|

بنز سواریِ دیده نشده نفیسه روشن که هرچی پولدار کفِشه؛ تو عروسیش چه فووول ذوقه!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر سریال اغما می باشد که بعد از طلاق شغلی جدید به راه انداخت و حالا خانوم بازیگر بنز سوار با کول باری از پول هستند.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نفیسه روشن بازیگر مشهور اما نه چندان محبوب ایرانیه که خیلییی ساله تو سینما و تلویزیون داره فعالیت میکنه و چهره ای کاملا شناخته شده هستش. البته که نفیسه روشن رو بیشتر در سریال های تلویزیونی دیدیم که خب نقشای مثبت همممه داستانی رو میدادن به نفیسه بانو و کلا یه دختر چشم رنگیه ساده بود که همیشه تو نقش دختر خوبه سریال ظاهر میشد. نفیسه روشن ولی چند سالیه که به شدت کمرنگ شده تو شغلی که یه عمر درش تلاش کرد و حالا خانوم خانومارو در قامت بانویی مدیییر می بینیم که سالنی بزرگ مخصوص خدمات خانومها به راه انداخته و حسابی اکتیوه.

نفسیه روشن تا به حال یک ازدواج و یک طلاق داشته اما چیز زیادی نگذشت که این بازیگر دهه شصتی رو همراه با آقایی مدیییر دیدیم که خب خیلی مهمه به همین غلظت بگیم مدیر چرا که نفیسه روشن به شدت پز همین مدیر بودن ایشون رو میداد. اما دوباره بعد از مدتی کوتاه نفیسه خانوم شخص دوم رو هم کنار گذاشت و برگشت به ورژن سینگل طورش. اما جالبه که این بازیگر مشهور کشور تو همین مدت کم تونست به میزان هنگفت و بالایی درآمد داشته باشه در حدی که حالا خانوما بنز سوار شده! میگین نه؟ پس در ادامه استوری نفیسه روشن رو مشاهده می کنید که البته مدیونید فکر کنید خواسته تا بنننز بودن ماشین رو نشون بده و تنها هدفش نام خدا بوده!!

Untitled

خونه زندگی فوق لوکس با درآمد از جیب خانوما!

نفیسه روشن تا پیش از اتفاقات جدید کشور که خب بسیاری از هنرمندان یا سکوت کردند و یا از شرایط کشور گفتند و نوشتند، تصاویر بسیاری منتشر میکرد و از طریق اینستاگرام ارتباط مجازی زیادی با کاربرن داشت، البته که ارتباطی نه چندان دوستانه! چرا که خانوم بازیگر اصولا اهل خودنمایی هستند و گاهی ریز به ریز زندگی خود را پهن اینستا میکنند و اگر کاربران هم انتقاد کنند بِهشون بر میخوره و با لحن و کلماتی بسیار تند و ناجور جواب میدهند.

نفیسه روشن مدتی پیش ویدیویی منتشر کرد که گویا قصد این رو داشته که کبوتر های لب پنجره رو نشون بده اما انقدر از دور گرفته شد و ریز و مجلسی دوربین رو میچرخونه که زندگی لاکچریشونم مشخص بشه! این رفتار تقریبا از نفیسه روشن بعید بود اما ظاهرا بلاگری و شاخ شدنُ البته چشم و هم چشمی روی ایشون هم تاثیر گذاشته! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

نفیسه روشن خودش بچه نداره ولی خودش بچست!

نفیسه روشن با وجود اینکه اصلا سن و سال کمی نداره ولی همچنان مادر نشده و ظاهرا علاقه ای هم به این موضوع نداره. ولی جالبه که خودش روحیه ای بسیار بچگانه داره که خب این موضوع رو راحت میشه از مدل رفتار و مدل استایلش فهمید.مثلا در ادامه نمونه ای از اون رو مشاهده می کنید که خانوم خانوما موهاشون رو خرگوشی بستن و با شال عکسم گرفتن برای انتشار! 

نفیسه+روشن (1)

البته که این تنها استایل کوچول موچول از نفیسه خانوم روشن نبود و کلا این بازیگر علاقه وافری به رنگی پنگی پوشیدن داره. تو دنیا میلیون ها سلیقه وجود داره که خب این یه چیز ذاتیه و پنج انگشت شکل هم نیستن. پس اگه نفیسه روشن یا هر کس دیگه ای سلیقش با ما فرق داره دلیل بر بد بودن نیست اما یکسری قوانین و یا شاید هم هنجارها در هر کشوری وارد ذهن مردمش شده که اگه مخالف با اون موارد کسی پیش بره شاید چندان جالب به نظر نرسه!

به همین جهت مثلا نفیسه روشون که دوست داره زیادی رنگی باشه و مثلا شلوار براق بپوشه و یا مانتوهای خیلی گل گلی و حتی شلوار  منگولی بپوشه خب قطعا خیلیا مسخرش میکنن اما چه بخوایم و چه نخوایم این سبک علاقه نفیسه خانومه!

Untitled+(4)

بیوگرافی مختصر مفید نفیسه خانوم روشن

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. فعالیت اش را از کلاس بازیگری حمید سمندریان شروع کرد و اولین بار سال 1382 با سریال «روزهای به یادماندنی» جلوی دروبین رفت.

شهرت ایشان از سال 1386 وقتی 25 ساله بود با سریال «اغما» به کارگردانی سیروس مقدم و در کنار چهره هایی چون امین تارخ و لعیا زنگنه شروع شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی