|

بدنسازی سحر قریشی با یه اعتماد به سقف شگرف؛ جولون خانوم با یادگاری های تتلو!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی در ادامه سورپرایزهای عجیبش دوباره همه رو غافگیر کرد و ایندفعه خانوم بازیگر خودزنی کرد و اسمش رو تغییر داد!

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- سحر قریشی جزو اون دسته از بازیگرانی بود که به زعم خیلی از اهالی هنر تو سینما و تلویزیون ایران تموم شده بود و دیگه شانسی برای ادامه فعالیت و دیده شدن بیشتر نداشت و وقتی که به اصطلاح به ته خط رسید از ایران مهاجرت کرد و رفت تا با حاشیه سازی جدید دوباره در کانون توجهات قرار بگیرد. البته از این موضوع هم نباید بگذریم که سحر قریشی زمانی هم که ایران بود و فعالیت می کرد هیچ گاه در قامت یک سوپراستار نبود و همواره نقش های درجه چندم و فیلم های به اصطلاح شانه تخم مرغی و سوپرمارکتی بود که بهش پیشنهاد میشد.

این مقدمه رو گفتیم تا برسیم به اینجا که سحر قریشی با تصمیمی که گرفت و مهاجرتی که کرد بر خلاف ریحانه پارسا چیز زیادی رو از دست نداد و حتی میشه گفت خیلی بیش تر از گذشته مورد توجه قرار گرفت و احتماً در ازای این دیده شدن منفعت مالی خوبی هم بدست آورد.

sahar ghoreshy

وقتی سحر قریشی تبدیل میشه به پرواز قریشی

سحر قریشی فاز عجیبی داره و خیلی نمیشه حالات و رفتارش رو تجزیه تحلیل و قضاوت کرد. خانوم بازیگر به تازگی اسمش رو عوض کده و از طرقدارا و فناش خواسته که اون رو دیگه سحر صدا نکنن و از این به بعد به خانم بگن پرواز قریشی. حالا اینکه چرا پرواز احتمالاً منظور خانوم حالت رهایی است و اینکه من بعد می خواد تو قید بند هیچ چیز و هیچ کسی نباشه!

البته اینکه خانوم های بازیگر از این مدل اسم و القاب برای خودش به کار می برند مسبوق به سابقه است و نمونه اخیر اون هم مریم خانوم معصومی است که که به جای مریم خودش رو نور نامیده و گفته که دوست داره مثل نور تو بهترین خودش باشه.

unnamed

sa

سحر قریشی و پیشنهاد حضور تو مسابقات بدنسازی!

سحر قریشی البته تو ایرانم که بود خیلی اهل بدنسازی و این حرفا بود. ناگفته نمونه که کلا بازیگرا تو چند سال اخیر به شدت سعی دارند تا از همدیگه کم نیارن و هر طور که شده دو چیز رو حفظ کنند! یک اینکه سگ و گربه داشته باشن که خیلی با کلاس میشی و دیگری ورزش کردنه و در نهایت هم انتشار عکس و فیلم از خودت تو باشگاه!

سحر قریشی نیز این چنین است اما اینبار بعد از اینکه کلیییی از خودش موراد مختلفی در این رابطه منتشر کرد، سوال و جواب هایی داشت که در نوع خود جالب بودند. در ادامه مشاهده می کنید که از سحر قریشی میپرسن تو مسابقات بدنسازی زنان شرکت نمیکین؟ و اما جواب سحر خانومِ زیرک ما ....

911_fa_2_thumb_600x0

سحر قریشی و یادگاری هایی که از بودن پیش تتلو هنوز داره

سحر قریشی خب یه چند ماهی پیش تتلو بود و به خواست خودش یا اصرار تتلو خط خطی های زیادی روی اندامش زده و در حالی که تصور میشد بلافاصله بعد از این که از پیش تتلو رفت تقلایی می کنه برای پاک کردن تتوهاش اما انگار خانوم بازیگر خیلی هم از سر وضع جدیدش ناراضی نیست و حالا تو دبی با همون شکل و شمایل دیده میشه و یادگاری عجیبی از تتلو روی خودش داره! سحر قریشی به جز دست و پا و گردن و ... چهره خود را نیز تتو کرده که این دیگه فقط از یه همنشین با تتلو برمیاد و لا غیر!!

در ادامه ویدیویی که این بازیگر مشهور ایرانی از خود به تازگی منتشر کرده و وضعیت ظاهریش قشنگ مشخصه رو مشاهده می کنید که سبک جدید محتوا سازی وی جهت دیده شدن می باشد!

خوشگذرونی سحر قریشی به سبک جورجینیای رونالدو

خانوم بازیگر به تازگی یه ویدیو تو یوتیوبش منتشر کرد که انگاری داره تبلیغ میکنه از جورجینیای رونالدو! چرا؟ چونکه جورجینیا همین پاش رسید به ریاض رفت شهربازی و اونجا با تاب و چرخ و فلک عکس گفت حالا سحر خانوم هم یه بومرنگ تو لوکیشینی مشابه جورجینیا منتشر کرده که بستنی به دستته!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها