|

وقتی زنی سپهر حیدری جا ناخون پنگال کاشته قاچ کُن؛ بافت جذابش همرووو مدهوشید!

aram jouyandeh shayanews

سپهر حیدری از بازیکنان سابق فوتبال می باشد که حالا همسری مشهور تر از خود دارد و با عکس و فیلم های اوشون، ایشون نیز بیشتر از قبل دیده میشه.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- سپهر حیدری رو همه ما می شناسیم چرا که حتی اگر یک فوتبالی هم نباشید باز اینستاگرام که دارید و میدونید حواشی تو چه اوضاع و احوالاتی هستند. اما اگه حتی از اون طریق هم با این چهره آشناییت ندارید پس باید بگیم که سپهر حیدری بازیکن سابق فوتبال می باشد که در تیم پرسپولیس بود و پست مدافع قرمز هارو در اون تایم به عهده داشت. سپهر حیدری اما بعد از اینکه سن و سالش بالا رفت هم باز این حرفه رو کنار نگذاشت و در اون مشغول به فعالیت شد اما اینبار به نوعی دیگر و در جهت درآمد زایی! سپی خان این روزا مربی آکادمی می باشد و دو مدرسه فوتبال در ایران و دبی دارد که اگه بیزینس اقامتی آقارو در نظر نگیریم، میشه گفت پول خوبی در میاره و لایف استایلی مرفه داره.

اما از دیگر نکاتی که در مورد سپهر حیدری خیلی تو کانون توجهات قرار گرفته اینه که خانوم خانوماش از عروسکای سوپر آسی هستند که میتونه نه تنها خودش، بلکه آقاشون رو هم بالا بکشه و شهرتی فراتر از اون چیزی که هست بهش بده. آرام جوینده همسر سپهر می باشد که تو دهه نود با هم ازدواج کردند و حالا صاحب دو فرزند پسر هستند. ابتدا بهتره با تصوری از آرام جوینده شروع کنیم تا ادامه ماجرا و اینستاگرام پر باری که خانوم خانوما داره!

unknown_326162440_456474393215783_8333662280293208250_n

عکس و فیلمای اونجوریه آرام همسر سپهر حیدری که پیجشو ترکوند!

خب چه چیز در این فیس دیدین؟ جز عمل و آرایش و ناخون هایی که همچون بیل بلننند هستند آیا چیز دیگری بود که توجه شمارو به خودش جلب کنه؟ قطعا خیر! البته که همه این موراد سلیقه ای هستن اما باید در نظر گرفت که آرام بانو با پول ددی و شوشو جان جوری از صفر تا صد خودش رو کوبیده و از نو ساخته که احتمالا فرسنگ ها از اون فیس نچرالی که داشته دور شده و حالا چهره ای باربی طور داره که خب با همین روش و اصول جذب فالوور میکنه. 

آرام جوینده ابتدا صفحه ای کوچیک داشت اما به مرور شد  200 هزار دنبال کننده که خب انگاری در این فضا هرچقدر تعداد فالوورات بیشتر باشه باز هم خوره بیشتر داشتن داری و همین شد که آرام بانو پیجش رو پرایوت کرد تا جلب توجهی دوچندان داشته باشه و پشت بند هم عکس و ویدوهای اونجوری از خود به اشتراک گذاشت! البته که منظور از لفظ اونجوری، موضوعاتی هستند که این روزا همه کاربران به شدت علاقمند تا ببینن!

تبلیعات به شرط دیدن فیس همسر عروووسک سپهر حیدری

آرام جوینده از اونجایی که یه فیس ترند و باربی طور داره و از طرفی هم اندامی ورزش کرده پرورش داده، خب انگاری دلش نمیاد ازشون استفاده نکنه و درآمدزایی نداشته باشه به همین جهت با محتوا سازی از خودش پیج رو به نیم میلیون دنبال کننده رسوند.

حالا این بانوی دهه هفتادی صفحه ای بزرگ دارد با انواع و اقسام استایلها که البته انگاری مخاطبین ایرانی نامحرم هستند چرا که خانوم خانوما اونجا با استایل هایی نامتعارف و کوتاه دیده میشن و برای انتشار سانسورچی میشن قهااار و کاربلد! حالا آرام جوینده از طریق تبلیغات و البته آنلاین شاپی که داره، حسابی  پول در میاره.

اینجوریاست که زنِ سپهر از خود سپهر مشهور تر میشه!

خب در ابتدای متن گفتیم آرام بانو میتونه همسرش رو هم به شهرت بیشتری برسونه. حالا چرا؟ میدونید این روزها بانوان سبقت عجیبی از آقایون گرفتن و حالا به جز قشر بازیگر که مشهور هستند بسیاری ار آقایون فوتبالیست هم توسط خانوماشون بولدتر شدن چرا ک میان و عکس و فیلم همراه با خانوم خانوما میذارن و اینجوری میشه که فوتبالیست مورد نظر همچون ترامپولینم میپره اون بالا مالاها!

البته که این قضیه تنها در رابطه با چهره های ایرانی نیست و بسیاری از فوتبالیست های خارجی نیز هستند به مانند گاوی و یا رونالدووو که این روزها توسط یک زن شهرتی عجیب تر از پیش پیدا کرده اند.

و اما عاشقونه عجیب سپهر حیدری با خانوم بچها

اصلا ممکنه شما بازیکن پرسپولیس و یا استقلال بوده باشید چه در گذشته و چه در حال حاضر، بعد مثل بنز حساب بانکیتون پر پول نباشه؟ من که فکر نمیکنم!

سپهر حیدری تونسته یکی از بهترین شرایط ها رو برای همسر و فرزندانش مهیا کنه که البته مهم ترین دلیلش عشقه به خونوادشه. سپهر خان حیدری عاشقانه آرام جوینده رو دوست داره و دائما در حال قربون صدقه رفتنه بچهاشه! آقای فوتبالیست سابق گهگاهی هم از اونها تصاویری منتشر میکنه که هر بار سر عکس خانومش که میرسه کلی الفاظ رکیک بارش میشه که اصلا جالب نیستند. ناگفته نمونه در اینکه برخی از کاربران همیشه در صحنه به شدت بی ادب هستند نیز شکی نیست اما اینکه سپهر خان نیز همیشه و همیشه سکوت کرده هم جای تعجب داره!!

ac-image-gq1648639326iY

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Hamann ارسالی در

    چه خانم با وقاری

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی