|

وقتی سارای گرجی واقعا خارجی و خاصه تو طهرونم تریپ زده ناناز؛ جیران کیلو چند!

fateme masoudifar shayanews

سارای گرجی از کاراکترای سریال جیران هستش که در واقهیتع نیز به همون میزان خاص و متفاوت از بقیه استایل میزنه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فاطمه مسعودی فر رو شاید به اسم نشناسید اما قطعا اسم و کاراکتر سارای گرجی رو دیدین و و یا حداقل به گوشتون خورده که در سریال شبکه خانگی "جیران" دلربای سیاوش خان شده! فاطمه مسعودی فر یه دختر دهه هفتادیه که با ایفای نفش در سریال حسن فتحی به شدت مهشور و البته محبوب شد. ناگفته نمونه که حسن فتحی در این کار از بازیگران بسیاری استفاده مدر که تازه با جیران نام و نشون خاص پیدا کردند و فاطمه مسعودی فر نیز یکی از اونهاست.

فاطمه بانو از ائن دسته هنرمندان محسوب میشه که اصلا اهل حاشیه سازی های بی جا نیست اما به شدت اهل دله از لحاظ تریپ زدن های متفاوت و عکاسی و ژستای نازدونه! همونطور که ذد جیران هم مشخصه، سارای گرجی چهره ای بسیار ظریف داره با اطوار و رفتار هایی ظریف تر، به همین دلیل این سبک خانوم بازیگر در استایلش هم دیده میشه. مثلا در ادامه نمونه هایی از ترکیب لباس فاطمه مسعودی فر رو مشاهده می کنید که در نوع خودش جدید و جالب و در عین حال متعارف می باشد و به مانند برخی مثل بهاره رهنما تنها به دنبال ناجور پوشی نیست!

Fatemeh-Masoudifar10-vaghtesobh

Untitled

همونطور که در تصاویر مشخصه فاطمه مسعودی فر علاقه وافری به کفش های پاشنه بلند و البته پاشنه پهن داره که خب این سبک طرفدار خاص خودش رو داره و هر کسی ازش خوشش نمیاد. اما بازیگران بسیاری هستند به مانند سارا بهرامی که امضای خودشون رو در استایل دارن و اصلا اهل هر چیز پوشیدن نیستند که خب باید گفت هنرمند دقیقا همینه!

برخی هم هستند که هررر گونه اجق وجق پوشی رو هنری میدونن که چندان جالب بنظر نمیاد.

Untitled

اما لهجه جذاب سارای گرجی که مخاطب رو محو خودش کرده!

فاطمه مسعودی فر یکی از هنرمندای تازه شناخته شده ای هستش که با جیران مشهور شد و حالا خیلی ها می شناسنش. البته که فاطمه خانوم هنوز به اسم شهرت خاصی نداره و بیشتر با همون سارای گرجی شناخت دارن اما جالبه بدونید این بازیگر جوان تونست خیلی زود پیج اینستاگرامیش رو به 80 هزار دنبال کننده برسونه.

نوع گریم و لحن صحبت و لهجه ای که سارای گرجی داره باعث شده تا مخاطب خیلی زود از فاطمه مسعودی فر خوشش بیاد و پیگیرش بشه. فاطمه خانوم مسعودی فر ابتدا با تئاتر فعالیت خود را شروع کرد و سپس وارد صدا و سیما شد. چنین سریال هایی همانند جیران که هم موضوع جالبی برای مخاطب دارند و هم کلی بازیگر جذاب دارند میتونن سکوی پرتاب بسیار خوبی برای بازیگران نوپایی همچون فاطمه مسعودی فر باشند.

جیران شده حریم سلطان؟ هم نامتعارفه و هم کششش پیدا کرده!

تو قسمتای آخری دیدیم که در جیران مهدعلیا حسابی داره آبروش میره و نافرم صیغه ابن و اون میشه و حتی به طناب دار هم رسوند خودشو و خب همین موارده که میتونه سریال رو جذاب کنه! جیران این روزا خیلی سر و صدا داره. از برخی از سکانس های مثبت 18 بگیر تا آرایش خانومای حرمسرا و داستانی که کمی تا قسمتی از تخیل نویسده درش قاطی شده و به کلی تاریخ رو تغییر داده. البته که شاید هم بشه گفت همیشه قرار نیست تاریخ دقیقا همانطور که بوده نمایش داده بشه و با توجه به سلیقه مخاطب دستی هم توش برده شه بد نیست اما خب از بدی هاشم اینه که خیلی از مخاطبین که تاریخ ناصر الدین شاه رو نمیدونند، داستان جیران رو باور می کنند که واقعی بوده!

سارای+گرجی

بیوگرافی فاطمه مسعودی فر یا سارای گرجی

فاطمه مسعودی فر بازیگر ۲۶ ساله سینما و تلویزیون کشورمان است که به تازگی در سریال جیران در نقش سارای گرجی مقابل دوربین رفته است. او کار هنری خود را با بازی در تئاتر از سال ۱۳۹۴ آغاز و از سال ۱۳۹۸ را با فیلم "پوست" به سینما پیوست که اتفاقا برای نقش آفرینی در این فیلم سینمایی نامزد اخذ جایزه برترین بازیگر زن از سوی جشن حافظ گردید.

وی تحصیلات خود را در رشته ی ادبیات انگلیسی به پایان رساند، اما برای حرفه ی خود وارد دنیای هنر در عرصه ی تئاتر، تلویزیون و سینما شد. فاطمه خانم خواهری بزرگ تر از خودش به نام نازی دارد که خانواده ی ۴ نفره آنها را تشکیل می دهد.

فاطمه مسعودی فر همانند بسیاری از همکارانش در اینستاگرام فعالیت داره و تصاویر جذاب خودش رو منتشر می کنه. در ادامه سارای گرجی زمان قاجار رو در ال 1401 ببینیم.

63091298-6f70-4163-bf67-cf780e9948ff

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چرا به پریناز ایزدیار توهین می کنید

  • ناشناس ارسالی در

    جیران از سارا خیلی بهتره

  • رویا ارسالی در

    چ مانتو شلوار های خشکل شیک

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها