|

گلشیفته فراهانی با فیگور ناجور و داغون مغز همرو تابوند؛ واسه دلار چه فروپاشید

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی بازیگر سابق و مدل خواننده بازیگر حال حاضر است که مغزمن و شمارو هنگ میندازه ولی انگاری همشونو هست!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گلشیفته فراهانی از بازیگرای جذاب و سابق ایرانه که البته بعد از اینکه صدای مهاجرت و اطوار های نه چندان متعارفش دراومد دیگه اون دختر محبوب قدیم نبود و کلی مخالف و مسخره کُن هجوم بردند سرش! البته که هر تغییری حرف های خوب و بد پشت سرش رو هم داره و میشه گفت گلشیفته فراهانی هم که پر حاشیه ترین و جنجالی ترین سبک رفتن نثارش شد و خود نیز به اونها بیشتر دامن زد! گلشیفته فراهانی حالا خیلی ساله که از ایران و ایرانی به دور شده و در آمریکا درست به مانند یک شهروند آمریکایی زندگی میکنه نه یک ایرانیه مقیم آمریکا! 

گلی خانوم اما انگاری کلا اهل متفاوت بودنه چرا که تنها مهاجرت کرده ای هم هستش که خیلی سر و صدا کرد و اونور آبی نیز به حرفه و شغلی که داشت ادامه داد. گلشیفته فراهانی همچنان در فرانسه و آمریکا بازیگری رو دنبال کرد و حالا در کنار بازیگران مشهور و شاخی همچون دیکاپریو دیده میشه. اما علاوه بر این گلی روانه راهی دیگر هم شد و اونچه که حالا اونور ازش دیده میشه در ایران دیده نمیشد! خانوم فراهانی در صنعت مدلینگ نیز فعالیت داره که خب باید بگیم ژستای خوبیم میگیره و استعدادش در این زمینه هم شفافه! در ادامه اما یکم از عکسای نه چندان تحفه خانوم رو مشاهده می کنید که با نظرات منفی کاربران همراه بود.

tasvirezendegi.ir1973

Untitled (1)

گلشیفته+فراهانی

گلشیفته فراهانی بعد رفتن چه شکوفا شده! خانوم مخ مدیر جواهراتو زد؟!

البته که اینها تنها عکاسی های ساده خانوم بازیگر بود و گلشیفته برای برند های مختلف نیز مدل بوده که جذاب ترینشون جواهرات لوکس برند "کارتیر" می باشد. شاید اون تایمی که گلشیفته از ایران رفت و افتاد تو یه سقوط عجیب، چندان فکرش رو نمیکرد که آیندش چه ها قرار که اتفاق بیوفته و تا به این میزان مورد استقبال خارجی ها  قرار بگیره! اما انگاری بازی های درخشان خانوم خانوما و کارنامه کاری که در ایران داشت باعث شد تا خیلی زود چشم و سلیقه اونور آبی ها رو بگیره و بشه نماینده شرق میون اروپایی ها! 

حالا چرا اینو میگیم؟ چون برند کارتیر مدتی میشه که زده تو کار مدل های شرقی و پوست های سبزه که خب قطعا طی مطالعات و سلیقه ای که تغییر دادن این سبک بیشتر به کارشون میومده و گلشیفته فراهانی یکی از جذاب ترین مدلاشون هست!

golfarahani_1656496954

Point-Blur_Jun202021_094115

صفر و صد بازیِ ایرانی ها در مورد گلشیفته فراهانی! خانوم شد آسِ همشون؟!

این تنها موفقیت گلشیفته بوده و خانوم خانوما با وجود اینکه چهره ای نچرال داره جزو زیباترین زنان نیز انتخاب شده. فیس گلشیفته این مدلیه که یا صفره و یا صد! یعنی کاربران ایرانی برخیشون بر این عقیده هستند که گلی خیلییی خوشگله و اصلا رو دستش نیست!! برخی هم میگن گلشیفته چه قیافه ای داره که اصلا بخواد عضوی از نامزد های انتخابی باشه چه برسه به اینکه از اصلیاشون بشه!!

اما جالبه که این بازیگر دهه شصتی در وبسایت Tc Candler از 100 زن زیبای سال 2021 بود. البته این تنها باری نبود که گلی خانوم اینچنین انتخاب میشن و خانوم بازیگر بارها منتخب مجله تی سی کندلر بوده است. سال ۲۰۱۵ رتبه ۵، سال ۲۰۱۶ رتبه ۴، سال ۲۰۱۷ رتبه ۹، سال ۲۰۱۸ رتبه ۲۲، سال ۲۰۱۹ رتبه ۴۵، سال ۲۰۲۰ رتبه ۵۱!

Golshifteh-Farahani-750x500-1

گلشیفته ای که اول منفور بود و حالا شده الگووو واسه خانومای بازیگر!

اول متن گفتیم که گلشیفته فراهانی رو میشه پر سر و صدا ترین بازیگر مهاجرت کرده دونست که البته حالا شده الگوی خیلیا و با وجود اینکه بیش از یک دهه میشه از ایران رفته و هیچ فعالیتی هم تو سینمای ایران نداشته، اما همچنان خیلی ها ازش به نیکی یاد می کنند و خانوم میون اهالی سینما حسابی از مقبولیت زیادی برخورداره به نحوی که خیلی از خانوم های بازیگر یجورایی گلشیفته فراهانی رو یک الگو می دونن. مثلاً متین ستوده در مورد گلشیفته این طور گفته بود:

"گلشیفته فراهانی یک نابغه است؛ چرا که به چند زبان زنده دنیا تسلط کامل داره، پیانو رو به صورت حرفه ای مینوازه و با کارگردان هایی کار کرده که 99 درصد بازیگران ایرانی حتی اونا رو از نزدیک هم ندیدن، چه برسه که بخوان باهاشون کار کنن!!!"

ریحانه پارسا هم بارها خودش رو از مریدان گلشیفته معرفی کرده بود و برای اینکه نشون بده چقدر از گلیفته تاثیر می پذیره حتی از ژست و فیگورهای گلی هم تقلید کرده!

w

گلشیفته فراهانی بازیگر و مدل؟ خیرررر! خانوم خواننده هم هستند!

خب از اونجایی که گلشیفته فراهانی ظاهرا دست بازی برای ورود به زمینه های مختلف هنری داشته میشه گفت به هر کدوم یه سرکی کشیده چرا که خانوم خانوما تجربه خوانندگی رو هم داره. گلشیفته فراهانی پس از خارج شدن از ایران در زمینه خوانندگی نیز فعالیت کرد و ترانه‌هایی نظیر سکوت، جستجوی سرنوشت و جز تو را اجرا نمود. در آلبوم آخ از محسن نامجو، گلشیفته فراهانی در تنظیم، نواختن پیانو و همخوانی همکاری داشت.

golfarahani_123406457_870142237060093_8756954688516924784_n

golfarahani_83201745_224502951896307_672668571346320866_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ایرانی ارسالی در

    گلشیفته فراهانی هنرمنده وهم درقلب مردم جاداردتا چشمتان دراید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی