|

مریم خدارحمی با یه لباس مجلسی قرررمز عروس شد؛ تو ستایش چی بود حالا مژه میذاره بال بالی!

maryan khodarahmi  shayanews

مریم خدارحمی بازیگر جذاب ایرانیه که این روزا تو کارش کمرنگ شده ولی با انتشار تصویری از خود با لباس مجلسی قرمز همرو مات و مبهوت کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- مریم خدارحمی بازیگر شناخته شده و با استعداد ایرانیه که نشون داده هم میتونه تو نقشای طنز دیده بشه و هم جدی اجتماعی! مریم خدارحمی با بازی در سریال "سه پنج دو" بود که شهرت یافت اما محبوبیت خانوم بازیگر در سریال "ستایش" بود که با وجود کم نقش بودنش اما کاراکتر دلنشینی رو به تصویر کشید. مریم خدارحمی اما تبدیل شده به یکی از بازیگرای بسیار کم کاری زیاد تو کار و حرفش فعالیت نداره و کمرنگ شده اما در عوض به مانند همکاران خود، اکتیو بودن تو اینستاگرام رو فراموش نمیکنه و حسابی پستاش رو رواله!

مریم خدارحمی در صفحه اینستاگرام خود تصاویر بسیاری به اشتراک میذاره که خب همه مدلش هست اما دو موضوع توشون بولد تره! اول اینکه مریم بانو به شدت حامی حیواناته و البته وگن، دوم اینکه خیلی زیاد اهل سیاحت و طبیعت گردی هستش که اغلب هم با رفیق فاب مشهورش یعنی شهرزاد کمال زاده میره و میچرخه. اما مریم خدارحمی انگاری تو کار مدلینگ و آرایش بازی و این حرفها نیز هست چرا که مدتی پیش تصویری از خود منتشر کرد که با در سالن میکاپ کامل شده بود و لباسی مجلسی و قرمز به تن داشت و همین شد تا برخی از کاربران برن تو شک و شبه اینکه مریم بانو رفته تو کار ازدواج یا خیر؟!

مریم+خدارحمی

Untitled

مریم خدا رحمی و راه راستای که هدای شده! البته از نگاه خودش

این روزا دیگه میون بایگرای خانوم گیاهخوار بودن زیاد دیده میشه که خب یک انتخاب سلیقه و ذاتی هستش. قشر عظیمی از جامعه علاقمندن ت گوشت و مرغ مصرف کنند و قشری دیگر هم راهش رو با سبزیجات انتخاب کردن و علاقمندن تا به کشته نشدن حیوانات کمک کنن.

اما اینکه چرا بازیگران آقا چندان این گزینه توشون دیده نمیشه مشخص نیست ولی میون بانوان اونقدری هست که ظاهرا حتی از هم چشم و هم چشمی هم دارند شاید به نوعی کلاس گذاشتن میدونن! اما مریم خدارحمی مشخصه از اون دسته ای هستش که واقعا و قبلا به این روند داره ادامه میده نه برای دیده شدن و خودنمایی.

مریم خدارحمی میشه گفت نیمی از پست های صفحه اینستاگرامش رو به این موضوع اختصاص داده و نیمی دیگر رو به خودش و کار و بارش که در نوع خود جالبه. 

93770796_236052154265753_2188460805170422040_n

کپشن خانوم خانوما در رابطه با تصویر بالا که گوشت خواران رو گمراه و نا آگاه میدونن!!

هر چه فکر کردم که چى بنویسم

بنویسم مرغ نخوریم ، تخم مرغ نخوریم تا دست ما هم همراه این جنایت نباشه

دیدم بارها گفته شده و کو گوش شنوا!

جز اینکه عده اى ناراحت شدن و نوشتن شما به تغذیه ى ما چیکار دارى!

حالا فقط باید نشست و نگاه کرد

تا روزى که به دل آدما بیفته

که دست از سر حیوانات بر دارن

چه مرغ چه خروس چه جوجه ى یه روزه

چه هر جاندارى که چشم داره

میبینه

درک میکنه و احساس داره

من خودم جزو گمراهان بودم و یک روز متوجه شدم که بدون خوردن و بهرکشى از حیوانات زندگیم خیلى قشنگتره

279793236_126716843308952_8873531526603442665_n

خانوم بازیگر فوتبالست بودنااا!

مرین خدارحمی پیشتر گفته بود که علاقه شدیدی به بازی فوتبال داشت و تا همین چند سال پیش هم بازی می کرد.

اما سال 1395 توی تمرین پام آسیب دید و باید گچ می گرفتم اما بدلیل بازی در سریال «روزهای بی قرار» نشد و لنگ لنگان و با درد بازی کردم که در نهایت با صلاحدید پزشکان ، این ورزش را برای همیشه ترک کردم.

ojoj

بیوگرافی جالب مریم خدارحمی

مریم خدارحمی متولد 16 اردیبهشت 1362 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده دانشگاهی رشته تدوین می باشد که کار تصویر را از شبکه استانی شروع کرد و مدتی بازیکن فوتبال بوده و تجربه عمل زیبایی بینی هم دارد.

02-2

وقتی مریم خدارحمی واسه بازیگری حسابی جونش میوفته تو خطر...

سال 1388 در لوکیشن سریال «رهایی» میله های آهنی ضخیمی را به سقف بسته بودند و من هم دقیقا زیر آنها نشسته بودم و دوربین هم روبرویم کاشته شده بود. من یک لحظه از جا بلند شدم که لباسم را مرتب کنم ، ناگهان میله بزرگی با فاصله نیم سانتی متری از من سقوط کرد.

دوستان برایم نگران شدند اما من بیش از هر چیز در شوک بودم که چطور شد بی دلیل جا به جا شدم و فکر می کنم خواست خدا بود که اتفاقی برایم نیفتاد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حاتمی ارسالی در

    واقعاهم بهش میادوپوشیده اس لباس قرمزش

  • Kamand ارسالی در

    برای لحظه لحظه زندگیت آرزوی
    سلامتی وشادمانی می‌کنم مریم عزیزززم

  • ساجده نوازی ارسالی در

    مریم خدا رحمی بازیگر خیلی خوبی است

  • زهرا صدری س ارسالی در

    سلام چطوری خوبی آدرس شما کجاست خیلی مانتوهای شیک وجذابی هست من کجا میتونم بیا م خرید کنم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها