|

مریم مومن میون زمین و هوا فیگور اومد دهن آدم وا میمونه؛ چه آتیشی سوزوند با تریپ کوتاه!

maryam momen shayanews

مریم مومن که همیشه از یکه تاز های استایل و عکس تو اینستاگرام بوده، اینبار با تم برفی ویدیوی به اشتراک گذاشت که در نوع خود جالب بود.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- مریم مومن از بازیگرای خوش استعدادیه که ظاهرا راه زندگیش رو به خوبی انتخاب کرده و با توجه به اینکه در سریال "بانوی عمارت" تونست نقش اول رو برای اولین بار به این خوبی دربیاره و به تصویر بکشه، خب نشون میده مریم مومن در این حرفه شگفت انگیز راه روشنی داره. اما از بدیای مریم مومن اینه که از نظر بسیاری از کاربران خیلی یخ بازی میکنه چرا که بعد از دیدن سریال های بعدی مخاطب به این نتیجه رسید مریم بانو چالش خاصی در کارش ایجاد نکرده و به همون منوال که قبلا دیده میشد حالا نیز همونه و چندان تو حرکات و نوع صحبت و میمیک صورتش تغییر بارزی دیده نمیشه و همیشه به یک شکله!

اما مریم مومن از دُخی سن پایینای این عرصه هستش که در نیمه دوم دهه هفتاد متولد شده و سن بالایی نداره پس میشه امیدوار بود بهتر بشه. این بازیگر جوان بعد از شناخته شدن در اینستاگرام به شدت تلاش کرد تا محبوب و مشهور بشه که خب میدونید این روزا این فضای نامرئی چقدر تاثیر گذاره در معروف شدن، حتی اگه یه فرد کاملا معمولی بوده باشید مریم مومن در صفحه خود ویدیو و عکس های بسیاری به اشتراک میذاره اما اینبار خانوم بازیگر با تم برفی حسابی ترکوندو در حالی که استایلی ست و جالب داشت، کلی کامنت خوب و مثبت گرفت.

مریم موم ول کن ماجرا نیست! اومد سیس بگیره سُرید!!

مریم مومن به مانند بسیاری از همکارانش شیطنت خاص خودش رو داره که البته اقتضای سنشه و حتی بازیگران بسیار سن دار تری هم هستند به مانند مرجانه گلچین که مثل ایشون شیطونن اما سنشون میانساله!

اما اگر فکر میکنید مریم بانو به همون یک ویدیو بسنده کرده سخت در اشتباهید چرا که بقیشونو استوری گذاشت. این اولین باری نیست که مریم مومن یه هزار تایی از یک روزش عکس و فیلم میذاره و تقریبا هر بار که میخواد پست منتشر کنه در اون باب کلی هم استوری میذاره!!

اما آتیشی که خانوم بازیگر به پا کرد!

تیکه عجیب مریم مومن به خورزو خان! 

خب میدونید که کلا چهره های مشهور به خصوص بازیگرا بیوگرافی از خودشون در فضای مجازی دارند که بیشترش راسته و ممکنه کمترش هم خالی بندی دست نویسنده عزیز باشه! اما در رابطه با مریم مومن خانوم بازیگر خودش در مصاحبه ای اعلام کرده بود که کودکی سختی داشته و از اونجایی که مادر پدرش در سن 9 سالگی از هم جدا شدند یک شبه بزرگ شده و خلاصه اینک دوران خوبی رو پشت سر نگذاشته.

مریم مومن برای رسیدن به اهدافش جنگیده و از راه و رسم پارتی بازی هم به جایگاه حال حاضرش دست پیدا نکرده که خب همه این موضوعات برای ساخت مریمی که حالا می بینیم تاثیرگذار بوده. مریم مومن بارها در رابطه با سختیاش گفته که البته اینهمه گفتن هم شاید جالب به نظر نیاد چرا که هر کسی در طول زندگیش مشکلاتی رو پشت سر گذاشته! اما مریم مومن مدتی پیش هم در این رابطه تصویری رو به اشتراک گذاشت که مشخص نبود مخاطب این پست بازیگر جوان چه کسی بود اما با کپشن "قضاوت" اون رو تکمیل کرد!

مریم+مومن

مریم مومن و ژستایی که امضای دست خودشه!!

کمتر بازیگری پیدا میشه مثل افسانه پاکرو که بازیگررر باشه اما از شهرت فراری! مریم مومن به شدت علاقمنده تا دیده بشه و اصلا انگاری خانوم بازیگر اومده که شهرت پیدا کنه!

مریم مومن اصولا این مدلیه که فعالیت بسیار زیادی در اینستاگرامش داره و تصاویر بسیااار زیادی هم به اشتراک میذاره که 99 درصدشون شیییک و مجلسی هستند! یعنی چی؟ یعنی اصلا امکان نداره شما مریم مومن رو در پیجش شلخته و یا بی آرایش و بی لباس مخصوص ببینید؛ بلکه همیشه و همیشه این بازیگر جوان با لنز دوربین حرفه ای و با میکاپی خاص و غلیظ و البته لباسی طراحی شده و ژست های نه چندان جالب ظاهر میشه که خب باید گفت این میزان اتو کشیده بودن زیاد برای کاربر جالب نیست و گاهی اوقات اون طرفدار یا فالوور علاقمنده تا یهوییه بازیگر رو ببینه و یا در لوکیشن و سرکار های مختلف با وی آشنا بشه و ببینتش! 

این موضوعیه که تو پیج مریم بانو اصلا وجود نداره و همیشه هم مریم مومن با فیگور های یکنواخت و نه چندان گیرا، پیجش رو به روزرسانی میکنه!! در ادامه جدیدترین پست و استوری های خانوم خانومارو مشاهده می کنید که گویای صحبت های گفته شده هستند.

maryam.momen_330742988_546982440738401_7539770547897952972_n

maryam.momen_285172210_193475776341460_2861701866243106640_n

maryam.momen_299381669_171472872114861_4049879694847181692_n

مریم مومن مد و فشن رو به خاک و خون کشید!

از دیگر موضوعاتی که در رابطه با مریم مومن وجود داره اینه که چندان تو حوزه مد و فشن خفن نیست که خب میدونید برای یک بازیگر اول استعداد و دانش و تواناییش مهمه و بعد استایل و ظاهرش به شدت اهمیت داره که برخی هستند به مانند مریم بانو و یا بهاره رهنما چندان در این مورد جذاب عمل نمیکنن و انگاری باید یه چند واحدی پیش ترلان پروانه و سارا بهرامی پاس کنن!

اما در کل بخوایم نگاهی به استایل و ظواهر خانوم خانوما بی اندازیم باید به این نکته اشاره داشته باشیم که مریم مومن خیلی اهل رنگ پوشیدنه و اصلا اهل ترس تو استایل نیست و هر طور که بخواد بی توجه به اینکه چی با چی خوبه یا ترند چیه میره جلو.

مریم+مومن (1)

357154_379

مریم-مومن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی