|

"زنِ قائدی" لایف استایل جذاب و مایه داریشونو نشون داد؛ کفگیرشون ته دیگ خورده حسااابی!

setareh masoumi shayanews

مهدی قائدی و ستاره معصومی به تازگی ویدیویی از خود منتشر کردند که لایف استایل جذاب و مایه داریشون یکجا مشخص شد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ستاره معصومی همسر جوان اما سن بالای مهدی قائدی می باشد که در حال حاضر همراه با آقای شوهر در امارات زندگی می کنند و ظاهرا روزهای خوشی رو میگذرونن! البته که با پول زیادی که از اعراب دریافت کردند هر کس دیگه ای هم که بود روزای خوشی رو داشت!!

اما ستاره معصومی از اون دسته خانومایی بود که هم شهرت رو دوست داشت و هم پول رو، به همین سبب از شهرت آقای بازیکن جوان استفاده کرد و ا انتشار تصاویر جلف خود در اینستاگرام شروع به جذب فالوور کرد و بعد هم که قائدی رو راضی به جدایی از استقلال و رفتن به امارات کرد. البته که شاید هر یکی از خانومای ایرانی هم جاش بودن چنین میکردن اما دیگه انتشار اون عکسها برای دیده شدن از هر کسی برنمیاد!

ستاره معصومی گهگاهی فیلم و عکس هایی از لایف استایل خود و همسرش منتشر می کند که یکی از هواداران چندتاشون رو جمع کرد و ویدیویی جالب ساخا که در ادامه مشاهده می کنید.

خاندان شاخِ ستاره معصومی

ستاره و مهدی اما این روزها آرام تر و بی حاشیه تر از پیش شده اند و انگاری خیلی زود از دوره حواشی و توجه ها خارج شدند! 

اما در این میان خب از اونجایی که این زوج در دبی فامیل و آشنای خاصی ندارند هر از گاهی خانواده ستاره به دبی میروند و گاهی هم ستاره و مهدی میان ایران! البته که گزینه اول خیلی خیلی بیشتره تا دومی!! ستاره معصومی دو خواهر و یک برادر داره که ظاهرا از همشونم بزرگتره اما خلق و خوی شاخ بودن رو نه تنها خودش بلکه خواهراش و مامانش و داداششم دارن! 

شاید باورتون نشه ولی اونقدری که داداش کوچیکه ستاره تو عکسا سیس میاد داداش کوچیکه مهدی نمیاد! 

abolfazl.ghayedi10_1634637582_1

اما برگردیم سراغ خواهرای شاخ ستاره معصومی، باید بگیم که هر دو اهل ژستای قیافه بگیر هستن و هر دو هم از آرایش و عمل زیبایی عقب نمانده اند و از خود چهره هایی امروزی ساخته و البته غیره نچرال!

حالا شاید بگین چقدر منفی گفتین! این ها همه مواردی بود که کاربران نظر داده اند و حسی است که یک انسان در غالب عکس و فیلم از ادما میگیره و خب خیلی ها هم نظر خود را گفته اند حالا چه خوب چه بد!

258622679_678252296474058_3143931241449034811_n

Untitled

نظری که با نامتعارف پوشیدن تغییر کردن!

اما جالب اینجاست ستاره و مهدی تا وقتی که ایران بودند و سر و وضعی معمولی داشتند خیلی ها مهدی رو به دلیل اینکه از همسرش 7 سال کوچیکتره سرزنش میکردن و میگفتن حیف شده و شوگر مامی انتخاب کرده، از لحاظ سنی! اما حالا که در دبی زندگی می کنند و ستاره بی حجابه و پوششی نامتعارف و جذب داره، ورق برگشته و خیلی ها حالا میگن ستاره از مهدی سَر تره و داره پیش مهدی حیف میشه!!

Untitled

حرکتی که از کمتر بازیکنی دیده میشه، اونم واسه پول؟!

ستاره و مهدی که ظاهرا اوضاع خوبشون دوام زیادی نداتش حالا به صفحاتشون در اینستاگرام رو کرده اند و سعی دارند تا از این طریق کسب درآمد داشته باشند. هر دو پیج تبلیغاتی رو انجام می دن و تا مدتی پیش مهدی قائدی برای هر استوری 15 ثانیه ای 12 میلیون دریافت میکرد و ستاره معصومی نیز 4 میلیون که احتمال داره حالا نرخشون بیشتر هم شده باشه و خب این کار از کمتر بازیکنی دیده میشه مگه اینکه برند خاص و خفنی باشه!

setareh.masoumi_2819017454610541070_14424276718

setareh.masoumi_2778483248331655907_14424276718

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها