|

بهاره رهنما تو چشاش جا قرنیه مروارید کاشت؛ گوشیتو دور کن بوتاکساش الان میپاشه صورتت!

bahare rahnama shayanews

بهاره رهنما از بازیگرای نصفه محبوبیه که اصولا با فیس و استایلش همرو متعجب میکنه و اینبار هم با کچلیه سر و بوتاکس غلیظش چنین شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بهاره رهنما از بازیگرای جذابیه که البته جذاب بودنش تو اینه که همیشه و همیشه رو بورسه و کلا نمیخواد از دید مخاطب بیوفته. البته که این تو چشم بودنه به هررر قیمتی، چندان خوب نیست و می بینید که بهاره رهنما حالا به چه اندازه منفور شده! اما بهتره بدونید که بهاره رهنما حالا حتی تو اوج منفی و جنجالی بودنشم در صفحه اینستاگرامش بیش از 5 میلیون دنبال کننده داره و خب این نشون میده که خود کاربره که افراد این چنینی رو بزرگ میکنه و جیباشونم هر روز پر پول تر!!

بهاره رهنما این روزا دیگه تو شغلی که باهاش مشهور شد نیست و خانوم خانومارو بلاگری فرا گرفته که هیچ، اینستا و کاربر رو هم سابیده از بس که فیلم و عکس و رفتار و گفته هایی عجیب و نه چندان جالب داره! اما بهاره رهنما بعد از اینکه وارد این حوالی شد به شدت آرایش هایی غلیظ میکنه که خب کاش مشکل فقط میکاپ بود و تمام، اما اصل قضیه اینجاست که بهاره بانوووو یه جور زده تو فاز ماله کشی و حجابی غریب و استایل هایی عجیب، که کرک و پر همرو یه دور ریزونده و حالا عادی به نظر میرسه!

مثلا در ادامه تصویری از خانوم بازیگر سابق مشاهده می کنید که حالا جدا از سایه چشم غلیظش که جدیدا خیلی طرفدارش شده، موهارو یه جور کشیده و پیشونی رو پُررر از مواد بوتاکس کرده که از آینه خونه ما هم صاف تر و براق تر شده!

nody-بهاره-رهنما-و-دخترش-1622722593

تریپ پونصد لایه بهاره رهنما مثل پیاااز!

بعد از کم شدن کرونا و روال شدن مراسمات سینمایی خیلی از خانومای بازیگر بدجووووری غلیظ زدن تو فاز و نول تریپای عجیب که خب چندان هم از سوی مخاطبین طرفدار نداشتند که هیچ، خیلیم مورد هجوم نظرات ناجور و منفی!

خب میدونیم که خانوم رهنما که اصلا از سلاطین استایل های بیریخته و کلا تا حالا چه اون زمان که وزن بالاتری داشت و چه حالا که لاغر تر شده کلا خوشگل لباس انتخاب نمیکنه، همیشه یه جای کارش میلنگه. البته که موضوع متفاوت دیده شدنه هم هستن که خب بهاره رهنما به شدددت میخواد تا بین نقاط مختلف اون نقطه قرمزه باشه که نظر همرو به خودش جلب میکنه.

مثلا در ادامه تصویری از وی مشاهده می کنید که برای مراسم حافظ بود و لایه لایه پوشی بهاره بانو اصلا به لایه پوشیه جذابی که ترند شده بود نمیخورد و هنریم نبود!

607348_375

میدونیم که داستان ازدواج های بهاره رهنما از موضوعاتی بوده و هست که همیشه مورد توجه قرار گرفته چرااا؟ چون خانوم خانوما اصلا با همین چیزا خودشو سوژه کرد و پرید این بالا مالاها! بالا کجاس؟ همینجایی که الان بهاره رهنما وایساده و سر دسته جنجالاست!

حالا به تازگی تصویری از بهاره رهنما در حال دست به دست شدنه که نشون میده خانوم خانوما دوباره حلقه به دست داره میشه و اینبار در میان تعداد زیادی طلاب و بانوان محجبه حضور داره. همین شد تا برخی از کاربران بگن بهاره رهنما رفت واسه سه تایی شدن و برخی هم گفتن این همون امیرخسروعه!

Untitled

احتمالا بهتره رهنما میخواد شیش تاییش کنه! چیو؟ شوهرووو

البته که این ازدواج سوم تنها برای این تصویر نبود چرا که مدتی پیش هم بهاره رهنما ویدیویی از خود، البته از دست چپ خود منتشر کرد که نشون میداد حلقه داره و خیلیم دوست داشت به این موضوع تاکید کنه! همین شد تا خیلی از کاربران بگیم خانوم خانوما تا سه نشه بازی نشه رو اجرا کرده و رفته تو فازی جدید!

در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید که خب مشخصه از قصد انقدر زوم کرده تا یه چیزایی رو بفهمونه! یکی نیست به این بازیگر مشهورمون بگه نکشیمووون با اینمه ورزشی که میکنی و ملوس وزنه میزنی!

پریا دختر بهاره رهنما دختره؟ یا ....!

حالا یکم که از حال و هوای بهاره بانو دربیایم و برسیم به دخترش باید بگیم که پریا مدتی پیش تصاویری از آن ها منتشر شده که چندان ظاهر جالبی ندارن. پریا خانوم همانند مادرش تتو هایی داره که یکیش رو گردنشه و خیلی از کاربران اشاره کردن و مورد دیگه درباره خود بهاره رهنما هستش که در ادامه می بینیم و تعجب میکنیم!! خیلی از کاربران تو این شک و شبه هستن که پریا تنها فرزند و تک دختر بهاره رهنما تغییر جنسیت داده چرا که شکل و شمال وی اصلا به دخترا نمیخوره! البته که این تنها حرف و نظر کاربران هستش و سندیتی نداره.

campec.ir_2849019446448147858_1315567878

15301437

تغییر ظاهر بهاره رهنما حجابی هستش که مدتییه از خانوم بازیگر می بینیم که البته آرایش های غلیظ او با حجابش تناقض دارد اما اینکه هدف بهاره رهنما از این کار چیه مشخص نیست!

بهاره رهنما حتی برای ابروهاش هم پیرسینگ زده و با عمل بلفا و تتو و پیرسینگ و ژل لب دیگه گَنگ خانوم بازیگر حسابی رفته بالا، البته از نظر خودش!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی