافی مریم خدارحمی

مریم خدارحمی متولد 16 اردیبهشت 1362 در اصفهان، بازیگر سینما و تلویزیون است. خدارحمی بیش از چیزی که فکرش را کنید حامی حیواناته و پیج اینستاگرامی اش هم پر از فیلم و عکس هایی در اینباره می باشد.

تحصیلکرده دانشگاهی رشته تدوین می باشد که کار تصویر را از شبکه استانی شروع کرد، او مدتی بازیکن فوتبال بوده و تجربه عمل زیبایی بینی هم دارد. مریم خدارحمی هنوز ازدواج نکرده مجرد می باشد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها