|

وقتی الهام پاوه نژاد تو تریپش قیمه و ماستو منشوری قاط زده؛ خانوم کلا آستیناش میلنگه!

elham pavehnejad shayanews

الهام پاوه نژاد بازیگر مشهوری که به تازگی کشف حجاب کرد با استایل های بی امانش در اینستاگرام سوژه ای برای کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام پاوه نژاد بازیگر با استعداد و دوست داشتنی ایرانی می باشد که این آخر کاریا چندان ازش کار خاصی تو سینما و تلویزیون دیده نمیشد و تنها تئاتر بود که الهام بانو اکتیو شده بود. البته با آقای منوتویی! شاید براتون سوال بشه ک منوتویی کیه که خب در ادامه بیشتر در رابطش صحبت خواهیم کرد اما ابتدا با شخصیت و ظاهر الهام پاوه نژاد آشنا خواهیم شد که نشون میده این بازیگر میانسال سینما بیشتر علاقمنده تا جَوون تر از سن وسالی که داره دیده بشه و البته قرررتی! الهام پاوه نژاد از اون دسته بانوانی هستش که توانایی خوبی در بازیگری داره و همونطورم که در ابتدا اشاره کردیم با استعداده. حالا چرا چون کمتر بازیگری پیدا میشه که هم بتونه طنز باشه و هم جدی، هم چادری بهش بیاد و به ظاهرش بنشینه و هم چیتان پیانی! که خب الهام بانو همه این موارد رو باهم داره و اصلا همین شخصیتشه که شیطنش کرده.

الهام پاوه نژاد از فعالین اینستاگرامه که یه عااالمه عکس و فیلم تا به حال از خودش و کارش و دوستاش و دخترش و ... منتشر کرده. الهام بانو البته که در بیشتر تصاویری که به اشتراک میذاره اصولا مورد انتقاد قرار میگیره و سوژه، چرا ک به شدت اهل استایل هایی هستش که شاید هر جایی و از هر کسی دیده نشه و این بَددده! در ادامه نمونه هایی از وی مشاهده می کنید که گویای مطالب گفته شده هستند.

unknown_295372248_1002016590474502_5313613305734982477_n

unknown_287976523_561079492207558_6749349777949913297_n

unknown_307590430_1719907231743227_5738469018271507759_n

celebrityha_ir_1638519683_1

باگ الهام پاوه نژاد در مورد لباس پوشیدنش! خانوم بازیگر جلب توجه به هر قیمت؟

تصویر آخری رو دیدین؟ یه جوری نبود؟ این روزا دیگه تو فضای مجازی و اینستاگرام هرکی هررر جوری که دوست داره خودش رو نشون میده و از طرفی هم بری هررر چیزی که میخواد نظر میده حتی به اشتباه! خب نظرات برای چهره های مشهور و شناخته شده نیز بیشتره که بیشتر هم کاربر نظر سلیقه ای خودش و اعلام میکنه. اما در رابطه با استایل الهام پاوه نژاد باید بگیم که هیچ یک از مخاطبین نظر مثبتی نداشتند چرا که خب همیشه یک استایل هم خوبی داره و هم بدی به همین علت کامنتا هم مثبت دیده میشن و هم منفی. 

شاید در نگاه اول شما هم احساس کردید الهام پاوه نژاد به دستش باندی چیزی بسته اما با کمی بیشتر توجه، متوجه شدید که نخیررر داستان چیز دیگه ای هستش و این مدل مانتوی خانوم بازیگره! از طرفی م الهام پاوه نژاد بالا رو مانتویی کوتاه پوشیده و پایین رو نیم بوت هایی استفاه کرده که مختص زمستونن و این باگ و تفاوت کمی تا قسمتی مورد توجه و البته تعجب قرار گرفت. 

unknown_272481512_663325474820197_5904581579981648009_n

صفر و صد الهام پاوه نژاد تو استایل و پوشش! البته که ایشون بازیگرن و هزار چهره

موردی که در رابطش میخوایم صحبت کنیم میون خودمون مردمم دیده میشه اما خب بین بازیگرا بنا به شغلی که دارن خیلییی بیشتره! خیلی وقتا پیش اومده که مثلا ما یه بازیگری رو در فیلم و یا سریالی دیدیم و بعد که وارد اینستاگرامش شدیم و یا خبری ازش در گوگل باز کردیم، حسابی جا خوردیم! حالا چرا چون 180 درجه با اونچه که ما ازش در جعبه جادو و یا بر روی پرده نقره ای دیدیم فرق داره و کلا ذهنیتمون رو راجبش تغییر میده!

این موضوع بیشتر هم برای خانومای بازیگر رخ میده تا آقایون چرا که اونجا مثلا چادری و ساده هستند و یا خیلی مظلوم، در واقعیت ژیگول و شیطون و شَرررر! البته که چندان هم نمیشه بهشون خُرده گرفت چون اون چهره خب شخصیت واقعیش اون مدلیه و قرار نیست در نقش هر طور که بود چه خوب و چه بد، همون مدلی هم باشه و بچرخه! اگه اینطور باشه که دیگه هیچییییی! باید هزار مدل بشه ....

nody-افشاگری-همسر-سابق-الهام-پاوه-نژاد-1633162162

الهام پاوه نژاد سلبریتی اهل دیده شدن های میانبری!!

تو این دوره زمونه که خیلی از سلبریتیا دوست دارن به بهونه های مختلف مدام تو اینستا رخ بیان و از این راه به شهرت بیشتری برسن، خیلیا هم برای اینکه بیش از پیش دیده شن و با وجود سن و سالشون ولی عین ستاره های نوپای اینستا به نظر بیان.

باید بگیم که بی تردید یکی از این بازیگرا الهام پاوه نژاده که برای دست یافتن به محبوبیت و پول درآوردن از این راه به هر کاری حتی رونمایی از رفقاش با استایلای باورنکردنی متوسل میشن و اینطوری میخوان یه سر و گردن از همه جلوتر بزنن.

f

 

همه ما میدونیم که تو این دهه اخیر چه تغییراتی ایجاد شده. مثلا یادتون میاد دختر پسرای دهه شصتی به قبل خجالت میکشیدن حتی باهم چند کلام صحبت کنن؟ اما حالا تینیجرای دهه هشتادیمون به راحتی ارتباط برقرار میکنن و از رویی بسیار بالا برخوردارن و یه جورایی میشه گفت هم برخیشون کله شق حساب میشن و هم با اعتماد به نفس چرا که میتونن حقشونو بگیرن! 

این روند که روی فرد زیاد شده تو بازیگرام به شدت دیده میشه! مثلا قبلنا اگه رابطه خانوم بازیگری با آقای بازیگر لو میرفت طرف دیگه محو افق میشد اما حالا به راحتی عکس و فیلماشون در میاد و حتی راحت تر از قبل زندگی میکنن. الهام پاوه نژاد نیز مدتی پیش تصویرش با آقای منوتویی یا همون احسان کرمی در اومد که درصد رو میذاریم بر پایه فتوشاپ و درصد زیادی رو هم بر پایه واقعیت چرا که این دو چهره برای نمایش "لاموزیکا" نیز به شدت نزیکی به هم بودند و هر بار تصاویری که ازشون دیده میشد کاربران رو متعجب میکرد. 

ناگفته نمونه که الهام پاوه نژاد طلاق گرفته و دختری به نام "کردیا" داره اما احسان خان مدتی پیش به همراه همسر و فرزندشون به ترکیه مهاجرت کرد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها