|

استایل ویبرانت مریم مومن با پروتز چونه عجیب؛ شلوارش بالاس خیلی بالا مثل یقه اسکی!

maryam momen shayanews

مریم موم بازیگر جذاب ایرانیه که با بازی در سریال بانوی عمارت شهرت پیدا کرد و حالا استایل هایی رو انتخاب میکنه که عجیب به نظر میاد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مریم مومن از بازیگرای نوپا و خوش استایل ایرانیه که این روزا حسابی مشهور و البته محبوب شده و خیلیا هستند که این هنرمند ساده اما شیطونمون رو دوست دارند و طرفدارشن. مریم مومن گرچه این روزها در فیلم و یا سریالی ایفای نقش نداره اما به مانند خیلی از همکاران خود، در فضای اینستاگرام کاملا اکتیو و فعاله. مریم مومن شاید کم سن و سال باشه ولی استعداد خوبی تو کارش داره که با توجه به سختیای تو طول زندگیش به این جایگاه رسیدن میتونه خیلیم عالی باشه، اونم تو روزگاری که پارتی بازی و زیرمیزی دادن به شدت روال شده و خیلیا با استفاده از این دو ترفند میان بالا حتی اگه بی استعداد باشن. 

مریم مومن کلا این مدلیه که خیلی به خودش میرسه و اصلا و ابدا امکان ندره شما ایشون رو ژولیده ببینید و درصد این که آرایش نداشته باشه هم به شدت کمه. اما مریم مومن در مجموع خیلی اهل فیلتر بازی نیست و با وجود اینکه عمل زیبایی نداشته ولی ترجیحش بر اینه که حداقل اونچه که هست دیده بشه حالا هرچند که پلنگ طور نباشه!! مثلا در ادامه نمونه ای از تصاویر خانوم خانومارو مشاهده می کنید که اینچنین هستند و با میکاپ دو کیلویی خود توجه کاربرام رو به زاویه فک و چونش جلب کردند!

unknown_273265686_626311741989639_4443444031082998643_n

استایل مریم مومن که ترکیباش با هم نمیخوندن!

از دیگر موضوعاتی که در رابطه با مریم مومن وجود داره اینه که چندان تو حوزه مد و فشن خفن نیست که خب میدونید برای یک بازیگر اول استعداد و دانش و تواناییش مهمه و بعد استایل و ظاهرش به شدت اهمیت داره که برخی هستند به مانند مریم بانو و یا بهاره رهنما چندان در این مورد جذاب عمل نمیکنن و انگاری باید یه چند واحدی پیش ترلان پروانه و سارا بهرامی پاس کنن!

اما در کل بخوایم نگاهی به استایل و ظواهر خانوم خانوما بی اندازیم باید به این نکته اشاره داشته باشیم که مریم مومن خیلی اهل رنگ پوشیدنه و اصلا اهل ترس تو استایل نیست و هر طور که بخواد بی توجه به اینکه چی با چی خوبه یا ترند چیه میره جلو.

مثلا در ادامه تصویری از وی مشاهده می کنید که مربوط به اکران خصوصی "پسر کشی" هستش و خانوم خانوما شلواری دمپا گشاد انتخاب کرد که با مانتویی راحت استایل شده بود و در نهایت نیز اکسسوری هایی که همرنگ هم بودن اما شاید چندان به این تیپ نمیومدن!

استایل+مریم+مومن

و اما استایل هایی رنگی که مریم مومن به شدت ازشون استقبال میکنه!

maryam-momen-1

maryam-moemen

lebas-haye-maryam-momen-5

61c6ac09e91ad

مریم مومن به این دلیل به آقایون بله نمیگه!

مریم مومن از بچهای طلاقه و به گفته خودش تو 9 سالگی با جدایی مادر پدرش از هم ضربه بسیار بدی خورده و یک شبه بزرگ شده که خب این همون موضوعیه که گفتیم مریم مومن شرایط خوبی نداشته و با تلاش خودش رسیده به حال حاضرش! وی از اون به بعد حامی مادرش بوده تا از شرایط سخت روحی با آرامش بیاد بیرون.

اما چیزی که شوکه کننده بود این بود که مریم مومن مدتی پیش در برنامه تلویزیونی کودک شو حضور داشت و مصاحبه جذابی که در این برنامه داشت علاقه مندان زیادی رو به خودش جلب کرد که باز این هم نشات میگیره از حساسیت مریم بانو در رابطه با طلاق مادر پدرش، که تا به حال ازدواج نکرده!

مریم مومن

و اما مریم مومنی که خیلی دوست داره بیگ تر از سنش باشه!

این روزا انگاری خانومای بازیگر دیگه حواشیشون بیش از اندازه شده. مثلا برخی اجق وجق میپوشن، برخی بزرگتر از سنشون پیش میرن و برخی دیگر هم کوچیکتر از سن و سالشون! مثلا بهاره رهنما از همون دسته خانومای عجیب پوشی هستش که به عقیده بسیاری از کاربران اصلا خوشتیپ نیست و در تمامی استایل هایی که میزنه سعی داره تا با آیتمی در ظاهر خود جلب توجه کنه! و یا مثلا خانوم مرجانه گلچین از نظر خیلیا چندان با سن و سالش پیش نمیره و گاهی تینیجر طور میپوشه و بیش از اندازه خوشحال و سرخوش به نظر میاد! مریم مومن هم نمونه بارز یک خانوم کم سن هستش که علاقمنده تا با تیپاش بزرگتر از سنش حداقل دیده بشه. اما خب در این میان خیلی از هنرمندامونم هستند که درست مطابق با سنشون و البته شخصیت یک خانوم با فلان سن لباس خود را انتخاب می کنند. مثلا ترلان پروانه برای این مثال یک نمونه عالی هستش که واقعا استایلاش هم خوشگلن وهم فکر شده و البته متناسب با سنی که داره.

مریم مومننن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها