|

وقتی گلشیفته فراهانی شده مَلعبه اونوریااا؛ خانم استارت کارش چه منشور وار بود!

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی این روزها بیش از اینکه وی بازیگریش تمرکز داشته باشه اسیر یکسری حواشی شده که انتقاد خیلی هاو برانگیخت

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- این روزها گلشیفته فراهانی با موضع گیری های سیاسی که تو فضای مجازی منتشر می کنه بیشتر از هر زمان دیگری از عالم بازیگی فاصله گرفته و بیراه نیست اگر بگویم گلی سینمای ایران اونور آب به یک کنشگر سیاسی تبدیل شده است. اظهارنظرهای سیاسی گلشیفته فراهانی به قدری زیاد شد که یک سری از رسانه ها به او لقب پادوی سیاسی دادند.

یکی از این سایت های خبری بعد از جنجال های اخیر خانوم بازیگر درباره او این طور نوشت: گلشیفته فراهانی با این همه ادعا، امروز به یک پادوی درجه سه سیاسی تبدیل شده و جایگاه مهمی در سینما به دست نیاورده است و همه آثاری که بازی کرده، متوسط و ضعیف هستند.

از این ها که بگذریم گلشیفته خانوم فراهانی حالا در آمریکا زندگی می کند و درست همانند یک شهروند آمریکایی طور لایف استایل دارد نه همانند یک ایرانی که در خارج از ایران زندگی می کند! گلشیفته فراهانی به گفته خودش تبعید شده و راه بسیااار پر فراز و نشیبی رو گذرونده و حالا هم تبدیل به هنرمندی دو جانبه شده که یک عده ایشون رو خدا میدونن و خیلی قبول دارن و دیگری ایشون رو خودفروخته و نامتعارف خطاب میکنند!

golfarahani_1642755160

وقتی گلشیفته فراهانی استارت کارش ناجور شد!

گلشیفته در ابتدا بنا به دلایلی بعداً خودش گفت ناخواسته بود تو یکی دو فیلم نامتعارف ایفای نقش کرد و البته عکس نه چندان پوشیده خانوم هم رفت روی جلد مجله ها و خیلی ها تو ایران نا امید شدن که نکنه گلی می خواد به بیراهه بره!

گلشیفته البته خیلی زود به مسیر درست برگشت و با تکیه به توانایی ها و استعدادی که داشت تونست به تدریج با حضور تو چند فیلم و سریال خوب و همچنین کار کردن با کارگردان های مطرح نظیر جیم جارموش و قرار گرفتن در کنار سوپراستارهای سینمای هالیود نظیر دیکاپریو و جانی دپ به یک چهره موفق تبدیل شد.

این خودِ خود گلشیفته است بدون هیچ روتوش و فیلتری!

گلشیفته فراهانی چه اون زمان که ایران بود و چه حالا که چند سالی میشه رفته آمریکا خیلی اهل میکاپ و آرایش های غلیظ نبود و حتی تو کالکشن های کارتیه که به عنوان مدل دعوت میشه هم خیلی آرایش عجیب و غریبی نداره. خانوم بازیگر که دیگه چل چچلیش داره فرا میرسه، اصولا اهل رنگ موهای عجیب هم نیست و خب هم به دلیل نچرال پسندیش و هم برای بالا نبردن سنش همیشه با موهایی تیره و طبیعی طور دیده میشه.

اما خب از اونجایی که سن و سال کمی نداره گلشیفته خانوم نیز گرد پیری و موهای سپید رو ظاهرش به وجود اومده و همونطور که در تصویر بالایی مشاهده کردید موهای سفیدشم کم نیست اما خب مسئله اینجاست که گلی خانوم در صفحه اینستاگرامشون هم این مدلی عکس دارن و هم با موهایی تمام مشکی! به همین دلیل برخی از کاربران برای این تصاویر وی میگن گلشیفته بالاخره اون سن و چهره اصلیش رو نشون داد!

golfarahani_1594396070_1

وقتی گلشیفته تو رقص و آواز هم سرک می کشه!

گلشیفته در اینستاگرام بیش از 15 میلیون هوادار دارد و اگر سری به پیجش بزنید با نظرات مثبت کاربران نیز مواجه می شوید. وی ظاهرا علاوه بر بازیگری به باله هم بسیار علاقه مند است و به تازگی فیلم و عکس هایی منتشر کرده. فراهانی در مراسمی حضور دارد که دختران رقص باله را انجام می دهند و او با انتشار تصویر خود در این مراسم و متنی هم که منتشر کرد کلی نظر مثبت و منفی گرفت.

گویا خانوم فراهانی علاوه بر باله و بازیگری به تازگی از یه استعداد جدیدش هم رونمایی کرده و اون هم خوانندگی است. گلشیفته فراهانی چندی پیش به عنوان مهمان ویژه به کنسرت چند ده هزار نفری گروه کلدپلی در آرژانتین دعوت شده بود و تو این مراسم حاضر شد.

56

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ملا نصر الدین ارسالی در

    حسودای این خانم موفق خیلی زیادن
    چشمتون کو

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها