|

وقتی شبنم قلی خانی تریپ زده آخرت ژیگولی زد رو دست قریشی؛ خونه زندگی شاه نشین چه بعیده!

shabnam gholikhani shayanews

معمولا استایل برای شبنم قلی خانی تعریف متعارفی داره که خب همیشه در ظاهرش دیده میشه و اینبار نیز با لباسی ساده و کموهایی فر خورده دیده شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شبنم قلی خانی بازیگر محبوب سینما و تلویزیونه که سالهاااست در این عرصه فعالیت داره و سابقه بازی هم در جعبه جادو و هم بر روی پرده نقرعه ای رو داره. اما شبنم قلی خانی از این سبک بازیگرا بوده و هست که بیشتر کاراکترای مثبت و خوووبه داستان رو بهش میدن. انگاری این روند جوریه که برمیگرده به چهره بازیگر چرا که حتی اگه ذاتی شیطون هم داشته باشه باز اگه فیسش مظلومیت رو بطلبه باز هم نقشای این مدلی بهش داده میشه! شبنم قلی خانی با بازی در سریال "مریم مقدس" دیده و شناخته شد که در این کار سن و سالی بسیار کم داشت و با وجود اینکه یک دهه پنجاهیه، تنها 23 سال داشت!

شبنم قلی خانی مدل ساده بودن و آرومیتش حتی در لایف استایل واقعی خودش هم دیده میشه. این روزها که همه غرق در ایجاد حاشیه برای دیده شدن هستند و تو روندشون تریپای ناجور رو هم حسابی دخیل میکنن، شبنم بانو اصلا این مدلی نیست و کاملا متفاوت عمل میکنه.

شبنم قلی خانی رو در بیشتر اوقات با ظاهری آراسته و باوقار می بینیم مگه اینکه یه حرکتی بزنه و خلافش ثابت شه! اینبار نیز شبنم قلی خانی اینچنین بود و تصویر یاز خود به اشتراک گذاشت که هیچ جای بحثی نداشت.

unknown_331578013_1345685259610472_5288366062934001742_n

وقتی فیس و ریخت سحر قریشی میچربه به استعداد شبنم قلی خانی!

جالبه بدونی شبنم قلی خانی سالها در استرالیا هم زندگی کرده اما اینطور که مشخصه تاثیر چندانی در ظاهر خانوم بازیگر نداشته. اما هستند چهره هایی به مانند سحر قرشی که تا پارو گذاشتن تو میدون بازیگری، دست .و پاشون به قدری لرزید که درجا شوهره رو قال گذاشتن و حالا هم در دبی و ترکیه به عجیب ترین شکل دیده میشن!

ناگفته هم نمونه در این دنیا ظاهرا دیدن موارد عجیب چندان عجیب به نظر نمیاد و به خصوص در سینمای ایران استعداد بدجوری جاش رو به ژیگول بودن داده و شما هر چقدر که عملی پروتزی باشید و از طرفی هم با عوامل پشت صحنه راحتتر، تعداد پیشنهادادتون برای بازیگری بیشتره و پول خیلی بیشتررری هم در میارد و اینجاست که میرسیم به این موضوع که ظاهرا ظاهر و حواشی اهمیت بیشتری نسبت به توانایی و علم داره!!

Untitled

شبنم قلی خانی میکاپی که ازش بعید بود!

البته که شبنم بانو بریا استایلش کمم نمیذاره و اهل آرایش نیز هست مثل تصویر بالایی! این اولین باری نیست که شبنم قلی خانی با آرایش دیده میشه اما خب چون بعیده و کمتر دیده میشه که خانوم خانوما در مراسمات و فیلم و سریالا این مدلی باشه خب کمی تا قسمتی برای مخاطب تعجب داره!

این روزا دیگه میدونید که خانومای بازیگر جوری شدن که تو مراسمات سینمایی یجور میان که گویی فشن شو دعوت شدن و راه به راه حالا جدا از اینکه لباساشون تغییر میکنه و هی هر باررر عجیب غریب تر میشن، آرایش هایی که می کنند نیز به شدت غلیظ طوره جوری که انگاری همین الان قراره بشینن پای سفره عقد! البته که در همه جای دنیا چنینه اما خب هممون میدونیم که بانوان ایرانی در این یه قلم از مقام داران در دنیا هستند و لوازم آرایش رو همچون نقل و نبات استفاده می کنن!

ac-image-vR1587544516pM

لایف استایل دیدنی و خونه شاه نشین شبنم قلی خانی!

از این موضعا گذشنه تا حالتا دیده نشده که بازیگری بی پول باشه مگه اینکه خودش دستی دستی به باد فنا داده باشه1 شبنم قلی خانی نیز اینچنین است و از بازیگرای ثروتمندی هستش که گرچه اهل فخرفروشی نبود اما انگاری بنا به مد جامعه و اینکه این روزا همه شدن تبلیغ کُن و پولداررر، شبنم بانو از قافله عقب نموند و مدتی پیش ب نشون دادن ویلایی که خونه خانوم خانوما بود برای پرده هاش حسابی معرفی داشت. البته که پیج این پرده دوزی برای چهره های معروف دیگر هم طراحی پرده داشته اما پنجره های بزرگ و خانه ویلایی شبنم قلی خانی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

فعالیت غیر از بازیگری شبنم قلی خانی

قلی خانی از سال 2004 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می پرداخت. وی هم چنین بازیگری را به کودکان، برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد. اکنون ایشان در آکادمی آبان مشغول تدریس بازیگری هستند.

shabnamgholikhani_242931941_232394218846589_5867421230766852624_n

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد سال 1356 و آبان ماهی می باشد. او ازدواج کرده و متاهل است. خانم قلی خانی درسال 1376 فعالیت هنری خودرا شروع کرد و فیلم مریم مقدس کـه محصول سال 1379 اسـت، نقطه شروع و استارت فعالیت حرفه ای او محسوب می شود.

shabnamgholikhani_91073380_974451966319900_5353905644411189498_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی