|

نفیسه روشن و یه عالمه دُخی ژذاب دور و برش؛ خانوم تو کار تازه اش چه پولی پاروو میکنه!

nafiseh roshan shayanews

یکی از هنرمندایی که این روزا دستی به چهرش نبرده و هنوز همونه که بوده، نفیسه روشن هستش که البته به تازگی تصویری هم از زمان نوجوانیش گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن رو همه ما می شناسیم چرا که قدیم ندیما تلویزیون سریالای خوبی پخش میکرد و مثل حالا نبود که خیلی از سریال هایی که میسازن آبکیه! نفیسه روشن یکی از بازیگرای پایه ثابتی بود که البته بیشترم برای ماه رمضون بازی میکرد. نفیسه روشن یه هنرمند چشم رنگیه که البته مدت هاست از شغل و کاری که داشته فاصله گرفته و حالا خانوم بازیگر راه دیگری رو در پیش گرفته!

احتمالا میدونید و تا حدودی آگاه هستین که این بازیگر دهه شصتیمون خیلی وقته از چهره های بسیار پر حاشیه ای شده که هر چند وقت یکبار با حرکتی حرفی چیزی یه سر و صدایی راه میندازه که خب در این مدت که شرایط کشور نامناسب شده سکوت پیشه کرده. ناگفته نمونه احتمالا اون هم خجالت کشیده حرکتی بزنه وگرنه نفیسه روشن دست به حاشیه سازیش عالیه!

از این ها که بگذریم خانوم بازیگر در صفحه اینستاگرامش فعالیت زیادی داره و تصاویر بسیاری هم از خودش منتشر میکنه اما اینبار نفیسه روشن برگشت به سالها پیش! یه عکس زیرخاکی که جذاب و باحاله و البته داره نفیسه ای رو نشون میده که هنوز خامه و تینیجر، و مثل حال حاضرش از هر انگشتش یه جنجال نمیریزه!

Untitled

نفیسه قدیم رو دیدن؟ حالا برسیم به ورژن جدید و ژیگولش!

اما حالا اگه بخوایم از قدیم ندیمای خانوم بازیگر دربیایم و برسیم به ورژن جدیدش باید بگیم که نفیسه مظلومی که در تصویر بالایی مشاهده کردید تفاوت بسیار زیادی با نفیسه حالا داره. خانوم بازیگر اون زمان به دنبال شهرت و پیشرفت در بازیگری بود و حالا سالنی بزرگ داره که انواع و اقسام خدمات برای خانمارو ارائه میده.

این کمترین شغلیه که خیلی از خانومای بلاگر و بازیگر اگه پول درست حسابی داشته باشن راحت میتونن واردش بشن و با استخدام چند آرایشگر و ناخن کار و مژه کار و .... حسابیییی پول پارو کنند، و البته اسم و رسمی شاخ تر پیدا کنند!

Untitled (1)

Untitled (4)

نفیسه روشن ورشکست میشه؟

نفیسه روشن برای سالن های خود دو پیج باز کرده که یکیش برای مواردی مثل فیشال و پاکسازی پوست و ... ایناست. دیگری هم برای آیتم هایی مثل آرایش عروس و رنگ مو و ترمیم ناخن و ... ایناست! که خب قطعا اینهمه لاین مدیریتشونم خیلی سخته و شاید اصلا به همین دلیلم هست که چندان مشتری ندارند!

در ادامه نمونه کاری از آرایش عروسشون رو مشاهده می کنید که البته این تنها نمونه در پیج بود!!!!

dd

نفیسه روشن هررر چیش بد باشه این یه موردو از خیلیا جلوعه!

یکی از آیتم های پیشرفت در دنیای سینما داشتن چشمهای رنگی می باشد که اگر خانوم یا حتی آقایی باشید که چشماتون رنگیه، قطع به یقین با سرعت بیشتری نسبت به بقیه بازیگرا میرین اون بالا مالاها!

نفیسه روشن اما حالا یا به دلایل شخصی و یا شاید هم نخواستن کارگردانای عزیز!! نتونست چندان در سینما پیشرفت خاصی داشته باشه اما خب اونقدری هوادار پیدا کرد که نشون داد میتونه یه بازیگر محبوب باشه. 

نفیسه روشن از اون دسته بانوانی هستش که در این عرصه هنوز چهرش نچراله و خب این خودش نشون دهنده اعتماد به نفس بالای خانوم خانوماست. از حق هم نگذریم نفیسه روشن واقعا چهره زیبایی داره و با آرایش میتونه زیباتر هم بشه و همانند بسیاری از همکاراش نیست که با هزاری عمل و ژل بیاد جلو دوربین اینستاگرام!

Untitled (2)

مگه میشه بازیگر باشی و پولدار نباشی؟ اینم سند!

نفیسه روشن مدتی پیش ویدیویی منتشر کرد که گویا قصد این رو داشته که کبوتر های لب پنجره رو نشون بده اما انقدر از دور گرفته شد و ریز و مجلسی دوربین رو میچرخونه که زندگی لاکچریشونم مشخص بشه! این رفتار تقریبا از نفیسه روشن بعید بود اما ظاهرا بلاگری و شاخ شدنُ البته چشم و هم چشمی روی ایشون هم تاثیر گذاشته! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

ناگفته نمونه برخی از کاربران بر این نظرند که نفیسه روشن این لایف استایل لاکچری و حتی سال زیباییش رو همسر دوم براش فراهم کرده که خب مشخص نیست این موارد درست باشه و یا تخیل!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها